Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 11:48
Czy to koniec kompresora
Autor Wiadomość
maciek_gsi 

Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 6
Skąd: Siedlce
Wysłany: 18 Listopad 2008, 22:34   

TO PODPOWIEDZ GDZIE SZUKAĆ JEŚLI JESTEŚ TAKI MĄDRY 8)
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18 Listopad 2008, 22:57   

Ja bym zaczął od zmiany mechanika. Diagnoza w salonie Mercedesa po niemieckiej stronie kosztowała mnie 15 ojro.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 19 Listopad 2008, 09:01   

PRZEPŁYWOMIERZ na 99%
miałem identyczne objawy
wykrec przeplywomierz, nalej w szklanke benzyny i pochlup tym przeplywomierzem, wychlap pozniej z niego benzyne zaloz do auta i zobaczysz roznice.
 
 
Sebastian79 
SebastianD

Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Grudzień 2008, 00:03   kompressor

Witam.
Podlaczam sie do tematu "czy to koniec kompresora", u mnie sa nastepujace objawy, w momecie gdy ruszam na jedynce i puszcze sprzeglo slychac jak by jakies lozysko, taki sam dzwiek mam na jalowym biegu tylko ze przy ok2tys obrotow, wiec to chyba wlacza sie kompresor, drazni mnie ten dzwiek i czuje ze cos sie sypie tylko nie wiem co, czy cos w skrzyni czy komporesor, ale wydaje mi sie ze to cos z kompresorem.
Ma ktos jakis madry pomysl, oprocz jazdy do zakladu???
Pozdr.
_________________
C 200 kompressor ELEGANCE '98

WDB2020821F705116
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 19 Grudzień 2008, 21:01   

Sebastian79, kompresor jest załączony na stałe i jego obroty są, zdaje się, równe obrotom silnika, w odróżnieniu od turbosprężarki, która skutecznie zaczyna działać powyżej pewnych obrotów.
Dużo odpowie Ci dokładne osłuchanie skąd dochodzą te odgłosy, bo równie dobrze może kończyć się łożysko oporowe docisku sprzęgła.
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Sebastian79 
SebastianD

Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Grudzień 2008, 15:39   

no wiec tak, obejrzalem troche silnik i poszukalem dzwieku, jak jade to ciezko zlokalizowac dzwiek, ale na luzie jak poslucham co go boli pod maska, jest tak: dodaje gaz i w pewnym momecie wlacza sie kompresor widac to po lewej stronie na dole, jedna z rolek prowadzacch sie zalacza, zn nawet nie rolka bo ona sie obraca cal czas tlko jest na niej chyba jakies sprzeglo jak na kompresorze klimy, i w momecie gdy sie wlaczy slychac wlasnie ten dziwny dzwiek jak by zuzyte łożysko, cos w tym stylu. jak by do lozyska dostal sie piach.
wiec chyba to nie jest porowe lozysko na sprzegle.
pozatym jak jade to lozysko oporowe chyba nie pracyje, ono sie obraca w momecie gdy wciskam bedal sprzegla, TAK?? wiec jesli by bylo zurzyte to wlasnie wtedy by chrobotalo, tak sie juz wyraze, bo nie umiem okreslic ego dzwieku.
Pozdrawiam.
_________________
C 200 kompressor ELEGANCE '98

WDB2020821F705116
 
 
jugi1971 

Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 120
Skąd: biały
Wysłany: 23 Grudzień 2008, 00:36   

Koło się zamknęło. To ja pytałem o awarię kompressora, a teraz włączę się. Nadal nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi jakie są objawy jego awarii. Sebastian nie wróżę najlepiej diagnozie jeśli masz problem z lokalizacją tego dzwięku. Fakt łożysko oporowe słychać jest w momencie wciskania sprzęgła (wtedy zaczyna pracować). Więc jeśli jest inaczej to nie jest to. Co do kompressora to jest tak,że ma on sprzęgło które załącza go w zakresie ok. 2 -2,5 tyś obr/min. I w tym momęcie jest słyszalny dosyć charakterystyczny dzwięk niektórzy uważają, że jest on nieprzyjemny, ale ja go uwielbiam. To on świadczy o specyfice tej jednostki. Ale napewno nie jest to tarcie piachu w łożysku. Stawianie diagnozy bez autopsji jest ciężkie, ale jeśli dobrze opisujesz, a biorąc pod uwagę budowę urządzenia (składa się z obrotowych elementów to może to być oznaka zacierania się któregos z łożysk. Propozycja - poszukać dobrego specjalisty z zakresu wszelkiego rodzaju sprężarek. No i powodzenia w docieraniu do prawdy. Napisz o ustaleniach. :)
_________________
C 2OO KOMPRESOR ELEGANCE '98 WDB2020821F738550
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,127 sekundy. Zapytań do SQL: 11