Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:19
Mój temat naprawczy - uszczelka pod głowicą M111 C 200
Autor Wiadomość
telewizorek99 
c180asg-99rLpg


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 112
Skąd: WlKp
Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 14:12   

jeżeli to uszczelka pod głowicą!!-to już amen!-żaden środek nie pomoże!
_________________
WDB2020181A761856
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 14:32   

Janao napisał/a:
jest jakis srodek, ktory jakos to uszczelni i gdzie takie cos mozna dostac ?

Nie ma takiego środka. Jeśli są wycieki na zewnątrz silnika, to niektórzy próbują zalepiać to silikonem. Tylko wymiana uszczelki da gwarancję 100% powodzenia.
 
 
Janao 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 218
Skąd: Bytom
Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 14:58   

Cytat:
Nie ma takiego środka. Jeśli są wycieki na zewnątrz silnika, to niektórzy próbują zalepiać to silikonem. Tylko wymiana uszczelki da gwarancję 100% powodzenia.


chodzi o to ze zamieniam w202 na motor i chce zeby koles dojechał z mojego domu do swojego bez problemow (ok 200km)

czy silikon da rade 200km ?
 
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 16:13   

Janao napisał/a:
czy silikon da rade


Daj spokój. Butle z wodą na dolewki i ognia :mrgreen:

no chyba, że koles nic nie wie :wink:
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
artek88 


Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 259
Skąd: Jarosław
Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 17:06   

jeśli wyciek masz na zewnątrz, to kup sobie uszczelniacz do chłodnic (kilka groszy) na krótką metę pomoże, no oczywiście jesli te wycieki nie sa jakieś duże.
_________________
Mercedes C180 , 96r WDB2020181A459269, BRC SEQUENT 24
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 18:07   

artek88, bez jaj... chcesz sobie zarypać cały układ chłodzenia ?

Przerabiałem temat na starej chłodnicy w mondeo i kosztowało mnie to 700plnów wraz z czyszczeniem układu z tego gówna.
_________________


 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 5 Marzec 2011, 19:17   

Camel- napisał/a:
bongorno, oczywiście, że są. Nie wrzucałem na forum? To wrzucę jeszcze raz ;)

Obrazek

Obrazek

Ja nie miałem blokad do wałków to blokowałem to... imbusami. Chyba walczyliśmy z tym z pare ładnych godzin, ale ostatecznie się udało :)

witam. myślę że to odpowiednie miejsce żeby napisać o mojej usterce. jak juz wiecie padła mi uszczelka pod głowicą. po rozebraniu osprzętu itp stanąłem w miejscu. poprostu nie zgadzają mi się znaki. na górze mam zblokowane koła zębate,a na dolnym kole od wału wychodzi mi 30' w lewo od znaczka OT. może mi ktoś pomóc w tym przypadku? czyżby ktoś źle kiedyś złożył rozrząd? czy jest możliwość taka że łańcuch jest wyciągniety? proszę o pomoc.
oczywiście auto to w202 2,0 benz. '96
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Marzec 2011, 21:51   

Innej możliwości niż źle złożony łańcuch nie widzę. Nawet gdyby był za długi to kompensuje to napinacz wraz ze ślizgiem. Pamiętaj, że kręcimy wał tylko w prawo :!: W prawo patrząc od przodu silnika, czyli w stronę kierowcy.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 5 Marzec 2011, 22:59   

szperałem i szperałem i znalazłem. to urywek z innego tematu z 25 lutego 2011r.

Witam te 27 stopni to nie jest wyciągnięcie bo w tych silnikach rozrząd ustawia się na 20 po i wynik może wyjść różny w zależności który wałek blokujemy, jak ssący to wynik powinien zawierać się między 20 a 30 a przy zablokowanym tylko wydechowym między 25 a 35 Czyli twój jeszcze jest w porządku . A łańcuch w tych motorach to prędzej się zerwie niż zacznie hałasować , bo napinacz ma dosyć sporo zapasu .

czyli u mnie wszystko ok. bo jak zablokuję ssący to wychodzi 25' a jak wydechowy to 30'.
Dajcie mi jakieś wskazówki jak trzeba wykręcić napinacz, i jak go potem prawidłowo wkręcić żeby był prawidłowo.
 
