Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 20:56 |
turbina |
Autor |
Wiadomość |
tonio115
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 49 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2018, 23:22
|
|
|
panowie moze wy mi cos podpowiecie a mianowicie turbina zaczyna gwizdac mechanik sprawdzil z jednej i z drugiej strony jest delikatny luz oleju nie bierze jest tylko jakby turbo dziura jak mu depne to musi pomyslec i pozniej sie zbiera chc nie jak kiedys nie dymi ma tylko spoznienie mechanik mowi ze to moze byc czujnik od turbiny albo turbina nie chce wymieniac jednego i drugiego bez pewnosci bo to sa koszty dodatkowo jak przyspieszam slychac jakby lozysko z tylu ze srodka choc to moze turbina tak niesie co myslicie |
_________________ 2.2 cdi 98r kombi |
|
|
|
|
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 15 Czerwiec 2018, 22:30
|
|
|
Skąd się wzięło to, że jak Turbina gwiżdżę to pada? U mnie gwiżdże od xxx lat, a na przelocie to cały czas ją słyszę nawet przy zamkniętych oknach i nie widzę w tym nic złego, turbo wstaje... pompuje, nie chrobocze, ubytków oleju nie ma także o co chodzi? Delikatny luz jest dopuszczalny, oczywiście nie taki, że wirnik trze nam o obudowę A co do turbo dziury to musisz się przyzwyczaić do tego że turbawki bez zmiennej geometrii trochę później wstają. Jeżeli chcesz uniknąć Turbo dziury zrób pewne zabiegi odchudzające + soft i będziesz cieszył się elastycznym cdi. Łożyska kół możesz sobie sam sprawdzić, a generalnie dzwięki spod maski tak samo... otwierasz i na danych obrotach nasłuchujesz |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
tonio115
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 49 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16 Czerwiec 2018, 22:25
|
|
|
Kiedys takiej turbo dziury nie bylo. Pedal w podłogę i szedł jak oszalaly ,a teraz musi pomyslec zastanowic sie i pozniej rusza ,a przy wyprzedzaniu to troche denerwujace . Moze skrzynia cos opoznia moze tu trzeba szukac przyczyny. Biegi zmienia płynnie ,chociaz zdarza sie ,ze trzeba przeciagnac do 70km i 3000 tys obrotow zeby przelaczyl na 3 czy 4. Jak się rozgrzeje to zmienia normalnie. |
_________________ 2.2 cdi 98r kombi |
Ostatnio zmieniony przez tonio115 19 Czerwiec 2018, 22:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
tonio115
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 49 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19 Czerwiec 2018, 22:01
|
|
|
Spoko poleciałem po bandzie ,ale już poprawione... |
_________________ 2.2 cdi 98r kombi |
|
|
|
|
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2018, 15:45
|
|
|
tonio115, Może przepływomierz Ci pada? Generalnie jak był diabłem tak diabłem powinien zostać... musisz szukać przyczyny, a może być ich parę. A co do skrzyni... Pytaj się bardziej oblatanych w automatach |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
tonio115
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 49 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2018, 22:19
|
|
|
Przeplywomierz byl wymieniany bo telepalo egr i calym silnikiem. Sam sobie dodawal gazu i wariowal na obrotach. |
_________________ 2.2 cdi 98r kombi |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
|