Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 20:26
uszczelka pod głowicą-którą?
Autor Wiadomość
art-34 
C220 Elegant D 16V

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 251
Skąd: LB
Wysłany: 3 Lipiec 2008, 23:19   

dzikidaniel,
Nie bardzo czaję o co chodzi, w silniku mieszają się różne oleje?? chyba w twoim... rzepakowy z lnianym...

W temacie dajesz do zrozumienia że przy 6 cylindrach masz 2 głowice??
"V6 ile ma mieć głowic? Widziałeś fałke z 1 głowicą? (VR6 to nie Vka)."
Ja nie widziałem ale to było pytanie do autora tekstu więc nie bardzo rozumiem czemu to cytujesz, skoro widziałeś V-kę z jedną głowicą to gratuluję a zaraz piszesz że V6 to nie fałka, nie wiem co palisz ale chcę to samo...
bombelki to sobie powieś na chuince na Śmigus-dyngus za zgodą rodziców... zaraz obok pisanek...
Może ale nie musi Oczywiście że nie musi nie zauważyłeś czy nie znasz może zwrotu powinny Wikipedia czeka...

Silnik jest nie tylko chłodzony cieczą ale i olejem silnikowym który ma i smarować i odprowadzać ciepło z najbardziej goracych części silnika, jak myślisz po co jest wymiennik ciepła oleju silnikowego tzw. chłodnica oleju?? Jeśli po wyłączeniu bardzo gorącego silnika film olejowy na panewkach "zniknie" (pompa oleju nie pracuje brak ciśnienia) to jego resztki się przypalą (jak na patelni) to możesz być pewien że po kilkunastu, kilkudziesięciu tego typu eksperymentom na panewce zostana resztki spalonego oleju zwiększając tarcie przy np. rozruchu panewka sie obróci wyłamując zamki, remont główny zapewniony, (żart) niestety nie ma jeszcze panewek z teflonem (żart end)
Jeśli jesteś jedynym "fachurą" w Starej Kiszewie to życzę jej mieszkańcom długich przebiegów między jedną "generalką" a drugą.
Choć ze względu na poziom wiedzy i słownictwo zapytam raczej: Jak udało ci się dopaść kompa bez wiedzy i zgody rodziców?? Wakacje rozumiem ale bez przesady...
Za dużo TV, w Brainiac ciągle powtarzają NIE róbcie tego w domu od siebie dodam w garażu też nie...
Ot i cała historyja :cry:
Pozdrawiam i chłodno i bez przesady :P

[ Dodano: 3 Lipiec 2008, 23:24 ]
jjankiello napisał/a:
art-34 napisał/a:
Nie tylko,przy uszkodzonej uszczelce w zbiorniku wyrównawczym po uruchomieniu silnika powinny ukazać się "bąbelki" i płyn bedzie z wyraźnymi tłustymi "oczkami" jak w rosole.

Jaki objaw się pokaże zależy od tego, w którym miejscu i między jakimi kanałami (wodny olejowy, czy cylinder) uszkodzi się uszczelka... Czasem nie widać nic w płynie ani w oleju, tylko sączy się na zewnątrz i cieknie po silniku np. od strony ściany grodziowej... Wtedy zwykle się tego nie wykrywa i i jeździ długi czas z uszkodzoną uszczelką...


Zgadza się- napisałem powinny, w benzynie świeca zapłonowa będzie miała inny kolor nagaru a w dieslu kolor spalin podpowie co się i gdzie się dostaje pomijając oczywiście widoczne wycieki a nie tzw. "pocenie się silnika"...
_________________
Wiek średni poznajemy po tym jak szeroki umysł z wąską talią zamieniaja się miejscami... ;)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W202
WDB2021211A327558
http://www.partscatalog.ru/mercedes/ wklejamy Vin i kod do radia gratis... ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,117 sekundy. Zapytań do SQL: 10