Przesunięty przez: Łukasz 7 Marzec 2012, 19:52 |
200 CDI wymiana turbo i intercoolera |
Autor |
Wiadomość |
Mr.E
C 200 KOMPRESSOR
Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 62 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26 Październik 2007, 17:54 200 CDI wymiana turbo i intercoolera
|
|
|
Witam. Chce Wymienić turbinę i intercooler na większe. Oprócz oczywistych spraw (np mapa wtrysków itp) poszukuje informacji na temat samej turbiny. Wiem że w tym modelu turbina nie ma zmiennych faz łopatek. Czy jest model MB CDI który ma turbine tego typu? z tego co wiem np CDI 270 E klasy ma zmienne fazy. Intercoller pasuje od sprintera więc ten temat też już rozwiązałem. Proszę o pomoc. Z góry dzięki |
|
|
|
|
Patryk
Harman Kardon
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Paź 2007 Posty: 391 Skąd: 0-22
|
Wysłany: 29 Październik 2007, 17:58
|
|
|
A myślałeś o turbo i coolerze od W203 c220cdi? Myślę że byłoby to najrozsądniejsze rozwiązanie. Takie graty plus wtryski i mapa napewno dałyby interesujący rezultat. Jaki przyrost chcesz uzyskać? |
_________________ WDB2110231A732202 |
|
|
|
|
giet
Wolnossące 122KM
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 144 Skąd: 0-22
|
Wysłany: 29 Październik 2007, 22:50
|
|
|
Mr.E,
Turbina: C270 CDI 2000 169 2.7/5 D GT2256V 711009-0001 A612 096 0499 ma zmienną geometrię łopatek. Tylko ciekawe czy bedzie pasowac plug and play do staregeo kolektora? Jak nie, trzeba będzie od nowa kolektor zrobic albo flansze redukcyjna zalatwić.
Możesz zadzwonić do Compotów(Comsport)
Poszukaj na forum Leonclub.pl, tdiracing.pl. dużo osób wykorzystuje takową turbinę (GT2256v). I bardzo sobie ją chwalą.
Patryk napisał/a: | A myślałeś o turbo i coolerze od W203 c220cdi? Myślę że byłoby to najrozsądniejsze rozwiązanie. Takie graty plus wtryski i mapa napewno dałyby interesujący rezultat. Jaki przyrost chcesz uzyskać? |
Dokładnie Patryk, najważniejsze jaką moc chcesz uzyskać? Od tego zależy ile zmian trzeba dokonać.
Pozdawiam Giet
[ Dodano: 29 Październik 2007, 22:01 ]
Turbina z zmieną geometrią łopatek wystepuje w:
MERCEDES C270 CDI 2000 2.7/5 169 OM612 (W203) GT2256V 711009-0001 A6120960499
MERCEDES C270 CDI 2003 2.7/5 169 OM612 (W203) GT2256V 711009-0002 A6120960999
MERCEDES E270 CDI 1999 2.7/5 168 OM612 GT2256V 709837-0001 A6120960299
MERCEDES E270 CDI 2002 2.7/5 175 OM647 (W211) GT2256V 727463-0001 A6470960099
MERCEDES E270 CDI 2003 2.7/5 168 OM612 GT2256V 715910-0002 A6120960599
MERCEDES E270 CDI 2003 2.7/5 168 OM612 GT2256V 709837-0002 A6120960299
MERCEDES ML270 2003 2.7 168 OM612 GT2256V 709837-0002 A6120960299
MERCEDES ML270 CDI 1999 2.7/5 168 OM612 GT2256V 709837-0001 A6120960299
MERCEDES ML270 CDI 2000 2.7/5 168 OM612 GT2256V 715910-0001 A6120960599
MERCEDES ML270 CDI 2003 2.7/5 168 OM612 GT2256V 709837-0002 A6120960299
MERCEDES SPRINTER 2000 2.7/5 168 OM612 GT2256V 709838-0001 A6120960399
MERCEDES SPRINTER 2002 2.7/5 168 OM612 GT2256V 709838-0004 A6120960399
MERCEDES SPRINTER 2002 2.7/5 168 OM612 GT2256V 709838-0003 A6120960399
MERCEDES SPRINTER 2004 2.7 168 OM612 GT2256V 709838-0005 A6120960399 |
_________________ W202 http://picasaweb.google.pl/W202C180
|
|
|
|
|
Mr.E
C 200 KOMPRESSOR
Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 62 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 5 Listopad 2007, 22:42
|
|
|
potrzebuje właśnie turbine bez zmiennych faz chyba że się myle i w 200 Cdi w 202 jest inaczej pozdrówka |
|
|
|
|
Marian25td
Marian25td
Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 167 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 5 Maj 2008, 12:55
|
|
|
Witam.Mam pytanie chciałbym zmienic w przyszłoscI turbine w swoim c250 97 rok ,Nie chce regenerowac tylko dobrą używke.Moje Pytanie brzmi czy musza sie zgadzac cyferki na tabliczce np Garrett gt 20 A6o50960499 Tak jest na mojej turbine.Np jak 2 ostatnie cyferki sie nie zgadzja to co wtedy? Juz nie bedzie działac? Kolejne Pytanie czy pasuje turbo od OKULARA 2,9 pOZDRAWIAM |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 5 Maj 2008, 13:37 Re: 200 CDI wymiana turbo i intercoolera
|
|
|
Mr.E napisał/a: | Witam. Chce Wymienić turbinę i intercooler na większe. Oprócz oczywistych spraw (np mapa wtrysków itp) poszukuje informacji na temat samej turbiny. Wiem że w tym modelu turbina nie ma zmiennych faz łopatek. Czy jest model MB CDI który ma turbine tego typu? z tego co wiem np CDI 270 E klasy ma zmienne fazy. Intercoller pasuje od sprintera więc ten temat też już rozwiązałem. Proszę o pomoc. Z góry dzięki |
czy nie taniej, prosciej i bardziej niezawodnie byloby kupic np. c220 CDI?? lub 250turbo??
