Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z LPG
Autor Wiadomość
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 27 Październik 2009, 16:55   

eldorado napisał/a:
mi gaziarz powiedział jedno: jak auto szarpie, falują obroty itp. - to to nie jest wina jak to prawie każdy mówi "filterka" tylko właśnie układu zapłonowego - świece, kable.


kolego wiesz co nie chce mi sie czytac takich glupot o ktorych piszesz to ze faluja obroty to moze byc wina wielu podzespolow zarowno instalacji gazowej jak i osprzetu silnika.
a jesli gaziaz zna sie tylko na polonezach gdzie wszystko jest tak proste i wniosku mozna szybko dojsc co jest przyczyna to niech nie pisze takiej teori na wszystkie auta bo jesli ja jechal bym do specjalisty i gosc by mi takim textem sypną, to bym go wysmial ze na podstawie doswiadczenia z polonezami falujace obroty to wina kabli albo swiec bez glebszej diagnozy

moja rada zmien sobie gazownika
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 27 Październik 2009, 18:34   

13696 napisał/a:
eldorado napisał/a:
mi gaziarz powiedział jedno: jak auto szarpie, falują obroty itp. - to to nie jest wina jak to prawie każdy mówi "filterka" tylko właśnie układu zapłonowego - świece, kable.


kolego wiesz co nie chce mi sie czytac takich glupot o ktorych piszesz to ze faluja obroty to moze byc wina wielu podzespolow zarowno instalacji gazowej jak i osprzetu silnika.
a jesli gaziaz zna sie tylko na polonezach gdzie wszystko jest tak proste i wniosku mozna szybko dojsc co jest przyczyna to niech nie pisze takiej teori na wszystkie auta bo jesli ja jechal bym do specjalisty i gosc by mi takim textem sypną, to bym go wysmial ze na podstawie doswiadczenia z polonezami falujace obroty to wina kabli albo swiec bez glebszej diagnozy

moja rada zmien sobie gazownika


Kolego zmień dilera
W większości przypadków w benzynkach przyczyny trzeba szukać w układzie zapłonowym jeżeli układ jest dobry to oczywise że trzeba szukać dalej w 3 gen to musi wtryski zapchane lub listwa, komputer (sterowanie). Sporo już postów sie naczytałem (na tym i innych forach) i jak ktoś ma problemy to piersza lub druga odpowiedź jest o świecach lub kablach. Dziwne?? Chyba że ty szukasz problemu "od dupy strony" np: od wydechu.
Z mojego kolegi doświadczenia (mechanik samochodowy): ford mondeo I 1.6 16V zetec + gaz sekwencja, wymienił świeczki na beru + jakiś okablowania za 250zł, jeździł tak tydzień czasu - ponieważ obroty falują i inne cuda sie zaczeły robić, załamał ręce bo w końcu nie dawno wymienił przewody + świeczki ale tak jak wyzej napisałem nie czepiał się filterków. Inny znajomy (który ma lub miał mondeo ale II generacji) potpowiedział ze przechodził "to" i doradził żeby zmienił przewody i świeczki na ori Motorcrafta - i tak zrobił - "i jak ręką odją", więc? Musi to dziwne co nie? Ja wiem że zaraz napiszesz - "zdarzyło sie" itp, ale jeździmy na gazie na którym układ zapłonowy musi być w bardzo dobrym stanie aby (zaznaczam) "auto dobrze chodziło". Myślisz że od czego są wybuchy w ukałdzie dolotowym? Od filterka? A może wina komputera? a może dlatego ze ktoś jechał na rezerwie? Sam odpowiedz sobie na to pytanie, ale nie wiem czy zdołasz bo w końcu z tego co widze jeździsz na sekwencji (niestety u mnie takiego czegoś nie można założyć - znaczy można ale to jest nie wiedome - czy da sie wysterować - więc nie założyłem bo nie stać mnie na "niewiadomą") - oczywiście to też sobie wymyśliłem i głupoty plete. Musi pójdę tokiem twojego rozumienia i zmienie gaziarza :mrgreen:
I na koniec. Każdy ma swojego "mentora" gaziarza. Każdy prawie gada co innego. Chyba że ty znasz jakiegoś zajeb...stego gaziarza to daj numer bo też chce takiego który wszystko kuma i we, chętnie zadzwonie i zapytam sie czy do mojego strupa da sie założyć sekwencję i czy daje gwarancję na to czy da sie potem tą instalację wyrególować
Pozatym wszystko prócz gazu robie sam od dawna : od mechaniki (silnik, zawieszenie) po szykowanie i malowanie auta, więc mnie nie umoralniaj, bo akurat twoje rady...
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 27 Październik 2009, 21:28   

