Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 20:08 |
Duzy problem z pompą wtryskową |
Autor |
Wiadomość |
DaQwiD
Dołączył: 09 Sty 2008 Posty: 22 Skąd: Polska
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 19:53 Duzy problem z pompą wtryskową
|
|
|
Witam. Jestem posiadaczem C220D z 94 roku. Niedawno samochód zaczął tracic moc, a jak wchodzi na wysokie obroty zaczyna coś rzęzić w silniku. Po podłaczeniu do kompa okazalo sie ze jest problem z pompą wtryskową (Lucas). Mechanik powiedział że najprawdopodobniej padnięte są jakies czujniki a naprawa będzie wahać się w granicach 800-3200 zł (troche dużo). Czy może ktoś miał podobny problem i może mi coś doradzic?? Z góry thx. |
_________________ C220D 94r elegance |
|
|
|
|
Saddam2005
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 178 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 19:56
|
|
|
Ja miałem.... możesz jeździć ale pójdzie Ci poducha pod silnikiem(jak już nieposzła) olej będzie brać wiecej paliwka brać i mniejsza moc..ale lepiej ją zrób u pompiarza który umie to robić:) oczywiście jeżeli Ci się rozczelniła...a jak czujnik stpou poszedł to może Tobie zacząc gasnąć silnik na biegu jałowym. Pozdrawiam |
_________________ W202 C220 Diesel, Esprit 1995:D |
|
|
|
|
DaQwiD
Dołączył: 09 Sty 2008 Posty: 22 Skąd: Polska
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 20:06
|
|
|
A co ty z tym zrobiłes?? I ile kosztowała naprawa?? |
_________________ C220D 94r elegance |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 20:23
|
|
|
DaQwiD napisał/a: | Mechanik powiedział że najprawdopodobniej padnięte są jakies czujniki a naprawa będzie wahać się w granicach 800-3200 zł (troche dużo) |
Oj ci mechanicy kiedyś miałem podobny przypadek z pompą Boscha, też mechanik mówił o takich pieniądzach, a skończyło się tak, że kupiłem nowy zawór "stop" za 70zet, wymieniłem i auto chodzi do dzisiaj. Jeśli pompa jest sucha, podjedź lepiej do dobrego elektronika |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
DaQwiD
Dołączył: 09 Sty 2008 Posty: 22 Skąd: Polska
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 20:32
|
|
|
Na jutro mam umówioną wizyte u sprawnego elektronika xD zobacze co z tego wyniknie |
_________________ C220D 94r elegance |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 20:34
|
|
|
O efektach napisz |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Saddam2005
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 178 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 20:49
|
|
|
A co miałem zrobic, pojechałem do pompiarza:D koszt za uszczelnienie i wymiane zaworu czy czujnika stopu zapłaciłem 1200zł, Ale tak jak napisał Jary(lepszy ekspert niż ja ) jak sucha to jedz do elektronika a jak mokra to do pompiarza. Pozdro |
_________________ W202 C220 Diesel, Esprit 1995:D |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 10 Styczeń 2008, 01:02
|
|
|
DaQwiD napisał/a: | Po podłaczeniu do kompa okazalo sie ze jest problem z pompą wtryskową (Lucas). Mechanik powiedział że najprawdopodobniej padnięte są jakies czujniki |
A powiedział Ci jaki numer błędu
Co z tego, że podłączył do kompa, jak nie potrafił powiedzieć co padło Jakie czujniki |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
kaisor1
kaisor1
Dołączył: 10 Sty 2008 Posty: 37 Skąd: opole
|
Wysłany: 10 Styczeń 2008, 17:48
|
|
|
Mam silnik 220D-95 km 1996r. któregoś dnia stracił moc zostało około 70%, a czsami zaraz po zapaleniu zgasł.
Straciłem kasę na psełdo fachowców i nic ,pojechałem do serwisu MB i usuneli usterkę ,a mianowicie wymienili zaworek gaszenia w pompie wtryskowej i jest ok. |
|
|
|
|
DaQwiD
Dołączył: 09 Sty 2008 Posty: 22 Skąd: Polska
|
Wysłany: 10 Styczeń 2008, 17:56
|
|
|
Byłem u tego magika i komputer wykazał ze pompa jest uszkodzona ale nie mógł odczytać co jest w niej nie tak. Wybadał tylko pęcherzyki powietrza w przewodzie dochodzące do tej pompy razem z paliwem i dlatego wykazuje usterke, a stuki w silniku to moze byc jeszcze jakas inna przyczyna mechaniczna.
[ Dodano: 10 Styczeń 2008, 17:58 ]
A moze mi ktos powiedziec di czego słuzy ten czujnik stopu i zaworek gaszenia |
_________________ C220D 94r elegance |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 10 Styczeń 2008, 18:16
|
|
|
DaQwiD napisał/a: | di czego słuzy ten czujnik stopu i zaworek gaszenia |
Tak jak nazwa wskazuje |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
kaisor1
kaisor1
Dołączył: 10 Sty 2008 Posty: 37 Skąd: opole
|
Wysłany: 10 Styczeń 2008, 18:26
|
|
|
Ja na tych oszustach straciłem około 1000 pln i nic
udaj się MB chocby tylko po diagnozę ....warto |
|
|
|
|
mecik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 61 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10 Styczeń 2008, 22:58
|
|
|
kaisor1 napisał/a: | Ja na tych oszustach straciłem około 1000 pln i nic
udaj się MB chocby tylko po diagnozę ....warto |
ile dałeś za diagnoze w aso?ile wzieli za naprawe?bo mam identyczne objawy i c...j mnie strzela powoli z wszelkimi fachowcami co sie zwia service bosch,diesel service itd.PSEUDOFACHOWCY.pozdro |
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Styczeń 2008, 00:59
|
|
|
kaisor1, ile kosztowała Cię naprawa w serwisie MB ???
Pozdro |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
omo
220D Elegance'95
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 6 Skąd: POZNAN
|
Wysłany: 11 Styczeń 2008, 01:19 Ad problem z pompą...
|
|
|
Tak straszą wszędzie na temat tej pompy Lucasa.
Podobno ogolnie auto sie lepiej zbiera i mniej pali od wersji z Boshem, stad silnik jest lepszy... do czasu jak Lucas zaczyna robic problemy.
Moja auto ma 360 tys km i poki co odpukac, sam zrobilem 70 tys, nie wiem czy wczesniej cos nie bylo robione.
Kiedys mialem problem z zapalaniem, musialem przegazowac auto na starcie (wiem, wiem ze to katowanie), po nagrzaniu nie bylo problemu.
Ojciek kolegi (ma Diesel Service) jak uslyszal ze to C220D na Lucasie to sie zmarszczyl Skonczylo sie na tym ze w koncu wymienil przewod doprowadzajacy paliwo, ktory chwytal powietrze (babelki) i dlatego byly problemy. Balem sie ze to pompa, a skonczylo sie na 30 PLN...
Tylko ze mialem szczescie pojechac do fachowca (firma tzw 'z dziada pradziada') ktory wiedzial co robi i nie zdarl choc mogl wymyslec super historie... |
|
|
|
|
|