jak wymienić akumlator |
Autor |
Wiadomość |
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 7 Styczeń 2007, 20:53 jak wymienić akumlator
|
|
|
Witam
jak wymienić akumlator.
czy po prostu wygiągam klemy na początek mase poźniej + i zmieniam. Czy cały czas za pomoca kabli rozruchowych podrzymywać prąd w aucie bo ostatnio ktoś mi mówił jeżeli tak nie zrobie to komputer sie zresetuje ja mam C 250 Td Sport 97 po fl
Dzięki za pomoc |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 7 Styczeń 2007, 21:05
|
|
|
Witaj , takie cuda makawel napisał/a: | Czy cały czas za pomoca kabli rozruchowych podrzymywać prąd w aucie bo ostatnio ktoś mi mówił | to mozesz trenowac jak nie masz kodu do radia , ale najnormalniej w swiecie w mysl zasady , żeby nie popaść w konflikt z immobilajzerem - MASA , póżniej + , a montowanie + i na końcu MASA ( - ) .
pozdr. Jarek |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 7 Styczeń 2007, 21:31
|
|
|
No tak: generalnie (albo "częściowo") masz rację...
Ale:
yaro 65 napisał/a: | w mysl zasady , żeby nie popaść w konflikt z immobilajzerem - MASA , póżniej + , a montowanie + i na końcu MASA ( - ) .
pozdr. Jarek |
to już są bzdury
Obojętnie, czy odłączysz najpierw minus, czy najpierw plus, nastąpi PRZERWANIE OBWODU ELEKTRYCZNEGO!
Przerwanie obwodu nastąpi również jak przepiłujesz akumulator na pół - będzie to miało takie samo znaczenie dla immobilajzera.
Istotą kolejności odkręcania klem jest co innego: spróbuj zacząć odkręcać najpierw plus, i spróbuj dotknąć jednocześnie kluczem do jakiegoś metalowego elementu silnika lub nadwozia: wyobrażasz sobie co się stanie? SNOP ISKIER
Odkręcając najpierw MINUS możesz bez obaw w czasie tej operacji zewrzeć kluczem klemę do masy. Jak już minus odkręcisz i odłożysz klemę na bok, to również odkręcając plus, możesz bez obaw zetknąć kluczem klemę dodatnią z masą: TERAZ NIC SIĘ NIE STANIE!!!
I tylko o to chodzi... |
|
|
|
|
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 7 Styczeń 2007, 22:01
|
|
|
czyli nie ma problemu z wymianą super to teraz trzeba tylko znaleść aku i zamontowac.A własnie bawic sie w jakies wynalazki żelowe czy kupic zwykly ale dobrej firmy |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 7 Styczeń 2007, 23:09
|
|
|
no popatrz Gerri jak to ładnie wyjasniłes , zapodałem tekst koledze bo z dziesięc razy słyszałem takie przestrogi od mojego elektryka / alternatory / o -/+ i kolejności , ale ten imobil . to chyba była dokładka ponad plan . Jednak to słuszna teoria potwierdzona w praktyce i jak by nie patrzeć jest zasada która nalezy sie kierować - Gerri napisał/a: | Jak już minus odkręcisz i odłożysz klemę na bok, to również odkręcając plus, możesz bez obaw zetknąć kluczem klemę dodatnią z masą: TERAZ NIC SIĘ NIE STANIE!!! |
pozdr. serdecznie Jarek |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 8 Styczeń 2007, 00:05
|
|
|
yaro 65 napisał/a: | no popatrz Gerri jak to ładnie wyjasniłes |
Staram się - szamaństwo sie szerzy z każdej strony: dbam, coby użytkownicy foruma swiatłymi byli... |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 8 Styczeń 2007, 00:08
|
|
|
i tak trzymaj
p.Jarek |
|
|
|
|
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 8 Styczeń 2007, 13:20
|
|
|
dzieki wam za pomoc |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
|
|
|
|
|