|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 20:23 |
Nie mam Długich |
Autor |
Wiadomość |
much7
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 17 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 09:57
|
|
|
moja w202 chyba po lifcie, bo kluczyk scyzoryk i białe kierunki. więcej szczegułow nie znam
ale sprzedajacy powiedział ze 1994 ale wersja 1995
[ Dodano: 21 Grudzień 2008, 09:59 ]
moja w202 chyba po lifcie, bo kluczyk scyzoryk i kierunki białe, jak kupowalem facet powiedzial, że 1994 ale model 1995. |
_________________ Mucha z Lublina
Esprit C180 94' WDB2020181A222460 |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 10:13
|
|
|
berserkers napisał/a: | jesli chodzi o długie to moze warto przeczyscic kostke, |
Mógłbyś pisać jaśniej? Przeróżnych kostek jest w aucie chyba kilkaset
berserkers napisał/a: | wymienilem kostke i bylo ok ! elektryk powiedzial mi ze ktos przy zmianie zarowki musial uszkodzic styk. |
Nie wydaje Ci się, że jednak drugi reflektor by w tej sytuacji świecił?
[ Dodano: 21 Grudzień 2008, 10:18 ]
much7 napisał/a: | chyba po lifcie, bo kluczyk scyzoryk |
Jeżeli masz scyzoryk, to auto jest przed liftem. W tej sytuacji podejrzany może być również (odnośnie wycieraczek) tzw. przekaźnik zespolony w skrzynce bezpieczników. Załącza on migacze, szybę ogrzewaną oraz właśnie wycieraczki.
A tak w ogóle to tego rodzaju usterki w układzie wycieraczek się dosyć trudno lokalizuje - przeważnie przełącznik pod kierownicą, przekaźnik zespolony i silniczek są podejrzane w równym stopniu i uniwersalnej rady na odległość nie ma. |
|
|
|
|
much7
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 17 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 10:25
|
|
|
tzw. przekaźnik zespolony w skrzynce bezpieczników - gdzie mozna go zlokalizować, moze od tego trzeba zacząć, albo poradźcie coś,żeby wykluczyć coś innego
zanim kupię przełacznik zespolony może sprawdzę przekaźnik zespolony.
P.S.
silniczek wycieraczki też brac pod uwagę? mimo ze na pozostałych ustawieniach wycieraczka chodzi poprawnie? |
_________________ Mucha z Lublina
Esprit C180 94' WDB2020181A222460 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 11:28
|
|
|
Napiszę w takim razie ze swojego doświadczenia, bo widzę, ze kolega ma identyczne objawy, jakie miałem w W201 swego czasu.
Przełącznik się grzał, wycieraczka ciężko chodziła, a to jedno z drugim powiązane. Duży opór wycieraczki powodował grzanie się przełącznika, zaś nadmierna jego temperatura powodowała mięknięcie plastiku, w którym obsadzone są styki przełącznika w gałce i nie wszystkie styki współpracowały jak należy, co z kolei powodowało nieprawidłową pracę wycieraczki. Koło się zamyka. Z czasem doszło jeszcze sfajczenie wyłącznika krańcowego w silniczku i ten tez był do wymiany. Objawy to brak zatrzymywania się wycieraczki w położeniu spoczynkowym - trzeba było celować z zatrzymaniem wycieraczki przy pomocy włącznika, jak w jakimś starym maluchu... niezależnie od położenia wyłącznika...
Przekaźnik zespolony wykluczyłem wkładając na podmianę taki sam z auta kolegi - objawy nie ustąpiły.
W tej sytuacji sugerowałbym sprawdzić i uzdatnić (ew. wymienić) przełącznik pod kierownicą i metoda opisaną wyżej sprawdzić przekaźnik zespolony.
Osobiście też rozebrałbym cały mechanizm wycieraczki (głównie chodzi o gruchę) i pozbył się wszelkiego stamtąd syfu i przesmarował całość. Przy składaniu gruchy ustawiaj wsio na położenie środkowe. |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Patrykxd
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 13 Skąd: ...
|
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 15:11
|
|
|
much7 napisał/a: | Początkowo nie miałem tylko dlugich (ale ostrzegawcze były), przyzwyczaiłem się do tego i tak jeździłem, po jakimś czasie wycięraczka we wszystkich prawie jej ustawieniach bardzo wyraźnie wyhamowywała po środku szyby, a czasem zatrzymywala się i dopiero po ręcznym popchnięciu szła dalej (wtedy padał deszcz a ja byłem jakieś 80 km od domu)ale też zauważyłem że przełącznik był gorący. W garażu popsikalem wd40 w ten mechanizm wycieraczki (na ile sie dało bez rozbierania) i rano było już lepiej-nie wyhamowywała, ale zatrzymywala się jak już opisywałem. Ostatnio pojawiły się długie, przełacznik się nie grzeje a na pozostałych ustawieniach wycieraczki wszystko ok. Tylko to pierwsze ustawienie wycieraczki szwankuje. Ktoś mnie straszył że to jakis moduł, inny że mechanizm poruszania wycięraczką, a ja (nie jestem specem) mam nadzieje że to przełącznik. Co wy koledzy na to. dziękuję z gory za zainteresowanie. Aha, zapomniałem dodac, że co jakiś czas gdy włączę wycieraczkę na pierwszym ustawieniu to dział z leciutkim (niezauważalnym) przyhamowaniem przez kilka cykli i znów się zatrzymuje na godzinie 12, po chwili jedzie na dół i rusza z miejsca po czym zatrzymuje się na godz.10. |
mialem to samo i wstarczylo nasmarowac trzpień |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|