Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpaleniem C200 Kompressor 96r W202
Autor Wiadomość
przemo83 

Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 17
Skąd: Żywiec
Wysłany: 8 Kwiecień 2017, 18:33   Problem z odpaleniem C200 Kompressor 96r W202

Witam,
od pewnego czsau mam problem z odpaleniem samochodu, raz na jakis czas za chiny ludowe nie chce odpalic, rozrusznik kreci, tak jak by w ogole nie bylo iskry (na samostarcie tez nie odpala) wymienilem juz czujnik polozenia walu bo myslalem ze to od tego jednak dzis znow mam problem z odpaleniem

jak juz odpali to strasznie faluja mi obroty na biegu jalowym i musze dodawac gazu bo inaczje gasnie

nie wiem czy to ma jakis wplyw ale cos mam chyba nie tak z czujnikiem temperatury raz na jakis czas swieuje i wbija na 120 po chwili wraca do normy

wskazowka poziomu paliwa caly czas pokazuje 0 mimo iz w baku jest paliwo

przewod zaplonowy na 1 cylindrze mam do wymiany - ale to chyba nie powinno miec wplywu bo na 3 pozostalych cylinndrach powinien odpalic

PS
dzis go nie moge odpalic ale pewnie jak postoi z 2 dni to odpali normalnie

Prosze o jakakolwiek pomoc naprowadzenie co to moze byc lub polecenie jakiegos dobrego "niedrogiego" mechanika z okolic katowic
 
 
Idek 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 218
Skąd: Białystok/Otwock
Wysłany: 8 Kwiecień 2017, 19:10   

przemo83, Sprawdź czy iskra jest, wykręć świece, przyłóż do masy i odpal. Uważaj żeby iskra nie kopnęła bo kopie niezle
_________________
Był - W202 C180 94r.
Jest - W202 C200K 99r.
WDB2020251F902812
W202 C200K
 
 
Fiki 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 491
Skąd: Wrocław
Wysłany: 8 Kwiecień 2017, 19:21   

Proponuję sukcesywnie eliminować czynniki, które mogą mieć wpływ na usterkę, zamiast szacować, czy ten jest duży czy może niewielki, czy powinien palić na 3 garach, czy niekoniecznie. :shock:
Czujnik temperatury jak najbardziej może mieć wpływ na problemy z odpalaniem, bo paliwo na zimnym silniku jest słabo odparowywane i w celu prawidłowego rozruchu sterownik musi wiedzieć, żeby podlać go więcej. Inna sprawa, że czujnik składa się z dwóch, więc sygnał na zegary to inny sygnał niż do ECU. Tak czy inaczej - wymienić.
Kolejny trop to wiązka. Przejrzyj jej stan, bo może tutaj pies pogrzebany.
_________________
W202 C230K #fakeAMG - sprawdź Bandytę!
 
 
przemo83 

Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 17
Skąd: Żywiec
Wysłany: 8 Kwiecień 2017, 19:43   

Ok, dzieki za rady w poniedzialek sprawdze wszystko po kolei

PS
zna ktos dobrego mechanika nie naciagacza z okolic katowic?
 
 
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 8 Kwiecień 2017, 20:58   

Hej ja miałem podobny problem. Sprawdź czy pompka podaje paliwo, na listwie wtryskowej masz odpowietrznik pod miedzianą lub czarnym kapturkiem odkrecanym na klucz 15 , sprawdź zielony przekaźnik od pompy paliwa w bagazniku koło akumulatora, no i spróbuj go odpalić z "pychu" u mnie to pomagało :) ja też jednegor azu byłem pewien że mam paliwo w baku (też nie działa mi wskaźnik) jednak okazało się że jechałem na paliwie a nie na gazie i mi go po prostu brakło. Teraz nie mam żadnych problemów z odplaniem więc nie wiem w czym był problem tak naprawdę...
Jaki masz silnik?
_________________
poszukuje
 
 
przemo83 

Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 17
Skąd: Żywiec
Wysłany: 8 Kwiecień 2017, 22:49   

W ktorym dokladnie miejscu powinien byc ten odpowietrznik? Jakies zdjecie bym prosil :> lub zaznaczenie na tym gdzie tego szukac:



Silnik benzyna dwa litry M111.944 180KM, paliwo mam na 100% zalalem 30l z czego przejechalem na tym tylko 100km a dla pewnosci dolalem "banke" 5l bo na poczatku tez myslalem ze to brak paliwa...

//Edit:
zapomnialem dodac ze dwa tygodnie tegmu wymienialem pompe wody i od tego momentu zaczely sie problemy z odpalaniem moze jakis zbieg okolicznosci a moze "mirasy" u ktorych wymienialem cos zepsuli
 
 
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 15 Kwiecień 2017, 21:27   

Odpowietrznik masz na wysokości korka wlewu oleju .
_________________
poszukuje
 
 
przemo83 

Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 17
Skąd: Żywiec
Wysłany: 20 Kwiecień 2017, 19:06   

Nie pomoglo nic,
odpowietrzalem
iskra jest
pompka podaje paliwo

dzis zawiozlem auto do mechanika - na lawecie :(
 
 
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 14:33   

Moze moduł zapłonowy padł albo czujnik położenia wału? Daj znać co było jak mechanik zrobi :) Sam jestem ciekaw bo miałem podobne problemy
_________________
poszukuje
 
 
przemo83 

Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 17
Skąd: Żywiec
Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 15:00   

Czujnik polozenia walu wymienilem tak ze na pewno jest sprawny - no na 99%...

Mechanik rozlozyl rece, sprawdzil wszystko, uklad paliwowy sprawny

doszedl do wniosku ze nie ma iskry (swiece byly zalane i iskry rzeczywiscie brak)

auto musze holowac do kogo innego :(
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 16:17   

przemo83, a pod kompem sprawdzali?
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
przemo83 

Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 17
Skąd: Żywiec
Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 20:11   

nie mam pojecia ale chyba nie,
z tego co mi powiedzial to ze on sie elektryka nie zajmuje (typowy Miras) i ze mi tego nie naprawi, a i ze iskry nie ma
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 22:58   

Najlepiej podpiąć pod SD i będzie wiadomo co go boli
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
przemo83 

Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 17
Skąd: Żywiec
Wysłany: 27 Kwiecień 2017, 09:29   

Problemem byl padniety czujnik polozenia walu korbowego (z tylu silnika) - ja wymienialem czujnik polozenia walka rozrzadu ktory byl sprawny...

Za cala operacje mechanik zazyczyl sobie 700zl (nie licze 2x lawety po 150zl) - troche mnie ruchło...

Czujnik polozenia walu korbowego + filtr paliwa + filtr powietrza + diagnostyka + robocizna
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 27 Kwiecień 2017, 09:35   

przemo83, czyjnik kosztuje 140 PLN :shock: ja tyle płaciłem w tamtym tygodniu za Delphi
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,116 sekundy. Zapytań do SQL: 9