Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 12:09
Pompa paliwowa w CDI
Autor Wiadomość
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 21:37   Pompa paliwowa w CDI

Witam

Posiadam W202 200T CDI z 99' 210kkm . Swego czasu przy wymianie filtrów zauwazyłem na pompie jakies przyklejone brudy, wyczyscilem pompe i jezdzilem dalej. Przy ostatniej wymianie filtrów (ok 12 tys km pozniej) zauwazylem ze pompa znowu lekko sie zalepila brudem, dalo mi to do myslenia i doszedlem do miejsca gdzie sie lekko poci (zaznaczone na zdjeciu). Teraz drodzy koledzy poradzcie co z tym fantem zrobic?. Nie jest to ani wyciek ani nie kapie, po prostu w tym miejscu jest spocona. Pewnie jest to normalne po 9 latach ale jak to wyglada u Was? Czy jest to znana przypadlosc, mozna z tym zyc jeszcze jakis czas ?. Moze ktos z kolegow jes w stanie mi opisac te wezyki widoczne na zdjeciu (ktory jest przelewowy? ). Co to za element z ktorego wychodzi ten nizszy wezyk?

dzieki wielkie za wszelkie odpowiedzi
Pzdr

pompa.jpg
Plik ściągnięto 97 raz(y) 42,75 KB

 
 
DarekGA 
270000km

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 273
Skąd: 3miasto
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 21:42   

Do wymiany masz oringi i uszczelniacze w pompie. Można jeżdzić z tym. Przejeżdziłem tak w swoim ponad pół roku. Wymiana w ASO to grosze.
_________________
C220 T CDI Esprit WDB2021931F979448
 
 
 
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 21:44   

DarekGA napisał/a:
Do wymiany masz oringi i uszczelniacze w pompie. Można jeżdzić z tym. Przejeżdziłem tak w swoim ponad pół roku. Wymiana w ASO to grosze.


O to super, tez tak planowalem zeby podjechac do ASO, troszke odzalowac grosza ale miec pewnosc ze bedzie dobrze zrobione, a tak ok. to z jakim kosztem trzeba sie liczyc?
 
 
DarekGA 
270000km

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 273
Skąd: 3miasto
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 21:46   

Z wężykami, które są po 38 zł, uszczelki po ok 2-3 zł a całkowity koszt to ok.200 zł.
_________________
C220 T CDI Esprit WDB2021931F979448
 
 
 
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 21:53   

DarekGA napisał/a:
Z wężykami, które są po 38 zł, uszczelki po ok 2-3 zł a całkowity koszt to ok.200 zł.


No to calkiem przyjemnie. Dzieki wielkie DarekGA za pomoc, pozdrawiam
 
 
Gri 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 235
Skąd: Płock
Wysłany: 17 Wrzesień 2008, 10:58   

W którym miejscu jest ta pompa?
_________________
W202, 220 CDI kombi, Elegance;
WDB2021931F950487
 
 
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 17 Wrzesień 2008, 12:42   

Gri jak otworzysz maske to zaraz z przodu silnika zobaczysz pompke w ksztalcie odwroconej liery Y (bedziesz mial tam wezyki odchodzace i przychodzące oraz tabliczke znamionowa BOSCH). BTW. ja rano zabaczylem ze na zimnym przez chwile kapie paliwko i juz jestem umowiony na wizyte jutro w ASO Zabrze (czesci 150 zł + robocizna ok. 200 zł) dam znac w ilu sie to zamknie
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 17 Wrzesień 2008, 22:11   

Ja mam to samo u siebie w C-klasie i u ojca w E-klasie :) To chyba jakas czesta przypadlosc CDI :) Ja to poprostu raz na pół roku przemyje i mam spokój, po okolo 3 miesiacach dopiero zaczyna powolutku cos widac wiec nie jest z tym zle i wole zostawic zeby ktos mi tego nie popsul bardziej :)

Pozdrawiam.
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 18 Wrzesień 2008, 05:52   

grzesiekx napisał/a:
Ja mam to samo u siebie w C-klasie i u ojca w E-klasie :) To chyba jakas czesta przypadlosc CDI :) Ja to poprostu raz na pół roku przemyje i mam spokój, po okolo 3 miesiacach dopiero zaczyna powolutku cos widac wiec nie jest z tym zle i wole zostawic zeby ktos mi tego nie popsul bardziej :)

Pozdrawiam.


Jasna sprawa ale u mnie na zimnym silniku juz widzialem kapu kap i stad zaraz zabieram :mb: do serwisu, pzdr!

[ Dodano: 19 Wrzesień 2008, 21:00 ]
No i stalo sie w sumie najgorsze, pompa nie daje sie juz zregenrowac uszczelniaczami, sa zbyt duze wzery na krawedziach i dalej cieknie, tym samym musialem kupic nowa pompe a to juz wydatek podchodzacy pod 3 k zł, tak to czasami bywa :/ , jedyny plus to 2 letnia gwarancja. Tak wiec moze jezeli ktos to chwiowo bagatelizuje to niech moj przypadek bedzie ostrzezeniem. btw. nowa pompa do CDI jest tansza niz czasami regeneracja LUCASA, ech tez mi pocieszenie. Najwazniajsze i tak jest zdrowie :) (jakos trzeba sie pocieszac :) ) Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,149 sekundy. Zapytań do SQL: 12