Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 20:24
Ładowanie/SRS,BAS,ABS
Autor Wiadomość
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 10:50   Ładowanie/SRS,BAS,ABS

Witam szanownych kolegów - w końcu i mnie coś dopadło 8)

Po chwili od odpalenia pali się SRS BAS i ABS, kontrolka od ładowania _prawdopodbnie_ nie pali się (może się żarzyć). Zaczął żabkować i całkiem padł - diagnoza - brak ładowania. Dodatkowo, wskaźnik temperatur i obrotmoierz spadał do zera i wracał na swoją pozycję na przemian. Co teraz zrobić? Auto, żeby było smieszniej jest w Stuttgarcie :-D Przed samym powrotem stwierdziło chyba, że tam mu lepiej ;) Wezmę drugi alternator, ale na co jeszcze zwrócić uwagę, sam muszę go zrobić, bo ceny tamtejszych mechaników są z lekka wysokie - jade po swe auto ze skrzynią narzędzi :) Na pewno wymienię pasek (o ile jest :D jeszcze), czy wymiana napinacza jest trudna? Czy ew. także zabrać ze sobą komplet do napinacza?

Ech, z góry dzięki za porady.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 11:17   

Te objawy o których pisałeś wskazują na alternator i dobrze robisz zabierając drugi na wymianę-Takie same objawy miał kolega w swojej :mb: , później tylko aku naładować. Rolki napinacza nie jest trudno wymienić, powinieneś poradzić sobie bez problemów, zwłaszcza że zaopatrzyłeś się w narzędzia, nie wiem jak to ma się z samym napinaczem.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 11:25   

Najgorsze jest to, że sam naprawiałem jakies 5k km temu alternator - nowe pierścienie, regulator ze szczotkami, łożyska i prostownik - nie wiem co mogło się stać.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
oliva 


Pomógł: 122 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1074
Skąd: Siedlce
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 15:50   

Czasami wystarczy ,że szczotka się zawiesi i już nie będzie ładowania.
_________________
Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,097 sekundy. Zapytań do SQL: 10