|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 10 Luty 2012, 11:51 |
Obroty C 180 |
Autor |
Wiadomość |
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 4 Styczeń 2007, 15:36 Obroty C 180
|
|
|
Mam problem tego typu, iż w moim C180 silnik nie osiąga więcej niż 4200 - 4500 obr/min .
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ?
Proszę o jakies porady. |
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 4 Styczeń 2007, 15:43
|
|
|
Czesc
Z tego co wiem to gdy auto jest na biegu jalowym (na luzie) to obroty dochodza max. 4000 - 4500, a wczasie jazdy to mozna krecic do konca.... |
_________________ Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449 |
|
|
|
|
jacon
NIGHT HUNTER
Pomógł: 157 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 1948 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 4 Styczeń 2007, 19:55
|
|
|
Ziola, ma racje to prawidłowe zachowanie silnika , ograniczenie elektroniczne co by go nie zajeździć. |
_________________ NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko |
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 5 Styczeń 2007, 20:34
|
|
|
gdy jade na 5 biegu, max predkosc jaka osiaga samochod to 160km/h, i wlasnie przy tej predkosci silnik ma 4500 obr/min, powyzej 4500 obroty nie ida
swieci mi sie taki klucz, to chyba oznacza, ze auto musi na diagnostyke pojechac, klucz i ile km temu powinien byc zrobiony przeglad. czy to moze byc tego przyczyna ? |
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Styczeń 2007, 22:01
|
|
|
Prawdopodobnie samochód przeszedł na tryb awaryjny i dla tego nie wchodzi powyżej 4500 obr/min, musisz podjechać na diagnostykę
Pozdro |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
Sebastianp
w202 c180 w210 300TD
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Sty 2007 Posty: 145 Skąd: Łaziska G. k.Tychów
|
Wysłany: 11 Styczeń 2007, 00:05
|
|
|
Tak jak wspominają koledzy na biegu jałowym nie masz co testować bo c202 ma zabezpieczenie po to by na postoju nie wchodzić na max obroty.
Zabezpieczenie sensowne - nie przegazujesz na max obr np na zimnym silniku
co nie byłoby zbyt korzystne dla silnika.
Ale to co piszesz o obrotach w czasie jazdy to trochę dziwne.
Udaj się do mechanika i sprawdz na komputerze.
Pokusiłbym się również o wykręcenie czujnika masy powietrza (przepływościomierz)
i spojrzenie mu "w oczy"
U mnie czujnik był czysty ale okazało się że styki wtyku chyba nie do końca
bo po wkręceniu czujnika nie poznalem auta. Przyśpieszenie znacznie się poprawiło
"prawie chip tunning" hehehe |
_________________ E-klasse w210 E300TD Elegance automat
C-Klasse w202 C180 Elegance automat LPG |
|
|
|
|
Sebo2000
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 67 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 01:00
|
|
|
witam.
a ja odświeżę temat żeby nowego nie zakładać. Dobrze, że właśnie się dowiedziałem, że na luzie i na sprzęgle nie ma co Meśka katować, bo i tak więcej jak 4tys nie pociągnie, a już myślałem że się totalnie popsuło
ale mam inny problem.
W trakcie jazdy, gdy przyśpieszam, wskazówka obrotomierza dojeżdża do 4,5-5,5 tys obrotów (różnie) po czym samochód przestaje przyśpieszać i zaczyna wręcz słabnąć - zwalnia. Po ujęciu nogi z gazu, jest szarpnięcie (takie jakby przyśpieszenie chwilowe) po czym samochód zaczyna już zwalniać, naciskanie pedału gazu nie powoduje, bądź powoduje bardzo niewielką reakcje. Po zwolnieniu do zera i próbie ponowienia jazdy auto przyśpiesza w tempie gorszym jak ślimak (naprawdę!) a prędkość maksymalna dochodzi do 60 (gdzieś przeczytałem że tak dzieje się w trybie awaryjnym silnika, ale już nie mogę znaleść gdzie.. ). Gdy po takiej sytuacji auto zatrzymuję (z włączonym silnikiem) podczas pracy silnika odczuwalne są bardzo wyraźne i silne wibracje (jak siedzę w środku to czuję się jakby ktoś samochodem trząchał..) Po wyłączeniu silnika i włączeniu ponownym auto działa normalnie (normalnie jeżdzi, nie ma drgań), a sytuacja może się powtórzyć po ponownym przekroczeniu 4xxx lub 5xxx obrotów, bez reguły, nie zdarza się zawsze.
Czy macie pomysły co to może być? Przepływomierz pewnie trzeba sprawdzić? |
_________________ C180 Esprit 98r.
WDB2020181A708090
WPR |
|
|
|
|
axoniasty
AXON
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 33 Skąd: Nysa & MUNCHEN
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 09:18
|
|
|
Sebo2000 napisał/a: | witam.
a ja odświeżę temat żeby nowego nie zakładać. Dobrze, że właśnie się dowiedziałem, że na luzie i na sprzęgle nie ma co Meśka katować, bo i tak więcej jak 4tys nie pociągnie, a już myślałem że się totalnie popsuło
ale mam inny problem.
W trakcie jazdy, gdy przyśpieszam, wskazówka obrotomierza dojeżdża do 4,5-5,5 tys obrotów (różnie) po czym samochód przestaje przyśpieszać i zaczyna wręcz słabnąć - zwalnia. Po ujęciu nogi z gazu, jest szarpnięcie (takie jakby przyśpieszenie chwilowe) po czym samochód zaczyna już zwalniać, naciskanie pedału gazu nie powoduje, bądź powoduje bardzo niewielką reakcje. Po zwolnieniu do zera i próbie ponowienia jazdy auto przyśpiesza w tempie gorszym jak ślimak (naprawdę!) a prędkość maksymalna dochodzi do 60 (gdzieś przeczytałem że tak dzieje się w trybie awaryjnym silnika, ale już nie mogę znaleść gdzie.. ). Gdy po takiej sytuacji auto zatrzymuję (z włączonym silnikiem) podczas pracy silnika odczuwalne są bardzo wyraźne i silne wibracje (jak siedzę w środku to czuję się jakby ktoś samochodem trząchał..) Po wyłączeniu silnika i włączeniu ponownym auto działa normalnie (normalnie jeżdzi, nie ma drgań), a sytuacja może się powtórzyć po ponownym przekroczeniu 4xxx lub 5xxx obrotów, bez reguły, nie zdarza się zawsze.
Czy macie pomysły co to może być? Przepływomierz pewnie trzeba sprawdzić? |
Moim skromnym zdaniem zacznij od przeplywomierza mialem podobna sytuacje z tym nie mialem tak jak ty ze po ponownym uruchomieniu silnika dziala normalnie tylko caly czas brak mocy. ale proponowalbym zajechac najpierw do diagnosty.. Powodzenia.. |
_________________ Nie ma Jazdy Bez Gwiazdy
C-180 97r. WDB2020181F600250 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,167 sekundy. Zapytań do SQL: 11
| |
|