Przesunięty przez: Camel- 12 Styczeń 2012, 08:55 |
Pompa Lukas vs Bosch |
Autor |
Wiadomość |
piwek1972
Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 21 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 13 Luty 2009, 13:37
|
|
|
Jary więcej ,więcej napisz . Jak rozwiązałeś problem z linką , z kontrolką EPC ogólnie z kompem. Ile przejechałeś na tej pompie od vito ,jak mocowanie, no wiesz itp. Narobiłeś smaku. |
|
|
|
|
kamilvx
merc C220d
Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 17 Skąd: kielce
|
Wysłany: 13 Luty 2009, 15:49
|
|
|
Jary napisał/a: | kamilvx napisał/a: | od jakiego modelu vito sie nadaje |
Od Vito z silnikiem 2,3 litra (zwykła rzędówka) spalanie minimalnie większe, max do 0,5ltr/100km. |
A ktos z was wie co trzeba jeszcze przerobic aby wszystko gralo.(jest jakiś uzytkownik na forum co ma pompe od vito?) |
_________________
|
|
|
|
|
mlody_lukas
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lis 2007 Posty: 329 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 13 Luty 2009, 18:38
|
|
|
witam co do zmiany pompy to ja w swoim zmienialem i mam stara rzedowke na ktora nie narzekam od ponad roku jezdze i zero problemow. Mechanik musial zrobic kilka przerobek mowil ze inaczej linke poprowadzil bezposrednio do pompy i wymiana pojemnika na filtr oleju. I przez to ze inna pompa ciagle swiecila mi sie kontrolka EDC ale wyciagnelem zarowke i teraz tylko jezdzic. Jak bys chcial moge podac numer do mechanika ktory to zrobil i mozesz przedzonic i dowiedziec sie wszystkiego bo jaka pompe mi wstawil to nie wiem. ale to na priv. Pozdrawiam |
_________________ Super MB C180 z 1997r wersja esprit (juz po lifcie)
VIN WDB2020181A568543 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 13 Luty 2009, 19:21
|
|
|
piwek1972 napisał/a: | Narobiłeś smaku. |
Sory, że narobiłem, ale ja jeszcze eksploatuję Lucasa, ta możliwość jest w zapasie, a to co napisałem to na podstawie dwóch znanych mi jeżdżących na TAXI (od 2 lat) . |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
fiatt
C220D
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 37 Skąd: TRÓJMIASTO
|
Wysłany: 13 Luty 2009, 21:03
|
|
|
mlody_lukas napisał/a: | mechanika ktory to zrobil i mozesz przedzonic i dowiedziec sie wszystkiego bo jaka pompe mi wstawil to nie wiem |
jaki był całkowity koszt tej przeróbki? bo może i mojego bym mu podstawił? |
_________________ EX- C220D `95 manual
EX C220D '96 manual
od 09.2015 zabawka do zrobienia: C200 '94 automat po przejściach. |
|
|
|
|
Arturo86r
Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 28 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 26 Luty 2009, 14:20
|
|
|
bardzo ciekawe jest to co piszecie panowie.... bo pompa do Vito mozna dostac w granicach 600-800zł po REGENERACJI!!!! napiszcie cos wiecej odnosnie przekladki czy mocowania pasuja, co z jej regulacja jak zachowuja sie nasze motory na ty rzedowkach |
_________________ C 220D 1994r Classic |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Luty 2009, 15:18
|
|
|
Arturo86r napisał/a: | bo pompa do Vito mozna dostac w granicach 600-800zł po REGENERACJI!!!! |
Gdzie takie ceny? Rok temu płaciłem za regenerację 1200zł z własną pompą. Mova o vito 97' |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Arturo86r
Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 28 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 26 Luty 2009, 15:41
|
|
|
Pełno takich na allegro ale pozostaje nadal pytanie czy da sie napewno zrobic taka przekladke i jakie ma to ewentualnie skutki w pozniejszej eksploatacji auta |
_________________ C 220D 1994r Classic |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Luty 2009, 15:52
|
|
|
No niestety, ale najwięcej pomp za 600-700PLN to ja widzę nie regenerowanych
[ Dodano: 26 Luty 2009, 15:54 ]
Wg mnie taka przekłądka nie ma sensu... Wcześniej czy później da o sobie znać, a potem same problemy jak się będzie chciało jakiś oring do niej, bo po numerach auta nic nie wyjdzie... |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 26 Luty 2009, 16:59
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | Wg mnie taka przekłądka nie ma sensu... Wcześniej czy później da o sobie znać, a potem same problemy jak się będzie chciało jakiś oring do niej, bo po numerach auta nic nie wyjdzie... |
Ciekawy jestem kto kupi takiego przeszczepa? |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Arturo86r
Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 28 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 26 Luty 2009, 17:29
|
|
|
chodzi o to ze lucasy nie daja rady skoro jakies osoby to robily i jezdza wiec chyba nie jest to taki zly pomysl |
_________________ C 220D 1994r Classic |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Luty 2009, 17:42
|
|
|
Arturo86r napisał/a: | chodzi o to ze lucasy nie daja rady skoro jakies osoby to robily i jezdza wiec chyba nie jest to taki zly pomysl |
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nie opłacalne.
