|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 20:16 |
Skrzyna automatyczna, swap z manualnej |
Autor |
Wiadomość |
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 5 Grudzień 2009, 19:31 Skrzyna automatyczna, swap z manualnej
|
|
|
Jak w temacie, powiedzcie mi, co potrzeba chcąc włożyć automat w miejsce manuala. Czy tylko skrzynia, czy tyśuńdz pińćset sterowników też? Czy biorąc automat który był w 1.8 tego samego rocznika wszystko w maire będzie pasować, czy jednak dyfer i wał już staje się proboemem?
Czekam na opinie |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Mila odpowiedz
to ja, Jareklbn
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 223 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 5 Grudzień 2009, 19:48
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | czy tyśuńdz pińćset sterowników też? |
jeden od skrzyni potrzebujesz, wiązkę elektryczna, lewarek
kolo zamachowe
guzik kicdowna
kompletna skrzynie
p.s komputer silnika nie zmusisz zmieniać tylko wpać się w linie CAN
http://www.qclt.com/train...trans2_elec.htm tu masz ala schemat
a tu wszystko skrzyni http://www.qclt.com/train...mission7226.htm
Nex@pl napisał/a: | czy jednak dyfer i wał już staje się proboemem? |
dyfer to nie wiem jakie maja przełożenia.
wal chyba jest krótszy |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 5 Grudzień 2009, 19:53
|
|
|
Czyli z samą skrzynią, sterownikiem i lewarkiem plus pedały nie da rady?
Chodzi mi o rozwiązanie bardziej plug&play, bo jak tak dalej pójdzie to jednak w202 zostanie dopóki jej rdza nie zeżre. Tak myslałem, że do 1,5-2k PLN byłbym w stanie znieść. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Mila odpowiedz
to ja, Jareklbn
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 223 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 5 Grudzień 2009, 20:00
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | Czyli z samą skrzynią, sterownikiem i lewarkiem plus pedały nie da rady?
|
wiązka i kolo zamachowe to na 100%
skrzynia kompletna z konwektorem
wal by trzeba było zmierzyć i rozstawy na łącznikach elastycznych
sprawdzić na obudowach mostów przełożenia
i możemy dalej rozmawiać tiptronic czy ze starym lewarkiem
jak tiptronic to jeszcze zegary
[ Dodano: 5 Grudzień 2009, 20:10 ]
Nex@pl napisał/a: | Czekam na opinie |
o pomysłach i gustach się nie dyskutuje
nie lepiej sprzedać i kupić w automacie
niektórzy potem będą go określać jako pazdzierz |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 5 Grudzień 2009, 21:22
|
|
|
Mila odpowiedz napisał/a: | sprzedaj i se kup, a teraz to tak łatwo sprzedać a tym bardziej kupić coś konkretnego za przyzwoite £ |
Dokładnie, dlatego mam mieszane uczucia co do sprzedaży za grosze. Co ja potem kupię? Chyba tylko SL'a z 73r. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 09:19
|
|
|
Mila odpowiedz napisał/a: | nie lepiej sprzedać i kupić w automacie |
No niby lepiej, ale jak widać, kolega ma problem, ze sprzedażą...
Jak chcesz się bawić w takie rzeczy, to dobrze byłoby mieć anglika na przekładkę, bo wtedy wiesz, że wszystko masz - czyli skrzynię z osprzętem. Przełożenia dyferencjałów są inne. Odpowiednio dla manuala i automatu: 3,91 i 3,64.
Moim zdaniem jest to do wykonania, tylko poznając temat, może to zająć naprawdę trochę czasu |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 10:34
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | Mila odpowiedz napisał/a: | sprzedaj i se kup, a teraz to tak łatwo sprzedać a tym bardziej kupić coś konkretnego za przyzwoite £ |
Dokładnie, dlatego mam mieszane uczucia co do sprzedaży za grosze. Co ja potem kupię? Chyba tylko SL'a z 73r. |
Ja na szukanie auta (po sprzedaży golfa) wydałem 700zł za same paliwo (lpg - auto kumpla), już nie wspomnę o jedzeniu jakie trzeba było kupić na droge/po drodze. Najbardziej zawiodłem się jak pojechałem za Poznań oglądać Audi C4 2.5TDI kombi - fakt była prosta, motor w stanie zajeb.... , ale "debilnie" pomalowana (a miał być tylko jeden element pomalowany a był cały i do tego podrapany), amory przednie wylane, zgnice grogi, łyse opony, akumulator do wymiany, klima nie działała, fotele wyciuchane (7200zł) - i sobie odpuściłem - moja strata -250zł w plecy. Teraz mam od mamuśki kupiony - i jestem zadowolony i nie zamieniłbym na inne auto (no chyba że okular ). Chociaż 1.8 z lpg czasem mnie dobija swoimi osiągami - ale z tego względu nie sprzedam go, bo ciężko kupić potem auto na dobre pieniążki) |
_________________ http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332 |
|
|
|
|
Mila odpowiedz
to ja, Jareklbn
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 223 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 10:42
|
|
|
Camel- a myślisz ze przydadzą się te linki które wrzuciłem
bo ja jestem za przeróbka |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 14:57
|
|
|
Czyli jednak trochę rzeźba jest
Pomyślimy zobaczymy. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 15:05
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | Czyli jednak trochę rzeźba jest |
Do części musisz dołożyć jeszcze zmienioną chłodnicę oraz przewody hydrauliczne.
[ Dodano: 6 Grudzień 2009, 15:09 ]
Nex@pl napisał/a: | Tak myslałem, że do 1,5-2k PLN byłbym w stanie znieść. |
Jak wszystko podliczysz, to możesz mieć kłopot ze zmieszczeniem się w tym budżecie - ale życzę Ci powodzenia! |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Mila odpowiedz
to ja, Jareklbn
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 223 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 15:15
|
|
|
Daniel napisał/a: | Nex@pl napisał/a:
Czyli jednak trochę rzeźba jest
Do części musisz dołożyć jeszcze zmienioną chłodnicę oraz przewody hydrauliczne. |
to już wolał bym dołożyć taka chłodnice
http://midparts.com.pl/Ch..._1678-2389.html |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 16:19
|
|
|
Czyli reasumując.
Potrzebne są:
- pedały
- skrzynia + sterownik i okablowanie/przewody
- chłodnica oleju do automatu
- lewarek z drewienkiem
- wał + dyferencjał
Na dzień dzisiejszy to faktycznie 2kPLN to starczy na skrzynie i osprzęt. Trzeba liczyć dobre 5kPLN. Czyli połowa wartości auta. To ja wolę jednak pozostać przy tempomacie |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Mila odpowiedz
to ja, Jareklbn
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 223 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 16:28
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | Potrzebne są:
- pedały
- skrzynia + sterownik i okablowanie/przewody
- chłodnica oleju do automatu
- lewarek z drewienkiem
- wał + dyferencjał |
kolo zamachowe,
konwektor,
drążek komunikacjiny miedzy skrzynia a lewarkiem taki metalowy drut który odpowiada za przełożenie miedzy PRND.
łączniki elastyczne walu
skrzynia z konwektorem |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 18:23
|
|
|
Mila odpowiedz napisał/a: | kolo zamachowe,
konwektor, |
To jest chyba w komplecie z ASB. :> Chociaż jak to jest z "masą" to nie wiem. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,121 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|