Przesunięty przez: zmichal 20 Sierpień 2008, 09:10 |
w210 3000TD problem z klekotaniem silnika najpierw pojedyncz |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 2 Sierpień 2008, 15:59 w210 3000TD problem z klekotaniem silnika najpierw pojedyncz
|
|
|
witam potrzeuje pomocy ,mialem uszkodzona pompe wtryskowa od 1000 obrotow w dol schodzil nie rowno i bylo slychac taki dziek jakby lał wtrysk i tak sie utrzymywal do 1000 powyzej wszystko cichlo i chodzil elegancko,wymienilem pompe na inna i teraz od 1000 w dol schodzi rowno ale ten klekot zostal i jak jest zimny chodzi ok po 1 min dzialania silnika zaczyna juz sie klekot najpierw pojedynczy a pozniej to juz tragedia potrzebuje porady alb o dobrego mechanika ktory zna sie na tym
robxu@go2.pl |
|
|
|
|
diagnosta.mb
diagnosta.mb
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 89 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 11:13
|
|
|
Klekot od napinacza paska klinowego ? bardzo charakterystyczna usterka |
_________________ SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 14:19
|
|
|
w210 napisał/a: | ale ten klekot zostal i jak jest zimny chodzi ok po 1 min dzialania silnika zaczyna juz sie klekot |
Wszystko wskazuje na samoregulatory luzu zaworowego, pod warunkiem, że to klekot Bo pasek to raczej nie klekocze |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
diagnosta.mb
diagnosta.mb
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 89 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 14:35
|
|
|
Nie pasek tylko napinacz paska wieloklinowego !!! Na biegu jałowym silnika naciśnij jego dźwignię w bok i zobacz czy dźwięk nie ulegnie zmianie . Pozdrawiam |
_________________ SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 15:16
|
|
|
Cytat: | Nie pasek tylko napinacz paska wieloklinowego | Pewnie chodzi Ci o amortyzator napinacza. Wyrabia się zwykle jedna z tulejek mocujących i stąd stuka.
Jednak na moje ucho to zupełnie inna częstotliwość i odgłos niż szklanka popychacza - zwłaszcza, gdy mowa o 6 cylindrach. |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Adminzj
Dołączył: 20 Paź 2008 Posty: 2 Skąd: Net
|
Wysłany: 20 Październik 2008, 09:35
|
|
|
Zdecydowanie i kategorycznie jesli jest to "klekot" a nawet stukanie to wina wtrysku na wyższych obrotach ustaje. Napinacz (amortyzatorek) to buczenie. |
_________________ W210 300TD, W210 2,2CDI |
|
|
|
|
|