Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z LPG
Autor Wiadomość
Krynek 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Lublin[SB]
Wysłany: 11 Maj 2010, 08:44   

Cytat:
a takie cos robia chyba w serwisach stihl bo w ten sposob czyszczone sa chyba gazniki jak sie nie myle to koszt 30zl

Wanne mam u siebie w pracy :) Jak znajdę dzisiaj chwilę to się za to wezmę i napiszę czy pomogło.
No i niestety ani wanna ultradźwiękowa, ani mycie w benzynie ekstrakcyjnej nie pomaga. Pomogła natomiast wymiana tłoczków ;) Zobaczymy ile teraz zrobię na tej listwie.
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 15 Maj 2010, 10:42   

Krynek napisał/a:
W związku z tym mam też pytanie, podobno są jakieś listwy, które można czyścić bez konieczności ich późniejszego ustawiania, ktoś coś słyszał ?

wczoraj czyscilem magic jety i da sie je rozebrac i przeczyscic bez zmiany skoku tloczka to jest dziecinnie proste a wtryski sa naprawde pierwsza klasa a jesli chcial by ktos znienic skok tloczka to mozna to zrobic nawet na zamontowanych wtryskach oczywiscie wtedy na oko
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Krynek 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Lublin[SB]
Wysłany: 15 Maj 2010, 11:20   

A właśnie mi mój gazownik mówił, że "magiki" ;) to straszny badźiew jest
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 15 Maj 2010, 12:15   

Krynek, to lepiej zmien gazownika hahaha bo te wtryski jak na swoja cene to naprawde kawal dobrej roboty
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Krynek 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Lublin[SB]
Wysłany: 15 Maj 2010, 13:02   

13696 napisał/a:
Krynek, to lepiej zmien gazownika hahaha bo te wtryski jak na swoja cene to naprawde kawal dobrej roboty

Co to to nie, jest najlepszy w Lublinie, ale nie bronie jego teorii bo jak każdy "mechanik" jak się przy czymś będzie upierał to koniec ;)
Nad zmianą wtrysków sam się zastanawiam, więc daj znać ile Ci ta listwa wytrzyma, porównam wynik z moją po regeneracji.
13696, mam jeszcze pytanie, bo kiedyś wspominałeś, że masz interfejs do stag'a, czy masz go na usb, czy com ? I czy może śmiga Ci to pod vistą ?
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Maj 2010, 15:45   

13696, Magici rozbieralne? No to super. :D Mi też wszyscy mówili, że to słabe wtryski, a i tak zdecydowałem się na nie poraz drugi. Mam w sumie ich 10 sztuk w dwóch autach i wiem, że to fajne, duże, porządne wtryski. Jeśli da sie je rozebrać i wyczyścić - no to dobra nasza :D
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 15 Maj 2010, 17:02   

Krynek, moj interfejs jest na com zawsze z comem jest mniej problemow ale pracuje na xp

magici przejechaly u mnie 20tysi i zaczelo sie utykanie na wolnych obrotach przeczyszczenie pomoglo i chodzi jak ta lala

instrukcja czyszczenia haha http://www.youtube.com/watch?v=mC3AvxGIaOo
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Krynek 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Lublin[SB]
Wysłany: 15 Maj 2010, 17:39   

Ja właśnie kupiłem pod usb zobaczymy czy mi to się z vistą zgra. Jeżli sobie poradzę to może zainwestuje w nowe wtryskiwacze.
13696 napisał/a:
instrukcja czyszczenia haha http://www.youtube.com/watch?v=mC3AvxGIaOo

Muzyka świetnie dobrana do charakteru filmu ;)
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 15 Maj 2010, 18:41   

Krynek, programy masz? wiesz skad sciagnac? jak bys nie wiedzial co do czego to pisz
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Krynek 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Lublin[SB]
Wysłany: 15 Maj 2010, 19:53   

Cytat:
Krynek, programy masz? wiesz skad sciagnac? jak bys nie wiedzial co do czego to pisz

Nic jeszcze nie mam, dopiero dzisiaj zamówiłem kabel, więc będę walczył na tygodniu, w razie problemów będę pisał.

[ Dodano: 21 Maj 2010, 11:22 ]
Kabel przyszedł, nawet przeprowadziłem kalibrację ;) nie ogarniam jeszcze mnożników i tym podobnych, ale powoli pooowoooli do wszystkiego się dojdzie, następnym krokiem będzie zakup innych wtrysków, jak już te obecne powiedzą papa
 
 
kamill09 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: BSU
Wysłany: 22 Maj 2010, 08:50   

witam, ostatnimi czasy na gazie zaczyna mi szarpać pomiędzy 2-4 tys obrotów, filtr fazy ciekłej wymieniłem, problem dalej ten sam... Może jakieś rady ? sam to zrobię? A gas z "gas tech'u ", dt systel, na częściach lovato
_________________
C200 Esprit 95r mały lifting
WDB2020201A345890 :mrgreen:
 
 
Krynek 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Lublin[SB]
Wysłany: 22 Maj 2010, 10:14   

kamill09, a faza lotna ?? Poza tym może już wtryskiwacze wymagają remontu.
Jakie masz wtryskiwacze ??
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 22 Maj 2010, 21:09   

Krynek, to odrazu mozesz zaktualizowac swoj sterownik na nowo jesli masz sciagniety. mnoznikiem ustawiasz o lile maja byc skorygowane czasy wrtysku od ustawienia po autokalibracji, zazwyczaj tak zeby mapa gazowa (zielona) i mapa bezynowa (niebieska) byly pokryte czyli jedna na drugiej zawsze przy ustawianiu mnoznika patrz na sygnal sondy bo ''sonda prawde Ci powie!''

kamill09, bez interfejsu i kompa to jedynie mozesz tak jak Krynek napisal wymienic filtr i niekiedy przeczyscic wtryski zaleznie czy po myciu wymagaja kalibracji czy nie

szczerze to wspolczuje masz taka instalke ze sam sie za kalibeacje lepiej nie bierz bo bedzie jeszcze gozej nie jest to proste w tym przypadku
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
kamill09 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: BSU
Wysłany: 23 Maj 2010, 09:44   

Krynek, Filtr fazy lotnej w tygodniu, bo jest narazie zamówiony, cieżko taki u mnie dostać, taki z małym wyjsciem bocznym do sensora (mapy). A listwa valtek, szara.

13696, osobiscie do ustawiania to nie bede podchodził, do Augustowa na kompa musze jechac, bo tam takie coś zakładają. Ale to za jakiś czas. I czy ta listwę mogę (przepłukać) np: benzyną?, bo nie chcem jej rozkręcać, bo później ta kalibracja itp...
_________________
C200 Esprit 95r mały lifting
WDB2020201A345890 :mrgreen:
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 23 Maj 2010, 15:27   

kamill09, ktos kiedys pisal ze wlewal benzyny do listwy spowrotem podlanczal swezyk od parownika i przy przygazowce wlaczal na gaz wtedy przez listwe przechodzila cala benzyna zapewne to pomaga ale nie za wiele bo zeby konkretnie przeczyscic to trzeba rozebrac
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,166 sekundy. Zapytań do SQL: 10