Przesunięty przez: Pioterek 1 Grudzień 2012, 22:58 |
Klimatyzacja |
Autor |
Wiadomość |
noc
Non omnis morial
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 265 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Maj 2017, 11:55
|
|
|
Jak z ciśnieniem dostaniesz się do parownika, to o nim zapomnij.Zniszczysz zagniatając lamelki.Ciśnienie z kranu jest już za mocne.Po za tym wszystkie uszczelki klap zrobione są z gąbki.Odlecą i zapchają odpływy skroplin.
Tak więc żadnego prania nagrzewnicy i parownika.Odkażanie ozonowaniem jest na krótką metę jeżeli ktoś nie wie jak, a zwykle ci co robią nie mają o tym pojęcia.Dostali zabawkę, włączają i mają trochę wolnego.
Nie piszcie w necie jak na płocie.Z płotu najwyżej drzazga się wbije.Ze złej porady w necie gość może stracić mnóstwo pieniędzy. |
_________________ Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Spróbuję pomóc, za efekt nie ręczę.
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
.
|
|
|
|
|
M@NIO
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2015 Posty: 47 Skąd: Kowal
|
Wysłany: 18 Maj 2017, 15:19
|
|
|
W202 C200 klimatyzacja automatyczna
Mam problem z wyłączającą się klimatyzacją.
Po zapaleniu auta klimatyzacja działa poprawnie, po jakimś czasie wyłącza się sprężarka i już nie działa.
Z błędów jakie odczytałem to błąd 459 złącze k2 oraz błąd 419 błąd sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki A9K1. Czy błąd sprzęgła może powodować takie zachowanie się klimatyzacji? |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 18 Maj 2017, 15:49
|
|
|
M@NIO, aby sprawdzić poprawność działania sprzęgła wystarczy ręcznie uruchamiać i wyłączać klimatyzację.
Ponadto, jeżeli masz automatyczną, to możesz podejrzeć parametry pracy - to bardzo dużo może powiedzieć o układzie. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
M@NIO
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2015 Posty: 47 Skąd: Kowal
|
Wysłany: 18 Maj 2017, 17:19
|
|
|
Znalazłem winowajcę. Sprężarka. Po pewnym czasie ma opory przy obracaniu i zapewne wtedy wyłącza się od przegrzania sprzęgła elektromagnetycznego.
Naprawa zapewne wymiana sprężarki (nowe lub używane zdemontowane z działającego układu), osuszacza, zaworu rozprężnego oraz przepłukanie układu.
Czy W202 '99 posiadają skraplacze równolegle? |
|
|
|
|
kubad13
Dołączył: 14 Lip 2016 Posty: 67 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 31 Maj 2017, 19:13
|
|
|
Witam , po zimie okazalo sie ze nie ma czynnika od klim... nowa chlodnica ,nabita niestety dalej nie chodzi... czy wentylatory z przodu powonny sie od razu krecic po wylaczeniu EC??u mnie sie w ogole nie kręcą. C280 |
|
|
|
|
adamd
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 443 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 31 Maj 2017, 20:44
|
|
|
Nie od razu. Jak klima zaczyna chłodzić rośnie też ciśnienie w układzie. Gdzieś w okolicach 15-16 bar włączają się wentylatory i zbijają ciśnienie. Pod warunkiem sprawnego modułu który nimi steruje. |
|
|
|
|
kubad13
Dołączył: 14 Lip 2016 Posty: 67 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 31 Maj 2017, 20:48
|
|
|
Gdzie ten modul ? Od czego zaczac ? Sa jakies bezpieczniki ? |
|
|
|
|
Idek
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2015 Posty: 218 Skąd: Białystok/Otwock
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2017, 17:23
|
|
|
kubad13, za lewym przednim plastikowym nadkolem |
_________________ Był - W202 C180 94r.
Jest - W202 C200K 99r.
WDB2020251F902812
W202 C200K |
|
|
|
|
ralf
Pomógł: 88 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 2532 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2017, 18:30
|
|
|
Nie znajdzie go tam bo ma przedlifta. |
_________________
|
|
|
|
|
kubad13
Dołączył: 14 Lip 2016 Posty: 67 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2017, 20:08
|
|
|
Ralf zgadza sie |
|
|
|
|
Smir
Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 248 Skąd: Frydek
|
Wysłany: 1 Sierpień 2017, 17:24
|
|
|
Panowie mam pytanie, jakieś 2 miesiące temu wymieniłem sprężarkę na używaną bo stara była zatarta. Wsadziłem nową, czynnik nabity no o chulała jakiś czas, niestety potem jak się okazało jeden wąż ( zaznaczony na schemacie ) był calutki zielony z czynnika. Rozebrałem to dziś i na moje oko ten gumowy oring jest chyba do wymiany. Ale czy to działa na takiej zasadzie że jeśli czynnika jest za mało to sprężarka się wgl nie załączy?
|
_________________ Kompressor po studencku
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24951 |
|
|
|
|
mariuszt0
Pasjonat
Pomógł: 40 razy Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1993 Skąd: Polanka Wielka
|
Wysłany: 1 Sierpień 2017, 17:27
|
|
|
Smir, oczywiście masz czujnik ciśnienia w układzie, jak jest za niskie to wyłącza sprężarke żeby nie doszło do jej uszkodzenia |
_________________ C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB
Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075 |
|
|
|
|
Smir
Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 248 Skąd: Frydek
|
Wysłany: 1 Sierpień 2017, 17:31
|
|
|
mariuszt0, no tak się mi wydawało. Ale teraz jak ogarnę wyciek to wystarczy że mi go podepną pod te tzw. "kombajny" i olej w sprężarce się wymieni czy trzeba go uzupełnić ręcznie? |
_________________ Kompressor po studencku
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24951 |
|
|
|
|
mariuszt0
Pasjonat
Pomógł: 40 razy Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1993 Skąd: Polanka Wielka
|
Wysłany: 1 Sierpień 2017, 21:31
|
|
|
Smir, jak podepną do urządzenia do nabijania klimy to olej powinien wtłaczać razem z czynnikiem |
_________________ C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB
Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075 |
|
|
|
|
Smir
Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 248 Skąd: Frydek
|
Wysłany: 25 Sierpień 2017, 17:45
|
|
|
Kłopotów z klima ciąg dalszy... Pytanie kolejne ile jest roboty z wyciągnięciem zaworu rozprężnego? |
_________________ Kompressor po studencku
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24951 |
|
|
|
|
|