Kompressor do 2.8. |
Autor |
Wiadomość |
Kosyl
C280 95r.
Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Listopad 2016, 20:03 Kompressor do 2.8.
|
|
|
Witam , niedawno nabylem fajne 2.8 R6 , poogarnialem wszystko i chodzi bardzo fajnie, i tu pojawil sie moj pomysl co by do wiosny pokupic potrzebne graty i wsadzic mu kompresor ten co byl w Gwiazdach. I pytanko moje brzmi czy taki zabieg ktos juz robil i cos doradzi , a jak juz cos ktos wie to ktory kompressor wybrac i jaki jest realny przyrost mocy po zrobieniu mapy do tego oraz co dokladnie jest potrzebne , bo z tego co sie dowiedzialem to orurowanie , kompressor , icek no i mape zrobic .
Ktos cos w temacie takiej modyfikacji ? |
|
|
|
|
Fiki
Pomógł: 14 razy Dołączył: 16 Sty 2016 Posty: 491 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24 Listopad 2016, 20:47
|
|
|
Jeśli mowa o wydajniejszym z dwóch stosowanych w W202, czyli M62, to sens jest dyskusyjny. Do ugrania 240/250KM w miarę niewielkim kosztem. Można też pójść grubiej i dmuchnąć kompresorem IHI z C32 AMG (max ~400KM), ale to już bydlak i może być ciasno pod maską.
Na więcej szczegółów nie mam chwilowo czasu. |
_________________ W202 C230K #fakeAMG - sprawdź Bandytę! |
|
|
|
|
Kosyl
C280 95r.
Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Listopad 2016, 17:31
|
|
|
No ja bym nie chcial przesadzac to mysle ze te 250-260 KM mnie zadowoli , bo bez sensu jest zameczyc skrzynie czy inne podzespoly , a tym bardziej seryjny silnik a mysle ze 250 KM zniesie bez problemow zadnych. |
|
|
|
|
kamil_0793
Pomógł: 73 razy Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 2447 Skąd: Wrocław/Strzegom
|
|
|
|
|
Kosyl
C280 95r.
Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Listopad 2016, 16:17
|
|
|
Mam manuala , z tego co sie dowiedzialem to chlopaki u nas w lodzi ogarniaja wszystko co potrzebne wiec mysle ze cos sie wykreci . |
|
|
|
|
kamil_0793
Pomógł: 73 razy Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 2447 Skąd: Wrocław/Strzegom
|
|
|
|
|
Kosyl
C280 95r.
Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Listopad 2016, 07:59
|
|
|
Stroic beda sami, odrazu go zhamuja przed i po takze bedzie wiadomo co i jak , a co powiecie zeby na kompresorze kolo jeszcze zmienic ? |
|
|
|
|
Fiki
Pomógł: 14 razy Dołączył: 16 Sty 2016 Posty: 491 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Listopad 2016, 12:07
|
|
|
Kółko kompresora musisz zmienić koniecznie, bo przy pojemności 2,8 na fabrycznym kółku ten kompresior w ogóle nie wygeneruje Ci nadciśnienia. A żeby prawidłowo dobrać jego średnicę, musisz znać średnicę głównego koła pasowego i obroty silnika, przy których następuje odcięcie zapłonu. |
_________________ W202 C230K #fakeAMG - sprawdź Bandytę! |
|
|
|
|
Kosyl
C280 95r.
Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Listopad 2016, 12:59
|
|
|
A orientujecie sie moze gdzie takie kola dorabiaja w dobrej jakosci i moze by ktos potrafil dobrac srednice pod 2.8 ? |
|
|
|
|
Fiki
Pomógł: 14 razy Dołączył: 16 Sty 2016 Posty: 491 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Listopad 2016, 13:10
|
|
|
W sprawie kółka odezwij się do użytkownika TraczU. Zmierz średnicę koła, po zewnętrznej, nie w rowku. |
_________________ W202 C230K #fakeAMG - sprawdź Bandytę! |
|
|
|
|
Kosyl
C280 95r.
Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Listopad 2016, 13:22
|
|
|
To wymierze wszystko i bede zalatwial.
A tak z innej beczki ma ktos pomysl na ta felge ze zdjecia , bo aktualnie je wyczyscilem papierem 320 bo zadna chemia nie dala rady , i teraz nie wiem czy to dalej trzec i na polerke zrobic czy dac do malowania i jesli tak to jaki by tu lezal kolorek ladnie ?
http://zapisz.net/view.php?filename=946_merce.jpg |
|
|
|
|
|