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 5 Marzec 2011, 23:04   

Cytat:
Dajcie mi jakieś wskazówki jak trzeba wykręcić napinacz, i jak go potem prawidłowo wkręcić żeby był prawidłowo.

Rozwalasz mnie :mrgreen: Dwie strony wcześniej masz obrazek ze szczegółami, stronę wcześniej też 2 rysunki, na jednym nawet momenty dokręcenia napinacza...
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 5 Marzec 2011, 23:14   

Pioterek napisał/a:
Cytat:
Dajcie mi jakieś wskazówki jak trzeba wykręcić napinacz, i jak go potem prawidłowo wkręcić żeby był prawidłowo.

Rozwalasz mnie :mrgreen: Dwie strony wcześniej masz obrazek ze szczegółami, stronę wcześniej też 2 rysunki, na jednym nawet momenty dokręcenia napinacza...

wiem.nawet mam wydrukowane. ale słyszałem że jest możliwość odwrotnego założenia i nie wiem o co chodzi i na co zwrócić uwagę.
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Marzec 2011, 09:52   

polofix, to ciekawe. Ja ustawiłem idealnie na 20°. Przy zablokowaniu obu wałków :roll: Widocznie mówisz o silnik ze zmiennymi fazami i tam może jest inaczej.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 6 Marzec 2011, 11:22   

Camel- napisał/a:
polofix, to ciekawe. Ja ustawiłem idealnie na 20°. Przy zablokowaniu obu wałków :roll: Widocznie mówisz o silnik ze zmiennymi fazami i tam może jest inaczej.

to zwykły stary 2,0 bez zmiennych faz.
 
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 6 Marzec 2011, 14:26   

U mnie było leciutko ponad 20stopni jak blokowałem wałki rozrządu, nie mam zmiennych faz.
polofix tak jak ci pisałem, napinacz wykręcasz cały - normalnie, a wkręcasz tak jak opisano na schemacie i tyle.
Wcześniej pisałeś o dolnym mocowaniu kolektora ssącego, zapewne chodzi ci o mocowanie w kształecie literki "V". Pamiętam że z nim mocowałem sie z grzechotką (przedłużka ok 70cm), i kluczem płasko-oczkowym odchylonym lub odgiętym (nie pamiętam)
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 6 Marzec 2011, 16:25   

eldorado napisał/a:
U mnie było leciutko ponad 20stopni jak blokowałem wałki rozrządu, nie mam zmiennych faz.
polofix tak jak ci pisałem, napinacz wykręcasz cały - normalnie, a wkręcasz tak jak opisano na schemacie i tyle.
Wcześniej pisałeś o dolnym mocowaniu kolektora ssącego, zapewne chodzi ci o mocowanie w kształecie literki "V". Pamiętam że z nim mocowałem sie z grzechotką (przedłużka ok 70cm), i kluczem płasko-oczkowym odchylonym lub odgiętym (nie pamiętam)

jakoś z tym poradziłem. najgorzej było rozpiąć przepustnicę. kabel łączony jest pod kolektorem a wchodzi tam tylko jedna ręka, a wtyczka z oringiem ciasno włożona.
po wykręceniu kolektora musiałem go obrócić i wykręcić przewody od cewek.
w razie awarii cewki, to trzeba się namęczyć. są tak umieszczone i żeby je wyjąć to trzeba kolektor odkręcać. a żeby go odkręcić to trzeba tez przepustnicę ,listwę z wtryskami itp.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,202 sekundy. Zapytań do SQL: 11