Tylko pomyśl, kupujesz auto, które ma inny silnik niz ten w papierach, mimo tego, że na pierwszy rzut oka nie widac różnicy, ale przy zakupie "pierdółek" typu - uszczelka, oring, jakis dekielek ładnie można wtopić i potem zaczyna się lawina, a czemu a skąd...
Co jak co, ale poprawiać fabrykę to już przesada |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 26 Luty 2009, 19:28
|
|
|
Poza tym jaka jest różnica w cenie między regeneracją oryginalnej pompy a zakupem tej od Vito? Owszem, na pierwszy rzut oka może wydawać się to sporą kwotą, ale w przeliczeniu na lata.. Nawet nie ma o czym mówić
Aż zacytuję klasyka:
Cytat: | Słuchaj! Ty będziesz robił dziadowskie oszczędności na sto - dwieście tysięcy, żeby nas byle łajza z kontroli wzięła za tyłek! Więc wbij sobie w ten twój oszczędny, kierowniczy, filmowy łeb: pieniądze należy zdobywać legalnie, a nie lewymi kombinacjami! Ten twój sznurek z helikoptera może sobie fruwać za ćwierć ceny z twoją żoną, a my, zapamiętaj sobie to, wynajmiemy helikopter na dziesięć godzin za pełną stawkę godzinową od instytucji. "Dziesięć godzin" - słownie. |
Podkreślenie moje |
|
|
|
|
C220D
Dołączył: 25 Cze 2008 Posty: 27 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2 Marzec 2009, 09:54
|
|
|
Gomezio możesz połączyć ten wątek: Odpowietrzanie pompy Lucas Arturo86r z tym,
bo zaraz znowu ktoś kto zobaczy powietrze w przewodach w Lucasie będzie chciał wymieniać na rzędówkę, a ten wygasa jutro. Na wszelki wypadek esencję swojej odpowiedzi powtarzam i tutaj:
Widzę, że myślisz o zmianie na rzędówkę, też o tym myślałem, ale chyba nawet Gomezio ma rację "dziadowskie oszczędności"
bo na samej pompie sie nie skończy:
musisz mieć inną głowicę filtra, filtr wstępny, praktycznie wszystkie nowe przewody do pompy i oringi, nową linkę gazu, wyjmowanie kontrolki EDC.
Ale to pryszcz bo tak:
1) większy hałas
2) większe spalanie co najmniej o 1 L
3) mniejsza moc i najważniejsze słabsze przyśpieszenie, co ma duży wpływ na Twoje bezpieczeństwo, bo będziesz wyprzedzał tak jak maluch F126
Wg mnie bez sensu, proponuja to mechanicy, którzy chcą na Tobie zarobić raz na starych częściach drugi raz na robociźnie, trzeci i czwarty raz bo bedziesz musiał znowu do nich jeżdzić na poprawki. Jeszcze raz dziadowskie oszczędności, lepiej sprzedaj i kup z rzedówką jak ma np. Gomezio. |
_________________ W202, C220D, 1996, CLASSIC, i ... Lucas |
|
|
|
|
jacek_dd
Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 56 Skąd: Miechów
|
Wysłany: 28 Sierpień 2010, 13:27 Pompa Lukas vs Bosch
|
|
|
Witam . Wie ktoś może jaki jest numer katalogowy pompy Bosch do W202 95 kM ? Noszę się z zamiarem wymiany Lukasa na Bosch (rzędową) . Dzięki za pomoc , pozdrawiam. |
_________________ W 202 220 D Clasic |
|
|
|
|
|