kurs czytania ze zrozumieniem
jak faluja obroty to: SWIECE ALO KABLE !!!!! (super stwierdzenia jesli sie polonezem jezdzi z i lub II generacja pomaga w 90%)
nawet maski nie trzeba podnosic
poczytaj na tym wlasnie forum ile osób wlasnie to wymienilo i wachanie obrotów dalej zostalo
czytam forum gazowych i problemy sa naprawde tak rozmaite ze akurat twój gaziarz by mógł pomóc moze w 5% przypadkow

nie rozumiem czego niby w Twoim c180 nie chodzila by sekwencja
a w odróżnieniu od Ciebie ja sie biore w samochodzie za wszystko tylko nie blacharke z prostej przyczyny brak sprzetu i doswiadczenia przy gazie dlubie juz 3 lata przy brata i znajomych autkach a tylko raz byla potrzeba wymiany swiec
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Titanos 
Crazy Taxi Driver

Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 14
Skąd: Świdnica
Wysłany: 28 Październik 2009, 00:45   

panowie nie pozabijajcie sie:) kazdy zapewne ma czesc lub wiekszosc racji...
jednak w moim przypadku nie mam problemu z falujacymi obrotami , absolutnie trzymaja sie pieknie tak jak powinny, jedynie na hamulcu przy zapietym Drive na AUTOMACIE, co jakis nieregularny czas nastepuje WAHNIECIE trwajace ulamek sekundy co powoduje nieprzyjemne "rzucenie" cala buda auta choc nie tak mocne. Moim zdaniem logicznie to moga byc kable WN ale jak kupie zamontuje i sie przekonam to napisze:)
_________________
Celinka 180 + kaprysny LPG
Automat w Elegancie
kwiecien 95r :)
 
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 28 Październik 2009, 07:26   

13696 napisał/a:
nie rozumiem czego niby w Twoim c180 nie chodzila by sekwencja


półsekwencyjny wtrysk paliwa czyli 4 wtryskiwacze i 2 sterowniki (zaznaczam ze czas wtrysków mam odpowiedni, czyli niebyłoby przeciwskazań do założenia sekwencji), dać by się dało ale jeden i drugi gazownik (bo u dwóch byłem - najlepsi w mojej wichurze, nie licze jeszcze paru partaczy) nie dają gwarancji czy sie da wyrególować. Jeden tłumaczył się tym że jak dzwonił do Lublina do 2 innych gaziarzy odradzali jemu zakładanie sekwencji do takiego typu silnika (bo też mieli problemy z rególacją) a drugi opowiadał jakie miał kłopoty właściciel Land Rowera Freelandera (gdzie też miał półsekwencyjny wtrysk paliwa), niby to chodziło ale, to jednak to nie było to. I tak to właśnie wygląda :?

[ Dodano: 28 Październik 2009, 06:35 ]
13696 napisał/a:
kurs czytania ze zrozumieniem
jak faluja obroty to: SWIECE ALO KABLE !!!!! (super stwierdzenia jesli sie polonezem jezdzi z i lub II generacja pomaga w 90%)
nawet maski nie trzeba podnosic


nie zapędzaj się tak z tymi polonezami :wink: :wink: bo jeszcze są Audi 80, 100, BMW 3, 5 ; Frdy escorty , fiesty, vw passaty, golfy, polo itp. tam też aż tak duzego wachlaża możliwości nie ma (chodzi mi o starsze wersje bo jeszcze tego bardzo dużo jeździ po naszych dziurawych drogach)
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 28 Październik 2009, 08:44   

