Problem po wymianie filtra paliwa |
Autor |
Wiadomość |
vdvs
Dołączył: 12 Paź 2016 Posty: 16 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 11:26 Problem po wymianie filtra paliwa
|
|
|
C200 '94 Esprit
Cześć, mam problem z pojazdem mianowicie po dolaniu do baku paru litrów paliwa z kanistra odpaliłem pochodził około minuty, zdusił sie i zgasł. Odpalam dalej cos zachełtal po czym całkiem przestał, myśle okej zawalony filtr. Kupiłem filtr, zaglądam pod auto i widzę niepokojący pot w okolicy baku. Założyłem filtr, zalałem benzyną. Przy okazji rozszczelinilem jeszcze bardziej zardzewiały przewód paliwowy który idzie z wyjścia filtru do drugiej czesci baku, on był powodem tego pocenia. Zastosowałem dość prymitywne przejście tzn nałożyłem sylikonową rurkę zaciśnięta opaskami co nie jest z byt dobrym pomysłem ponieważ przecieka lecz chciałem sprawdzić czy auto odpali. Psikus bo dalej nie odpala, kręciłem, na plaku tez próbowałem i nic. Myślałem ze to problem z zapowietrzonym układem ale nie wiem jak to sprawdzić, po za tym chwile kręciłem wiec powinno załapać w końcu. Pompka chodzi, słychać i widać. Co można jeszcze wykminić? Ps. Filtr był zeczywiscie zawalony, wylało sie z niego paliwo koloru czarnego 😶 |
|
|
|
|
mariuszt0
Pasjonat
Pomógł: 40 razy Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1993 Skąd: Polanka Wielka
|
Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 12:47
|
|
|
vdvs, pompka chodzi, a sprawdzaleś czy paliwo trafia na listwe? |
_________________ C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB
Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075 |
|
|
|
|
vdvs
Dołączył: 12 Paź 2016 Posty: 16 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 13:00
|
|
|
Nie sprawdzałem, jak to zrobic? |
|
|
|
|
Podkopnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 195 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 14:25
|
|
|
Na listwie wtryskowej masz na wysokości korka od wlewu do oleju miedziany lub czarny kapturek na klucz 15. Odkręcasz go i pod nim jest zawór (taki wentyl). Jak go naciśniesz np śrubokretem to powinno tryskać paliwo. Ten kapturek patrząc z przodu silnika jest po prawej stronie od korka wlewu oleju jakies 15 cm. |
_________________ poszukuje |
|
|
|
|
vdvs
Dołączył: 12 Paź 2016 Posty: 16 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 22 Kwiecień 2017, 15:26
|
|
|
http://imgur.com/iEnNIRG
Odkręciłem miedzianą nakrętkę (15) i paliwo sie leje po delikatnym poluzowaniu tej nakrętki. Wnioskuje ze wtryski zawalone mułem? |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 22 Kwiecień 2017, 17:32
|
|
|
vdvs, pytanie podstawowe - co było w tym kanistrze?
vdvs napisał/a: | Wnioskuje ze wtryski zawalone mułem? | Na jakiej podstawie to wnioskujesz? |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
vdvs
Dołączył: 12 Paź 2016 Posty: 16 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 22 Kwiecień 2017, 17:37
|
|
|
Benzyna
Filtr był strasznie zawalony, aż czarna bena sie z niego wylewała. |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 22 Kwiecień 2017, 18:00
|
|
|
vdvs napisał/a: | czarna bena sie z niego wylewała. |
Może powinieneś zastanowić się nad tym gdzie tankujesz....
Jednak filtr jest po to aby spełniać swoją rolę - nawet gdybyś zalał bak mułem, to po prostu zapcha filtr ale nie wtryskiwacze. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
vdvs
Dołączył: 12 Paź 2016 Posty: 16 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 22 Kwiecień 2017, 18:26
|
|
|
Winą były zasyfione świece. Po wyczyszczeniu odpalił od strzała. |
|
|
|
|
|