Przesunięty przez: Pioterek 1 Grudzień 2012, 23:22 |
Dziwne zachowanie wskaźnika temperatury |
Autor |
Wiadomość |
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 00:35
|
|
|
Podobnie u mnie pożytek było z temperaturą wszystko dobrze, a teraz jest jak na zdjęciu.
U mnie wisko podobnie jak u Ciebie nie jest idealnie. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
amq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2016 Posty: 58 Skąd: Kielce.
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 00:43
|
|
|
Dla jasności - przy temp 80 wisko ma obroty takie jak silnik. |
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 00:45
|
|
|
asziatko, odczep wtyczkę od wisko i zobacz czy będzie różnica, ot cała filozofia. Termostat cały z obudową, płynu nie trzeba spuszczać, ale trochę wyleci więc trzeba mieć na dolewkę. |
_________________ 12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04' |
|
|
|
|
amq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2016 Posty: 58 Skąd: Kielce.
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 00:47
|
|
|
Wtyczka przy wisko? |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 06:42
|
|
|
A gdzie znajdę wtyczkę do wisko?.
Muciek widziałem też wkłady termostatu bez obudowy, takiej jak z obudową.
Warto wymienić sam wkład czy całość z obudową?. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
amq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2016 Posty: 58 Skąd: Kielce.
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 09:49
|
|
|
Wtyczki raczej nie znajdziesz..... |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 09:57
|
|
|
amq, nie wiem czy nie lepiej by było wypiąć bezpiecznik od wentylatora... mogę się mylić. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
amq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2016 Posty: 58 Skąd: Kielce.
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 10:03
|
|
|
Jeśli masz wisko to zapomnij o wtyczkach, bezpiecznikach itp. do niego. |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 10:04
|
|
|
amq, czyli się kłania wymiana wisko.
Ale bądź co bądź teraz nie wiadomo czy faktycznie będzie to schłodzenie wisko że się kręci non stop i schładza silnik i temperatura nie sięga 80C, czy też będzie to termostat, czy może być to sama wskazówka . |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
amq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2016 Posty: 58 Skąd: Kielce.
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 10:11
|
|
|
Jest na forum temat o wisko - jak działa ,jak sprawdzić , jak ew naprawić itp. |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 10:18
|
|
|
amq, dzięki za informację. Popatrzę.
A u Ciebie jak dalej jest ze wskazówką?. Dalej jest tak jak u mnie do tego poziomu?. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
mariuszt0
Pasjonat
Pomógł: 40 razy Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1993 Skąd: Polanka Wielka
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 10:46
|
|
|
asziatko, znasz wgl zasadę działania układu chłodzenia? Bo gadasz takie głupoty jak nwm. Może walić po chłodnicy nawet 20 wentylatorów, co z tego jak masz zamknięty termostat i ciepło idzie tylko na nagrzewnicę? Tak jak koledzy piszą, zajmij sie termostatem a nie szukaj dodatkowych wydatków. |
_________________ C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB
Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 12:12
|
|
|
mariuszt0, nie ukrywam że nie znam do końca działania układu chłodzenia, tyle tylko co pobieżnie co miałem w poprzednim samochodzie do czynienia i z MB i to wszystko tak żebym znał idealnie to pisze wprost - nie znam.
Druga sprawa to z tego co kojarzę można też sprawdzić węże wówczas coś się wie na temat termostatu.
mariuszt0 napisał/a: | nie szukaj dodatkowych wydatków. |
Otóż to i chce uniknąć wydatków dla tego mam taką niepewność co może być, ale przewaga Waszych wypowiedzi jest za termostatem. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
OzioramWAS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Kwi 2016 Posty: 224 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 13:57
|
|
|
termostat na miliion procent
u mnie jak bylo +35 na zewnatrz to temperature trzymal idealna
ale jak spada do -20 do mam 80C dodam ze jezdze bez oslony pod silnikiem bo wymienialem olej i jakos tak zbyt zimno jest zebym mial chec wturlac sie pod samochod
[ Dodano: 7 Styczeń 2017, 13:58 ]
jak chcesz kupic termostat to moze sam wklad do niego a obudowe zostaw orginalna...
a najlepiej to do ASO zaplacic pare zl wiecej i miec problem z glowy na nastepne 20lat... |
_________________ S202 C220 D "ELEGANS " \'97 FL WDB2021821F637594 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 16:22
|
|
|
Wygląda na to że padnięty jest termostat. Po przejechaniu może 2 km zatrzymałem się wskazówka lekko dygła do góry, a wąż już był ciepły .
Druga sprawa po przejechaniu ciągłym 10 km (bez gaszenia MB) wskazówka była na takim poziomie
Kliknij By Powiększyć
a dosłownie po wyciągnięciu kluczyka i włożeniu ponownym - raptem 10 sekund opadła nie co w dół
Kliknij By Powiększyć
Poza tym nie czuć takiego ciepła jak by miało być w kabinie, jest lekko ciepło ale nie jak dawniej że gorąco. Także że będzie trzeba wymienić termostat w poniedziałek.
Też miałem taką nie ciekawą sytuację (odbiegnę nie co od tematu) jak wspominałem po przejechaniu 2 km zatrzymałem się sprawdziłem sobie węża był ciepły, chciałem odpalić MB nie szło go uruchomić. Za nic, kręcił rozrusznik ale nie odpalił. A po dwóch dniach stania na takich mrozach odpalił od strzała.
Poczekałem chwilę - dobrą chwilę jakąś godzinę i dopiero odpalił. Nie wiem co jest nie tak. Ale po postoju paru minutowym odpalił nie wszedł na obroty, wskazówka obrotów podniosła się i zgasł. Za drugą próbą z lekkim gazem jak nacisnąłem odpaliłem MB.
Jakieś nie ciekawe rzeczy się dzieją u mnie. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
|