|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
ZBYT ZIMNY ??? |
Autor |
Wiadomość |
MARR
Marcin33
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2006 Posty: 165 Skąd: PL
|
Wysłany: 26 Październik 2006, 11:34 ZBYT ZIMNY ???
|
|
|
Witam Wszystkich Mam pytanie odnośnie temperatury silnika ale od tej drugiej strony, a mianowicie wydaje mi się że rano (już chłodno jest) silnik zbyt późno się nagrzewa, tzn. tak po około 2 kilometrach wskazówka "łaskawie" się ruszy dojdzie trochę do pierwszej kreski i nie chce się podnieść dalej oczywiście po jakimś czasie dochodzi do 80 lub trochę mniej ale to trwa a co będzie jak przyjdą mrozy zaznaczam że płyn wymieniłem a termostat wydaje mi się że pracuje dobrze bo gdy go wyciągnąłem był zamknięty a po zalaniu gorącą wodą ładnie się otworzył również ogrzewanie myślę że działa ok (ale tak jak mówię TO JESZCZE NIE MROZY) visco jak silnik zimny chodzi luźno to co tak chłodzi ten motor??
Dzięki i pozdrawiam |
_________________ C180 Sport 95r. + LPG sekwencja
|
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 26 Październik 2006, 11:49
|
|
|
Ja mialem podobne problemy i wina byl termostat ale u mnie bardzo zadko silnik osiagal 80-ke na trasie nawet nie bylo o tym mowy. No ale teraz jest pieknie
A co do ogrzewania to silnik byl zimny a w samochodzie bardzo szybko robilo sie cieplo |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 26 Październik 2006, 11:51
|
|
|
Dużo zależy od tego, gdzie umiejscowiony jest czujnik temperatury. Jeśli w silniku, wskaźnik pokazuje wtedy od razu zmiany temperatury przy nagrzewaniu. Jeśli w chłodnicy, to wskaźnik ruszy się dopiero poosiągnięciu całkowitej temperatury przez silnik. Tak jest np. w oplach, i wg mnie to absolutnie bez sensu - wskaźnik rusza się dopiero po przejechaniu kilku kilometrów i w następną minutę pokazuje już właściwą temperaturę.....
Jeżeli nie skarżysz się na działanie ogrzewania, to moim zdaniem jest OK.
U mnie np. wskaźnik rusza się bardzo powoli i pokazuje właściwą temperaturę po przejechaniu 5-10 km, ale ogrzewanie działa natychmiast (w minutę po uruchomienu silnika już leci gorące powietrze), więc termostat działa dobrze, i nie martwię się takim objawami. |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
MARR
Marcin33
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2006 Posty: 165 Skąd: PL
|
Wysłany: 26 Październik 2006, 12:09
|
|
|
sewan napisał/a: | Dużo zależy od tego, gdzie umiejscowiony jest czujnik temperatury. Jeśli w silniku, wskaźnik pokazuje wtedy od razu zmiany temperatury przy nagrzewaniu. Jeśli w chłodnicy, to wskaźnik ruszy się dopiero poosiągnięciu całkowitej temperatury przez silnik. Tak jest np. w oplach, i wg mnie to absolutnie bez sensu - wskaźnik rusza się dopiero po przejechaniu kilku kilometrów i w następną minutę pokazuje już właściwą temperaturę.....
Jeżeli nie skarżysz się na działanie ogrzewania, to moim zdaniem jest OK.
U mnie np. wskaźnik rusza się bardzo powoli i pokazuje właściwą temperaturę po przejechaniu 5-10 km, ale ogrzewanie działa natychmiast (w minutę po uruchomienu silnika już leci gorące powietrze), więc termostat działa dobrze, i nie martwię się takim objawami. |
U mnie jest bardzo podobnie
Dzięki |
_________________ C180 Sport 95r. + LPG sekwencja
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,124 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|