Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 20:23
Nie mam Długich
Autor Wiadomość
much7

Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 09:57   

moja w202 chyba po lifcie, bo kluczyk scyzoryk i białe kierunki. więcej szczegułow nie znam
ale sprzedajacy powiedział ze 1994 ale wersja 1995

[ Dodano: 21 Grudzień 2008, 09:59 ]
moja w202 chyba po lifcie, bo kluczyk scyzoryk i kierunki białe, jak kupowalem facet powiedzial, że 1994 ale model 1995.
_________________
Mucha z Lublina
Esprit C180 94' WDB2020181A222460
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 10:13   

berserkers napisał/a:
jesli chodzi o długie to moze warto przeczyscic kostke,


Mógłbyś pisać jaśniej? Przeróżnych kostek jest w aucie chyba kilkaset :?

berserkers napisał/a:
wymienilem kostke i bylo ok ! elektryk powiedzial mi ze ktos przy zmianie zarowki musial uszkodzic styk.


Nie wydaje Ci się, że jednak drugi reflektor by w tej sytuacji świecił?

[ Dodano: 21 Grudzień 2008, 10:18 ]
much7 napisał/a:
chyba po lifcie, bo kluczyk scyzoryk



Jeżeli masz scyzoryk, to auto jest przed liftem. W tej sytuacji podejrzany może być również (odnośnie wycieraczek) tzw. przekaźnik zespolony w skrzynce bezpieczników. Załącza on migacze, szybę ogrzewaną oraz właśnie wycieraczki.
A tak w ogóle to tego rodzaju usterki w układzie wycieraczek się dosyć trudno lokalizuje - przeważnie przełącznik pod kierownicą, przekaźnik zespolony i silniczek są podejrzane w równym stopniu i uniwersalnej rady na odległość nie ma.
 
 
much7

Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 10:25   

tzw. przekaźnik zespolony w skrzynce bezpieczników - gdzie mozna go zlokalizować, moze od tego trzeba zacząć, albo poradźcie coś,żeby wykluczyć coś innego
zanim kupię przełacznik zespolony może sprawdzę przekaźnik zespolony.
P.S.
silniczek wycieraczki też brac pod uwagę? mimo ze na pozostałych ustawieniach wycieraczka chodzi poprawnie?
_________________
Mucha z Lublina
Esprit C180 94' WDB2020181A222460
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 11:28   

Napiszę w takim razie ze swojego doświadczenia, bo widzę, ze kolega ma identyczne objawy, jakie miałem w W201 swego czasu.
Przełącznik się grzał, wycieraczka ciężko chodziła, a to jedno z drugim powiązane. Duży opór wycieraczki powodował grzanie się przełącznika, zaś nadmierna jego temperatura powodowała mięknięcie plastiku, w którym obsadzone są styki przełącznika w gałce i nie wszystkie styki współpracowały jak należy, co z kolei powodowało nieprawidłową pracę wycieraczki. Koło się zamyka. Z czasem doszło jeszcze sfajczenie wyłącznika krańcowego w silniczku i ten tez był do wymiany. Objawy to brak zatrzymywania się wycieraczki w położeniu spoczynkowym - trzeba było celować z zatrzymaniem wycieraczki przy pomocy włącznika, jak w jakimś starym maluchu... :wink: niezależnie od położenia wyłącznika...

Przekaźnik zespolony wykluczyłem wkładając na podmianę taki sam z auta kolegi - objawy nie ustąpiły.

W tej sytuacji sugerowałbym sprawdzić i uzdatnić (ew. wymienić) przełącznik pod kierownicą i metoda opisaną wyżej sprawdzić przekaźnik zespolony.
Osobiście też rozebrałbym cały mechanizm wycieraczki (głównie chodzi o gruchę) i pozbył się wszelkiego stamtąd syfu i przesmarował całość. Przy składaniu gruchy ustawiaj wsio na położenie środkowe.
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Patrykxd 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 13
Skąd: ...
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 15:11   

much7 napisał/a:
Początkowo nie miałem tylko dlugich (ale ostrzegawcze były), przyzwyczaiłem się do tego i tak jeździłem, po jakimś czasie wycięraczka we wszystkich prawie jej ustawieniach bardzo wyraźnie wyhamowywała po środku szyby, a czasem zatrzymywala się i dopiero po ręcznym popchnięciu szła dalej (wtedy padał deszcz a ja byłem jakieś 80 km od domu)ale też zauważyłem że przełącznik był gorący. W garażu popsikalem wd40 w ten mechanizm wycieraczki (na ile sie dało bez rozbierania) i rano było już lepiej-nie wyhamowywała, ale zatrzymywala się jak już opisywałem. Ostatnio pojawiły się długie, przełacznik się nie grzeje a na pozostałych ustawieniach wycieraczki wszystko ok. Tylko to pierwsze ustawienie wycieraczki szwankuje. Ktoś mnie straszył że to jakis moduł, inny że mechanizm poruszania wycięraczką, a ja (nie jestem specem) mam nadzieje że to przełącznik. Co wy koledzy na to. dziękuję z gory za zainteresowanie. Aha, zapomniałem dodac, że co jakiś czas gdy włączę wycieraczkę na pierwszym ustawieniu to dział z leciutkim (niezauważalnym) przyhamowaniem przez kilka cykli i znów się zatrzymuje na godzinie 12, po chwili jedzie na dół i rusza z miejsca po czym zatrzymuje się na godz.10.



mialem to samo i wstarczylo nasmarowac trzpień
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 10