eldorado napisał/a:
13696 napisał/a:
nie rozumiem czego niby w Twoim c180 nie chodzila by sekwencja


półsekwencyjny wtrysk paliwa czyli 4 wtryskiwacze i 2 sterowniki (zaznaczam ze czas wtrysków mam odpowiedni, czyli niebyłoby przeciwskazań do założenia sekwencji), dać by się dało ale jeden i drugi gazownik (bo u dwóch byłem - najlepsi w mojej wichurze, nie licze jeszcze paru partaczy) nie dają gwarancji czy sie da wyrególować. Jeden tłumaczył się tym że jak dzwonił do Lublina do 2 innych gaziarzy odradzali jemu zakładanie sekwencji do takiego typu silnika (bo też mieli problemy z rególacją) a drugi opowiadał jakie miał kłopoty właściciel Land Rowera Freelandera (gdzie też miał półsekwencyjny wtrysk paliwa), niby to chodziło ale, to jednak to nie było to. I tak to właśnie wygląda


nie bardzo rozumiem czemu ma nie chodzić, u mnie hula aż miło, a chyba mamy taki sam silnik. A jak chodzi może powiedzieć choćby Zibi.
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 28 Październik 2009, 14:21   

Adam Rogowski jesen z niewielu z dobra opinia w lubelskim ma zakład pare km od lublina tel609258834
mysle z by sie bez problemu tym zajął

ale podziwiam Twoich gaziazy bo jesli nie sa pewni to bardzo dobrze ze sie za niego nie brali z sekwencja
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 28 Październik 2009, 15:14   

13696, przynajmniej PRAWIE uczciwy. Prawie, bo całkiem to by był gdyby powiedział nie umiem i nie zrobię a nie ściemniał że się nie da. Ale dobre i to że nie umiejąc nie próbował zrobić.
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 28 Październik 2009, 18:02   

topol napisał/a:
13696, przynajmniej PRAWIE uczciwy. Prawie, bo całkiem to by był gdyby powiedział nie umiem i nie zrobię a nie ściemniał że się nie da. Ale dobre i to że nie umiejąc nie próbował zrobić.


Znaczy założyłby bo sam ma staga 3000 w swoim passacie 1.8T (wiadomo sam sobie zakładał), i założyłby i mi nie widzi w tym problemu ale obawia się że mogą być problemy z wysterowaniem, a on nie lubi po sobie poprawiać (bo z tego żaden pieniądz a po drugie zawracanie dupy), no i gaziarza rozumiem, robi bardzo dobrze, nie poprawia po sobie, nie ma reklamacji, zakłada z głową (czyli też się konsultuje z innymi z branży), w końcu sądze że na sekwencji by więcej przycią kasy niż na II gen. którą mi założył. Powiedział mi na koniec jeżeli już naprawde nie będzie mi się podobać jazda na II gen. i będą jakieś problemy to nie widzi problemu i założy mi taką sekwencję jaką ja bede chcieć i zobaczy się co wtedy bedzie, ale gwarancji nie daje na wysterowanie, ponieważ mam półsekwencyjny wtrysk paliwa. Typa rozumiem, w końcu mógł machnąć ręką i założyć sekwencje ma odczepkę, ale tego nie zrobił - i to mi sie podoba. Nie ważna dla niego kasa (zarobek) tylko renoma, bo wiadomo długo się pracuje na renome ale łątwo starcić po partaninie

[ Dodano: 28 Październik 2009, 17:10 ]
13696 napisał/a:
Adam Rogowski jesen z niewielu z dobra opinia w lubelskim ma zakład pare km od lublina tel609258834
mysle z by sie bez problemu tym zajął

ale podziwiam Twoich gaziazy bo jesli nie sa pewni to bardzo dobrze ze sie za niego nie brali z sekwencja


Spłace raty, i napewno coś pomyśle. sądze że w przyszłym tygodniu zadzwonie to tego Pana
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
Titanos 
Crazy Taxi Driver

Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 14
Skąd: Świdnica
Wysłany: 19 Listopad 2009, 00:19   

Panowie ostatnimi czasy ogarnelo mnie lenistwo ale chcialbym temat zamknac :)
Otoz autko hula jak ta lala , a mianowicie wymieniona zostala listwa wtryskowa gazu na Matrixa HD i problem wkrecania sie obrotow zniknal ;-)
sprawa kolejna, czyli szarpanie autem na hamulcu przy wrzuconym "D" na skrzyni, rowniez zniknelo po wymianie wszystkich kabli WN na Beru ZEF 642;)
teraz wszystko jest jajo na gazie pod kazdym wzgledem
pozdrowionka i dziekuje za pomoc
_________________
Celinka 180 + kaprysny LPG
Automat w Elegancie
kwiecien 95r :)
 
 
 
manieklegnica 


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 47
Skąd: legnica
Wysłany: 10 Maj 2010, 09:31   

Witam. W moim c 230 jest identycznie. Obroty trzyma pięknie, ogólnie wszystko się kręci jak trzeba, tylko właśnie na wolnych obrotach, jak sobie stoję na przykład na światłach to sobie pryknie pod czasu do czasu (załóżmy co 40 sekund). wymiana świec oraz kabli wn na ngk nie pomogła. Mam to od początku, czyli od jakiś 50 tyś km na gazie. I teraz co najciekawsze świece i kable wymieniłem po przejechaniu jakichś 45 tyś. na gazie I wstyd się przyznać do wymiany pozostał mi jeszcze filterek gazu(też jeszcze nie zmieniany!). Problem(może za mocno powiedziane bo to wcale nie przeszkadza w eksploatacji tylko trochę drażni) występuje od dnia założenia instalacji tzn nawet jak filtr był nowy, czyściutk było tak samo. Jeszcze jedno, ile mniej więcej wytrzymuje listwa wtryskowa przy lpg? Poczytałem sobie troszkę na forum i wychodzi na to że moja już dawno powinna się rozsypać... Co o tym myślicie?
_________________
s202 c 230 brc...gasss
 
 
Krynek 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Lublin[SB]
Wysłany: 10 Maj 2010, 10:09   

manieklegnica napisał/a:
ile mniej więcej wytrzymuje listwa wtryskowa przy lpg

Nie wiem ile wytrzymują listwy, zależy to też od tego jakie to listwy ;) , ja mam żółtą valteka (chyba) i sam przejechałem 60kkm i teraz będzie druga raz czyszczona, a raz mi padł jeden wtrysk. Jak po wyczyszczeniu teraz przejadę z 10-15kkm to noszę się z zamiarem wymiany.
W związku z tym mam też pytanie, podobno są jakieś listwy, które można czyścić bez konieczności ich późniejszego ustawiania, ktoś coś słyszał ?
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 10 Maj 2010, 18:51   

rozne listwy rozne przebiegi ja np na listwie planijet przejechalm 10tysi i nadawala sie na smieci teraz bujam na magicach i nie odczuwam zuzycia.
Krynek, chodzi Ci o calkowite czyszczenie z rozbieraniem calej listwy??
bo przeczyscic mozna tez co jakis czas benzyna wlewajac ja w rurke ktos kiedys opisywal ze pomaga no i wtedy nie masz problemu z ustawianiem listwy
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Krynek 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Lublin[SB]
Wysłany: 10 Maj 2010, 19:22   

13696 napisał/a:
Krynek, chodzi Ci o calkowite czyszczenie z rozbieraniem calej listwy??

Tak tak, właśnie o takie czyszczenie się mi rozchodzi.
Oprócz tego zastanawiam się nad czyszczeniem listwy w wannie ultradźwiękowej :roll:
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 10 Maj 2010, 21:12   

a takie cos robia chyba w serwisach stihl bo w ten sposob czyszczone sa chyba gazniki jak sie nie myle to koszt 30zl
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,149 sekundy. Zapytań do SQL: 10