Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 11:51
Obroty C 180
Autor Wiadomość
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 4 Styczeń 2007, 15:36   Obroty C 180

Mam problem tego typu, iż w moim C180 silnik nie osiąga więcej niż 4200 - 4500 obr/min .
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ?
Proszę o jakies porady.
 
 
Aloiz 


Pomógł: 28 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 754
Skąd: Sanok
Wysłany: 4 Styczeń 2007, 15:43   

Czesc
Z tego co wiem to gdy auto jest na biegu jalowym (na luzie) to obroty dochodza max. 4000 - 4500, a wczasie jazdy to mozna krecic do konca....
_________________
Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449
 
 
 
jacon 
NIGHT HUNTER

Pomógł: 157 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 1948
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 4 Styczeń 2007, 19:55   

Ziola, ma racje to prawidłowe zachowanie silnika , ograniczenie elektroniczne co by go nie zajeździć. :mrgreen:
_________________
NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko
 
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 5 Styczeń 2007, 20:34   

gdy jade na 5 biegu, max predkosc jaka osiaga samochod to 160km/h, i wlasnie przy tej predkosci silnik ma 4500 obr/min, powyzej 4500 obroty nie ida

swieci mi sie taki klucz, to chyba oznacza, ze auto musi na diagnostyke pojechac, klucz i ile km temu powinien byc zrobiony przeglad. czy to moze byc tego przyczyna ?
 
 
Kowal 
Moderator
Mercedes C220D


Pomógł: 33 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1046
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Styczeń 2007, 22:01   

Prawdopodobnie samochód przeszedł na tryb awaryjny i dla tego nie wchodzi powyżej 4500 obr/min, musisz podjechać na diagnostykę
Pozdro
_________________
Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson

Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień :mrgreen:



:!: Odzież motocyklowa :!:
 
 
 
Sebastianp 
w202 c180 w210 300TD


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 145
Skąd: Łaziska G. k.Tychów
Wysłany: 11 Styczeń 2007, 00:05   

Tak jak wspominają koledzy na biegu jałowym nie masz co testować bo c202 ma zabezpieczenie po to by na postoju nie wchodzić na max obroty.
Zabezpieczenie sensowne - nie przegazujesz na max obr np na zimnym silniku
co nie byłoby zbyt korzystne dla silnika.

Ale to co piszesz o obrotach w czasie jazdy to trochę dziwne.
Udaj się do mechanika i sprawdz na komputerze.
Pokusiłbym się również o wykręcenie czujnika masy powietrza (przepływościomierz)
i spojrzenie mu "w oczy" :)
U mnie czujnik był czysty ale okazało się że styki wtyku chyba nie do końca
bo po wkręceniu czujnika nie poznalem auta. Przyśpieszenie znacznie się poprawiło
"prawie chip tunning" hehehe
_________________
E-klasse w210 E300TD Elegance automat
C-Klasse w202 C180 Elegance automat LPG
 
 
 
Sebo2000 

Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 67
Skąd: Pruszków
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 01:00   

witam.
a ja odświeżę temat żeby nowego nie zakładać. Dobrze, że właśnie się dowiedziałem, że na luzie i na sprzęgle nie ma co Meśka katować, bo i tak więcej jak 4tys nie pociągnie, a już myślałem że się totalnie popsuło ;)

ale mam inny problem.
W trakcie jazdy, gdy przyśpieszam, wskazówka obrotomierza dojeżdża do 4,5-5,5 tys obrotów (różnie) po czym samochód przestaje przyśpieszać i zaczyna wręcz słabnąć - zwalnia. Po ujęciu nogi z gazu, jest szarpnięcie (takie jakby przyśpieszenie chwilowe) po czym samochód zaczyna już zwalniać, naciskanie pedału gazu nie powoduje, bądź powoduje bardzo niewielką reakcje. Po zwolnieniu do zera i próbie ponowienia jazdy auto przyśpiesza w tempie gorszym jak ślimak (naprawdę!) a prędkość maksymalna dochodzi do 60 (gdzieś przeczytałem że tak dzieje się w trybie awaryjnym silnika, ale już nie mogę znaleść gdzie.. ). Gdy po takiej sytuacji auto zatrzymuję (z włączonym silnikiem) podczas pracy silnika odczuwalne są bardzo wyraźne i silne wibracje (jak siedzę w środku to czuję się jakby ktoś samochodem trząchał..) Po wyłączeniu silnika i włączeniu ponownym auto działa normalnie (normalnie jeżdzi, nie ma drgań), a sytuacja może się powtórzyć po ponownym przekroczeniu 4xxx lub 5xxx obrotów, bez reguły, nie zdarza się zawsze.

Czy macie pomysły co to może być? Przepływomierz pewnie trzeba sprawdzić?
_________________
C180 Esprit 98r.
WDB2020181A708090
WPR :)
 
 
axoniasty 
AXON


Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Nysa & MUNCHEN
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 09:18   

Sebo2000 napisał/a:
witam.
a ja odświeżę temat żeby nowego nie zakładać. Dobrze, że właśnie się dowiedziałem, że na luzie i na sprzęgle nie ma co Meśka katować, bo i tak więcej jak 4tys nie pociągnie, a już myślałem że się totalnie popsuło ;)

ale mam inny problem.
W trakcie jazdy, gdy przyśpieszam, wskazówka obrotomierza dojeżdża do 4,5-5,5 tys obrotów (różnie) po czym samochód przestaje przyśpieszać i zaczyna wręcz słabnąć - zwalnia. Po ujęciu nogi z gazu, jest szarpnięcie (takie jakby przyśpieszenie chwilowe) po czym samochód zaczyna już zwalniać, naciskanie pedału gazu nie powoduje, bądź powoduje bardzo niewielką reakcje. Po zwolnieniu do zera i próbie ponowienia jazdy auto przyśpiesza w tempie gorszym jak ślimak (naprawdę!) a prędkość maksymalna dochodzi do 60 (gdzieś przeczytałem że tak dzieje się w trybie awaryjnym silnika, ale już nie mogę znaleść gdzie.. ). Gdy po takiej sytuacji auto zatrzymuję (z włączonym silnikiem) podczas pracy silnika odczuwalne są bardzo wyraźne i silne wibracje (jak siedzę w środku to czuję się jakby ktoś samochodem trząchał..) Po wyłączeniu silnika i włączeniu ponownym auto działa normalnie (normalnie jeżdzi, nie ma drgań), a sytuacja może się powtórzyć po ponownym przekroczeniu 4xxx lub 5xxx obrotów, bez reguły, nie zdarza się zawsze.

Czy macie pomysły co to może być? Przepływomierz pewnie trzeba sprawdzić?



Moim skromnym zdaniem zacznij od przeplywomierza mialem podobna sytuacje z tym nie mialem tak jak ty ze po ponownym uruchomieniu silnika dziala normalnie tylko caly czas brak mocy. ale proponowalbym zajechac najpierw do diagnosty.. Powodzenia..
_________________
Nie ma Jazdy Bez Gwiazdy

C-180 97r. WDB2020181F600250
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,167 sekundy. Zapytań do SQL: 11