zastanow sie, czy ta przerobka bedzie tego warta - wpakujesz w samochod kupe kasy, pewnie i tak nigdy wszystko nie bedzie idealnie chodzilo, pozniejsze klopoty przy ewentualnej sprzedazy..... zastanow sie
lepiej sprzedaj ten samochod, doloz kase i kup z mocniejszym silnikiem |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 5 Maj 2008, 13:46 Re: 200 CDI wymiana turbo i intercoolera
|
|
|
Daniel napisał/a: | Mr.E napisał/a: | Witam. Chce Wymienić turbinę i intercooler na większe. Oprócz oczywistych spraw (np mapa wtrysków itp) poszukuje informacji na temat samej turbiny. Wiem że w tym modelu turbina nie ma zmiennych faz łopatek. Czy jest model MB CDI który ma turbine tego typu? z tego co wiem np CDI 270 E klasy ma zmienne fazy. Intercoller pasuje od sprintera więc ten temat też już rozwiązałem. Proszę o pomoc. Z góry dzięki |
czy nie taniej, prosciej i bardziej niezawodnie byloby kupic np. c220 CDI?? lub 250turbo??
zastanow sie, czy ta przerobka bedzie tego warta - wpakujesz w samochod kupe kasy, pewnie i tak nigdy wszystko nie bedzie idealnie chodzilo, pozniejsze klopoty przy ewentualnej sprzedazy..... zastanow sie
lepiej sprzedaj ten samochod, doloz kase i kup z mocniejszym silnikiem |
i to jest rcjonalne podejście do sprawy |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 7 Maj 2008, 09:32
|
|
|
Cytat: | czy nie taniej, prosciej i bardziej niezawodnie byloby kupic np. c220 CDI?? lub 250turbo??
zastanow sie, czy ta przerobka bedzie tego warta - wpakujesz w samochod kupe kasy, pewnie i tak nigdy wszystko nie bedzie idealnie chodzilo, pozniejsze klopoty przy ewentualnej sprzedazy..... zastanow sie
lepiej sprzedaj ten samochod, doloz kase i kup z mocniejszym silnikiem |
W wypadku 200CDi i 220CDI wystarczy wymiana komputera można zyskać 23KM i 66Nm |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 8 Maj 2008, 12:57
|
|
|
carlos napisał/a: | Cytat: | czy nie taniej, prosciej i bardziej niezawodnie byloby kupic np. c220 CDI?? lub 250turbo??
zastanow sie, czy ta przerobka bedzie tego warta - wpakujesz w samochod kupe kasy, pewnie i tak nigdy wszystko nie bedzie idealnie chodzilo, pozniejsze klopoty przy ewentualnej sprzedazy..... zastanow sie
lepiej sprzedaj ten samochod, doloz kase i kup z mocniejszym silnikiem |
W wypadku 200CDi i 220CDI wystarczy wymiana komputera można zyskać 23KM i 66Nm |
znasz kogos kto tak zrobil, czy tylko teoretyzujesz ? |
|
|
|
|
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 8 Maj 2008, 13:01
|
|
|
Daniel napisał/a: | znasz kogos kto tak zrobil, czy tylko teoretyzujesz ? |
jest nawet na forum. z tego co pamietam zrobil tym sposobem sobie 140 konikow z tego co dobrze pamietam.trzeba przeszukac forum a znajdziesz |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
Ostatnio zmieniony przez makawel 8 Maj 2008, 13:25, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 8 Maj 2008, 13:13
|
|
|
mialo byc 125 a juz jest 140 |
|
|
|
|
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 8 Maj 2008, 13:27
|
|
|
juz wiem byl to waldek500 i dzieki nowej mapie uzyskal troche ponad 140 ale wiecej szczegolow to od niego sie dowiecie .
pozdro |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 8 Maj 2008, 17:50
|
|
|
Daniel napisał/a: | znasz kogos kto tak zrobil, czy tylko teoretyzujesz ? |
Proponuje lekturkę EPC on-line, dwa ekrany i krok po kroku porównać, ja tak zrobiłem i jedyna różnica między 200cdi a 220cdi to komputer |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 8 Maj 2008, 22:01
|
|
|
carlos napisał/a: | Daniel napisał/a: | znasz kogos kto tak zrobil, czy tylko teoretyzujesz ? |
Proponuje lekturkę EPC on-line, dwa ekrany i krok po kroku porównać, ja tak zrobiłem i jedyna różnica między 200cdi a 220cdi to komputer |
skoro zadales sobie tyle trudu...... szacuneczek
podejrzewam jednak, ze musi byc gdzies jakis haczyk - inaczej to jest za proste aby bylo prawdziwe
podejrzewam, ze masowo by ginely komputery od 125km....
[ Dodano: 8 Maj 2008, 22:02 ]
i dalej ponawiam pytanie - czy to tylko teoria czy mimo wszystko jest taka osoba, ktora takiej modyfikacji dokonala? |
|
|
|
|
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 9 Maj 2008, 11:34
|
|
|
Daniel napisał/a: | i dalej ponawiam pytanie - czy to tylko teoria czy mimo wszystko jest taka osoba, ktora takiej modyfikacji dokonala? |
waldek500 |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
|
|
|
|
|