Co to takiego? |
Autor |
Wiadomość |
lucky88
Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 26 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 28 Sierpień 2008, 19:41 Co to takiego?
|
|
|
Witam. Ostatnio zauwazylem u siebie w pod maską takie elementy. Do czego one są?
PS: mam propozycje aby tylko w tym temacie zamieszczac tego typu pytania, no chyba ze juz istnieje taki dzial ale niestety nie znalazlem.
IMG_0032.JPG
|
|
Plik ściągnięto 491 raz(y) 64,71 KB |
IMG_0029.JPG
|
|
Plik ściągnięto 174 raz(y) 186,76 KB |
IMG_0028.JPG A oto kolejna rzecz o ktorej nic nie wiem. |
|
Plik ściągnięto 192 raz(y) 46,2 KB |
IMG_0027.JPG
|
|
Plik ściągnięto 191 raz(y) 195,12 KB |
IMG_0026.JPG Do czego sluzy ta ramka? ja tam nic nie mam w srodku dlatego mnie to zaciekawilo. |
|
Plik ściągnięto 332 raz(y) 64,76 KB |
|
_________________ Łukasz
Mercedes C180 Elegance 1995r
WDB2020181A254791 |
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 28 Sierpień 2008, 22:04
|
|
|
jesli są to oryginalnie zamontowane urzadzenia badz miejsca pod urzadzenie to mają swój numer seryjny. bedzie łatwiej jesli je podasz. |
_________________
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Sierpień 2008, 23:15
|
|
|
Dokąd prowadzą wiazki kabli? Możliwie widocznie? Bo wygląda na montowane w Mercedesie (oplot kabli). |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 28 Sierpień 2008, 23:35
|
|
|
Pokazane plastikowe pudelko to wtyczka laczaca wiazke silnika z wiazka nadwozia. Tutaj rozlacza sie instalacje w przypadku wyjmowania silnika.
Wspornik w kolejnym przypadku utrzymuje na swoim miejscu komputer widoczny na pierwszym planie. |
|
|
|
|
Krzeko
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lis 2006 Posty: 162 Skąd: ZS + ZGY
|
Wysłany: 28 Sierpień 2008, 23:39
|
|
|
tak z ciekawosci
czym masz pokryta pokrywe walkow?
strasznie to wyglada |
_________________ C-180 elegance `93r - już po FL ;-P WDB2020181F037732 - Celina
Viano 3,0 Cdi AMBIENTE - Smok |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 01:30
|
|
|
To jest lakier bezbarwny. Każdy M111 tak ma po dłuższym przebiegu (czasie pracy). Jedni z tym walczą inni nie... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
lucky88
Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 26 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 04:00
|
|
|
Dzeki panowie no to wszystko jasne, a zeby nie bylo ze nie dbam o swoją to powiem ze nie dawno ja kupilem i robie narazie tylko to na co pozwalaja fundusze i to co wymaga niezwlocznej naprawy |
_________________ Łukasz
Mercedes C180 Elegance 1995r
WDB2020181A254791 |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 09:11
|
|
|
Gerri napisał/a: | Pokazane plastikowe pudelko to wtyczka laczaca wiazke silnika z wiazka nadwozia. Tutaj rozlacza sie instalacje w przypadku wyjmowania silnika.
|
Hmmmm....
Czyli rozwinięciem tematu jest wniosek, że albo silnik nie ma prawa działać (bo jest rozłączony), albo silnik jest nieoryginalny, podłączony inną wiązką....? |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
lucky88
Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 26 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 30 Sierpień 2008, 06:13
|
|
|
Ale ta kostka jest podlaczona normalnie tylko ze ona nie jest nigdzie przykręcona tylko lezy luzem dlatego mnie to zaciekawilo... |
_________________ Łukasz
Mercedes C180 Elegance 1995r
WDB2020181A254791 |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 21:01
|
|
|
Podłączam się pod temat.
Dziś podczas konserwacji podwozia zauważyłem 2 plastikowe puszki:
- z 1 wychodzi jeden przewód plastikowy (domniemam, że to jakieś podciśnienie), nie zauważyłem nigdzie żadnych przewodów elektrycznych. Znajsuje sie ona nad nadkolem pasażera między błotnikiem a karoserią jak widać na zdjęciu.
- z drugiej wychodzą dwa przewody plastikowe - chyba także podciśnieniowe , wlot i wylot. Te przewody idą w okolice baków benzynowych. Też nie zauważyłem żadnych przewodów elektrycznych. Znajduje się to urządzonko nad nadkolem za kierowcą (okolice antyny) i jest przykręcona do karoserii.
1.JPG Urządzenie nr.1 |
|
Plik ściągnięto 116 raz(y) 124,51 KB |
2.JPG Urządzenie nr.2 |
|
Plik ściągnięto 173 raz(y) 167,26 KB |
|
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 21:18
|
|
|
Moze to jest odpowietrzenie zbiornika paliwa i na końcach tych przewodów jest jakispochłaniacz/filtr oparów |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 21:29
|
|
|
Przemek,
układ zasilania jest podciśnieniowy.
Po jakiejś jeździe odkręć korek paliwa - powinieneś zauważyć i usłyszeć, że powietrze wlatuje do baku - to jest objaw jak najbardziej prawidłowy, nawet na koru jest napis "Ohne Luftung" (chodzi o ekologię, wupuszczania par benzyny do atmosfery - było to już gdzieś na forum).
Być może to sie znajduje właśnie w tym miejscu ale jak to się fachowo nazywa?
A co z Urządzeniem nr.1? |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 8 Wrzesień 2008, 21:45
|
|
|
Drugie to filtr oparów paliwa z węglem aktywnym. I nie jest do końca parwdą, że w baku jest cały czas podciśnienie. Czasami jest nadciśnienie - np. auto stoi na słońcu.
Pierwsze - (?)
We wcześniejszych modelach z silnikami benzynowymi ten pojemniczek stabilizował podciśnienie w układzie regulacji wysokości reflektorów. Po prostu: podciśnienie w kolektorze jest mocno zmienne w zależności od tego, czy się przyspiesza, czy hamuje silnikiem. W związku z tym następowałaby ciągła zmiana wysokości świecenia.
Pewną pomocą mógłby być kolor dochodzącego do pojemnika przewodu - wszystko ma swoje znaczenie, ale nie wszystko wynika z fotki...
Pzdr. Ryszard |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 8 Wrzesień 2008, 21:52
|
|
|
Zdjęcie tego przewodu od urządzenia nr. 1 w innym temacie na forum był czerwony
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=6469
- dlaczego ? |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 8 Wrzesień 2008, 23:32
|
|
|
Marcin Pop. napisał/a: | Zdjęcie tego przewodu od urządzenia nr. 1 w innym temacie na forum był czerwony |
Jeżeli przyjmiemy że to wyblakły fioletowy - to jest od lamp.
Marcin Pop. napisał/a: | - dlaczego ? |
A dlaczego "Ryszardzie"? |
|
|
|
|
|