Przesunięty przez: Łukasz 7 Marzec 2012, 19:52 |
200 CDI wymiana turbo i intercoolera |
Autor |
Wiadomość |
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 9 Maj 2008, 22:10
|
|
|
Daniel napisał/a: | skoro zadales sobie tyle trudu...... szacuneczek
podejrzewam jednak, ze musi byc gdzies jakis haczyk - inaczej to jest za proste aby bylo prawdziwe |
Zadałem i chwile czasu to zajeło, przypuszczalnie wystarczy kompa zamienić ale być może w grę wchodzą inne parametry typu ten sam wypas albo coś |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
Borat
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 166 Skąd: Berlin/Zgierz
|
Wysłany: 10 Maj 2008, 14:56
|
|
|
carlos napisał/a: | parametry typu ten sam wypas |
od wypasów to sa chyba inne kompy
Podłączam się pod temat... czy na pewno jest to jedyna różnica? Czy nie różnią sie systemem wtryskowym, użytymi materiałami? Dodatkowo czy ASB jest takie samo i jest tak samo ustawione dla tych dwóch mocy?
Mam 200CDI i zastanawiam sie nad zmiana na 220CDI, i nie wiem czy to tylko komp... chyba bede musial przedzwonic do ASO i zapytac.
Z tego co wiem, to okulary mialy z tego silnika nawet 147 KM, wiec moze by wsadzic od oku? |
_________________ W202 200CDI 10.1998 |
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 10 Maj 2008, 15:06
|
|
|
Borat, przeczytaj jeszcze raz to co napisałem, skoro numery części są te same to są to te same części, żądnych wyznaczników jakości przy częściach nie ma. Napisałem o W202, z tego co się orientuję to W203 ma już inne a do w210 nie porównywałem jest to dosyć czasochłonne. |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 10 Maj 2008, 23:13
|
|
|
moze waldek500 sie wypowie....
do ASO nie ma po co dzwonic - i tak powiedza, ze to niemozliwe |
|
|
|
|
waldek500
Pomógł: 15 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 11 Maj 2008, 09:46
|
|
|
napisze wiecej jak wróce. wystarczy zmiana mapy, nie ma haczyka. max moc jaką udało mi sie uzyskać z C200cdi to 164KM i 380Nm. ale wtedy kopcił strasznie przy przyśpieszaniu.
tak około 150KM i 340Nm "da sie wytrzymać". natomiast fabryczne c220 to wychodzi bez problemu.
pozdro. |
_________________ E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem. |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 11 Maj 2008, 10:51
|
|
|
czekamy z niecierpliwoscia |
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Luty 2009, 21:46
|
|
|
Podłączę się pod temat jak to jest z tą mapą paliwową.I u kogo można przeprogramować w ASO czy u jakiegoś elektronika?Jak to będzie chodzić no i spalanie. Ile taka operacja kosztuje?Jak ktoś z kolegów zmieniał oprogramowanie w 200 cdi to proszę się podzielić uwagami. |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
bubu_piotr
TAXI DRIVER
Pomógł: 153 razy Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 1174 Skąd: Pyrlandia
|
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Luty 2009, 21:13
|
|
|
ok dzięki za info |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
|