Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: zmichal
20 Sierpień 2008, 09:10
w210 3000TD problem z klekotaniem silnika najpierw pojedyncz
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 2 Sierpień 2008, 15:59   w210 3000TD problem z klekotaniem silnika najpierw pojedyncz

witam potrzeuje pomocy ,mialem uszkodzona pompe wtryskowa od 1000 obrotow w dol schodzil nie rowno i bylo slychac taki dziek jakby lał wtrysk i tak sie utrzymywal do 1000 powyzej wszystko cichlo i chodzil elegancko,wymienilem pompe na inna i teraz od 1000 w dol schodzi rowno ale ten klekot zostal i jak jest zimny chodzi ok po 1 min dzialania silnika zaczyna juz sie klekot najpierw pojedynczy a pozniej to juz tragedia potrzebuje porady alb o dobrego mechanika ktory zna sie na tym

robxu@go2.pl
 
 
diagnosta.mb 
diagnosta.mb

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 11:13   

Klekot od napinacza paska klinowego ? bardzo charakterystyczna usterka :?
_________________
SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 14:19   

w210 napisał/a:
ale ten klekot zostal i jak jest zimny chodzi ok po 1 min dzialania silnika zaczyna juz sie klekot


Wszystko wskazuje na samoregulatory luzu zaworowego, pod warunkiem, że to klekot :wink: Bo pasek to raczej nie klekocze :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
diagnosta.mb 
diagnosta.mb

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 14:35   

Nie pasek tylko napinacz paska wieloklinowego !!! Na biegu jałowym silnika naciśnij jego dźwignię w bok i zobacz czy dźwięk nie ulegnie zmianie . Pozdrawiam 8)
_________________
SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 15:16   

Cytat:
Nie pasek tylko napinacz paska wieloklinowego
Pewnie chodzi Ci o amortyzator napinacza. Wyrabia się zwykle jedna z tulejek mocujących i stąd stuka.
Jednak na moje ucho to zupełnie inna częstotliwość i odgłos niż szklanka popychacza - zwłaszcza, gdy mowa o 6 cylindrach.
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Adminzj

Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 2
Skąd: Net
Wysłany: 20 Październik 2008, 09:35   

Zdecydowanie i kategorycznie jesli jest to "klekot" a nawet stukanie to wina wtrysku na wyższych obrotach ustaje. Napinacz (amortyzatorek) to buczenie.
_________________
W210 300TD, W210 2,2CDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 10