Przesunięty przez: Camel- 11 Październik 2008, 13:15 |
Czuć zapach gazu w całym aucie. |
Autor |
Wiadomość |
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 16:12
|
|
|
Camel- napisał/a: | montowali Ci dysze wtryskiwaczy przed przepustnicą? |
mistrzostwo swiata (a raczej głupoty) zakładu / Ludzi którzy to robili: brak podstawowej wiedzy, głupota, ciemnogród. |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 16:27
|
|
|
adurweb, Jeżeli ta sama firma zakładała w Twoim aucie obecną instalację, kazałbym ją zdemontować, wymienić rzeczy które poniszczyli czyli min rurę dolotową, i niech oddają pieniądze. W sądzie z takimi papudrakami wygrasz bez problemów. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 16:44
|
|
|
Chyba jednak by takiej gafy i fuchy nie zrobili, tam na dolocie na tym plastiku to chyba przykrecili listwe wtryskowa a wezykami bylo doprowadzone do poszczegolnych kanalow w aluminiowym kolektorze. Czy tak adurweb ? w kolektorze powiniennes miec 4 dziury zaslepione tez ?
Przy sekwencji dysze w kolektorze umieszcza sie jak najblizej laczenia z silnikiem |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
adurweb
Visca El Barça!
Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 634 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 17:10
|
|
|
Nie mam 4 dziur, tylko 2 małe dziurki. Napewno coś namieszali. Pojadę do innego gazownika na sprawdzenie szczelności, niech mi to zrobi. |
_________________ MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.
cykl mieszany.
|
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 17:19
|
|
|
Tak Audrweb bo do tej rury przykrecili tylko listwe aby nie latala pod maska, poszli na latwizne bo wiadomo ze prosciej jest przykrecic na wkrety do plastiku niz gdzies do blachy.
W kolektorze powinennes miec zaslepione 4 otwory po montazu sekwencji, przyjrzyj sie uwaznie na tych 4 dolotach aluminiowych zraz przy wejsciu do silnika
O taka fuszerke chyba nie ejstem w stanie ich podejzewac bo coz to by byla za sekwencja ? |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
adurweb
Visca El Barça!
Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 634 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 17:23
|
|
|
Ok, jutro popatrzę, ale na sprawdzenie szczelności i tak pojadę do innej firmy. |
_________________ MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.
cykl mieszany.
|
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 17:27
|
|
|
Padaly tu tez opinie ze moze nie spalac wszystkiego gazu
Po montazu w dobrym warsztacie jak reguluja gaz to maja podpiety analizator spalin i wtedy wiadomo czy mieszanka jest zbyt bogata czy uboga.
Jak pojedziesz na przeglad rejestracyjny to beda a przynajmniej powinni sprawdzac tez spaliny i tez wyjdzie truciciel |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 17:28
|
|
|
Marcin Pop., Adaśko, Przemek, w życiu bym na taką głupotę nie wpadł.
A mówiłem od początku zmień gazowników! I nie tylko ja! I będzie się jeszcze upierać na forum, że do jego silnika nie można montować sekwencji tylko drugą generacje Czekam na zdjęcia kolektora dolotowego. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
adurweb
Visca El Barça!
Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 634 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 17:34
|
|
|
Camel-, Tak szczerze mówiąc, to II gen mi lepiej pasuje. Zmieniłem pracę i do firmy mam 5 km. Zimą połowę trasy jechałem na benzynie zanim mi się nagrzał.
Przecież dałem wyżej fotkę kolektora. |
_________________ MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.
cykl mieszany.
|
Ostatnio zmieniony przez Camel- 10 Wrzesień 2008, 19:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 17:43
|
|
|
Tutaj masz kolektor od c-klasy i zaznaczone prawidlowe wejscia na otowy do przyszlej sekwencji.
Powinieneś miec zaslepione skoro zdemontowali ci sewkencje
kolektor.jpg
|
|
Plik ściągnięto 199 raz(y) 48,39 KB |
|
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
adurweb
Visca El Barça!
Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 634 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 18:03
|
|
|
Przemek, A czy z góry silnika te otwory zobaczę? |
_________________ MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.
cykl mieszany.
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 18:28
|
|
|
adurweb, a myslisz, że chciałoby się komuś wiercić otwory od dołu gdzie nie ma dostępu? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
wojtas_p
NYC TAXI 4.6 V8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 353 Skąd: PL
|
Wysłany: 11 Wrzesień 2008, 10:47
|
|
|
ja bym tam sprawdził zapalniczką - jak nie wybuchnie to kup kilka choinkowych zapachów do auta, otwórz wszystkie na raz, gazu nie będzie czuć i po problemie. a tak szczerze, to współczuję gazo-partaczy, z którymi miałeś kontakt. Dla mnie najlepsze rozwiązanie to sprawa cywilna w sądzie albo załatwienie całej sprawy przez mediatora. Biegły (każdy znający się na tym fachu powołany przez sąd), jeśli jest błąd warsztatu, przyzna Ci rację i sprawa wygrana jak nic. Powodzenia. |
_________________ https://nyc-taxi-wroclaw.pl/ |
|
|
|
|
dramol
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 59 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Wrzesień 2008, 13:28
|
|
|
adurweb napisał/a: | Camel-, Tak szczerze mówiąc, to II gen mi lepiej pasuje. |
Nie no jasne, tylko po co Ci Mercedes skoro analogicznie Tico też pewnie pod pewnymi względami byłoby lepsze? Byłoby np ekonomiczniejsze i tańsze w naprawach czy przy ubezpieczeniu... A Tico pewnie tak samo ma się w użytkowaniu na co dzień do Mercedesa jak II gen do IV..... |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Wrzesień 2008, 15:00
|
|
|
Wybaczcie za to zachowanie, ale ja nie mogę z tej listwy wtryskowej w rurze dolotowej... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|