Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
coś z układem paliwowym auto nie pali...
Autor Wiadomość
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 22:08   

borek25wawa napisał/a:
jak myślisz jest to prawdopodobne?


całkiem możliwe ponieważ scyzorki one maja w sobie kod który jest odpowiedzialny za imobilizer i zawsze jak dostajesz klucze to dostajesz klucz kod czy cos w tym stylu...

Pozdrawiam
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Matys 
C220D 93'

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Wolomin
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 10:10   Problem - Pęknięty zworek w przewodzie

Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problem zapalania swojego merca po dłuższym postoju, dzisiaj znalazłem trochę czasu i znalazłem taki oto pęknięty zaworek w jakimś przewodzie ( zdjęcia poniżej ). Czy to jest zaworek zwrotny paliwa ? Nie znam się jeszcze na takich problemach, ponieważ jestem świeżym kierowcą i dopiero zapoznaję się ze swoim autem. Mój merc to w202 C220D z 93 roku. I proszę o wyrozumiałość to mój pierwszy post na tym forum :)





Ostatnio zmieniony przez G. 12 Sierpień 2009, 10:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 11:20   

dmuchaj w niego z jednej a puzniej z drugiej strony z jednej powietrze powinno przechodzic swobodnie a z drugiej powinno calkiem blokowac
jesli tak jest to zaworek zwrotny
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Matys 
C220D 93'

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Wolomin
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 11:39   

z obu stron powietrze przechodzi jak dmucham...
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 13 Sierpień 2009, 13:16   

czyli to raczej nie byl zaworek moze ktos wstawil po to aby zobaczyc czy do uklady nie dostaja sie pechezyki powietrza jesli tak to wystarczy ze polaczysz rurki i nie powinno byc problemu
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Matys 
C220D 93'

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Wolomin
Wysłany: 13 Sierpień 2009, 17:21   

okej spróbuje połączyć jakoś
 
 
 
wonsz 
wonsz

Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 46
Skąd: Opole
Wysłany: 3 Grudzień 2010, 17:14   

Witam a ja mam od wczoraj tez problem z powietrzem w ukladzie paliwowym widac pechezyki powietrza w przewodach i nie chce odpalic ,jutro bedzie fachowiec i zobaczymy co powie
_________________
C 180 manual
C 280 manual
teraz C 250 TD automat
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 3 Grudzień 2010, 17:31   

wonsz napisał/a:
mam od wczoraj tez problem z powietrzem w ukladzie paliwowym

Zapraszam do archiwum, wątek wałkowany wielokrotnie (nawet ostatnio).
 
 
TomekE34

Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Wołomin
Wysłany: 6 Grudzień 2010, 16:23   Re: coś z układem paliwowym auto nie pali...

borek25wawa napisał/a:
witam ja mam także problem z pompą wtryskową jednak troszke inny. to znaczy początkowo zaczęło sie tak ze samochod nie zapalił zatrząś sie i zgasł i następnie nie chciał odpalić, u mechanika odpowetrzyli go zatankowali i było git, jednak jak paliwo zeszło poniżej pół baku znowu nie chciał zapalić, następnie wynmieniono przeowdy paliwowe oringi przewodówi miało być git, znowu zatankowałem do pełna i jak paliwo zeszło poniżej pół baku to znów nie chcial palić. odstawiłem do warsztatu oni go odpalili i stwierdzili że w przewodach jest powietrze więc wymienili te przewody przy pompie i nadal nie pomogło tylko auto teraz nie chce wogóle zapalić w przewodach widać że jest paliwo a auto nie pali z pompy nie idzie paliwo. czy ktoś moze wie o co chodzi bo auto już prawie miesiąc zamiast jeździć to buja sie po warsztatach. z góry dziękuje i pozdrawiam (auto to c 250td)

Miałem ten sam problem tylko przy 1.8 b+g. Zbiorniki są tak zrobione że mają dwie komory połączone nad wałem. Pompka która podaje paliwo na listwę wtryskową pobiera paliwo z prawej komory następnie powrotem z listwy paliwo wraca do lewej komory z której jest przepompowywane do prawej (pompką poromieniową- z taką nazwą się spotkałem), jeżeli jest ponad pół zbiornika to paliwo przepływa samoczynnie tym połączeniem nad wałem. Jeszcze z miesiąc wymienili by ci pół auta. pozdr.
 
 
zakk87 
e-palacz


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 116
Skąd: lubelskie
Wysłany: 6 Marzec 2015, 09:36   

wczoraj dopadł mnie ten problem, jakiś czas temu zatankowałem pod korek i dosyć długo jeździłem na benzynie. Wskaźnik pokazuje pół baku a samochód nie odpala. Przy tankowaniu odbija mi pistolet. Panowie, szukam i szukam, ani zdjęć, nic. Jak mogę sprawdzić ten odpowietrznik?

edit: wczoraj odkręciłem pompę z auta, podpiąłem próbówkę, kumpel zakręcił i odpalił. Przewód masy był jakiś taki dziwny, wydaje mi się, że był zimny lut. Odciąłem kawałek kabli (2cm), sprawdziłem opór, niby są w porządku. Przylutowałem ponownie, zamontowałem i cyka. świeci mi się jedynie service z zegarkiem i odlicza coś od 30.
_________________
było W202 Classic Selection Limousine C180 1999 r.
WDB2020181A823939 - sprzedany
Volvo S60 2.4B 170KM 2002 r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,139 sekundy. Zapytań do SQL: 11