Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
zamarznięty??
Autor Wiadomość
galczo89 

Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 66
Skąd: inowrocław
Wysłany: 26 Styczeń 2010, 18:39   zamarznięty??

witam
mam problem a mianowicie od 4 dni jezdze na paliwku i nie moge przełaczyc na gaz choc wiem ze mam prawie polowe baku lpg. po przełaczeniu na gaz auto zachowuje sie tak jakby gaz sie skonczył :? co by mogło byc przyczyna?? pamietam ze w pierwszy dzien kiedy nie mogłem przełączyc parownik był biały od szronu. na paliwie jezdzi normalnie

z góry dziekuje za sugestie i porady
_________________
MERCEDES w202 180 + gas ELEGANCE 1995r. WBD2020181A043897
 
 
 
ezecheil 


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 16
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26 Styczeń 2010, 19:58   zamarznięty

Witam.
Podłączam się do tematu.
Mam założoną instalację BRC Sequent 24 i od jakiegoś czasu mam problem z jazdą na gazie. Mianowicie jak się przełączę na gaz (automatycznie po rozgrzaniu silnika) silnik zaczyna bardzo szarpać budą, a w czasie jazdy samochód jest strasznie mułowaty w mocy.
Na pierwszy rzut oka myślałem, że padł jeden z elektrozaworów (miałem wcześniej taką przypadłość raz czy dwa), ale dzisiaj sprawdzałem ściskając po kolei wężyki i wszystkie podają gaz.
Interesujące jest to, że parę razy w czasie jazdy na gazie mułowatość ustała i autko śmigało jak dawniej. Po którymś z rzędu odpaleniu, to po dłuższym postoju, to po nocce pod chmurką. Niestety nie zawsze się tak dzieje.
Czy faktycznie może to być kwestia zamarznięcia parownika lub innej części instalacji.
Pozdrawiam serdecznie
_________________
Mercedes-Benz >C180 (w202) >1.8 (122) >LPG (BRC Sequent24) >'93
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Styczeń 2010, 20:14   

Chlopaki, a ile zrobiliście kilometrów na instalacji i kiedy ostatni raz zmieniliście filtry fazy lotnej i w elektrozaworze przed parownikiem?
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
avic

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: Szczecin/Konin
Wysłany: 26 Styczeń 2010, 20:17   

Podstawa to chyba własnie parownik.. Galczo npisał, że mu się oszronił..co oznacza, że jest kiepska cyrkulacja płynu chłodzacego przez parownik co ma wpływ na rozprężanie gazu. Dlatego od tego bym zaczął. A na drugi przypadek nie mam pomysłu :)
 
 
Sido69 
Marcin

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Styczeń 2010, 20:33   

Sam mam problem ale z benzyną no nie ważne :roll: po pierwsze filterek pod elektrozaworem a dwa stawiam na zaklejony syfem parownik ..... nie tylko benzynie jest dużo syfu :evil:
_________________
C280 SPORT AMG 94'
202 028 1F 098 610
https://plus.google.com/109718316023911912026/posts/138WEhEaZB7
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Styczeń 2010, 20:39   

Sido69 napisał/a:
nie tylko benzynie jest dużo syfu

W gazie jest mnóstwo syfu - niestety w gaz w płynniej postaci ma też brud w płynnej postaci. Dużo gromadzi się go na membranach w parowniku, a tylko niewielka ilość na FFL.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 26 Styczeń 2010, 20:39   

Cytat:
po przełaczeniu na gaz auto zachowuje sie tak jakby gaz sie skonczył

taki obiaw jest wtedy gdy parownik przez okreslony czas nie moze wygenerowac cisnienia roboczego i wine ponosi parownik lub filtry moze zawor z zimna szwankuje i jak zwykle przychylam sie do wypowiedzi Camel-,

spróbuj nagrzac silnik do 80 na benzynie postac z 5minut tak aby wszystko pod maska troche temperatury zlapalo i wtedy go przełączyc
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Sido69 
Marcin

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Styczeń 2010, 21:13   

No tak wiem coś o Tym :) Tylko nie oszukujmy się jak parownik nie jest pierwszej nowości może się "wysypać" przy czyszczeniu :mrgreen: też cos o Tym wiem :wink:
_________________
C280 SPORT AMG 94'
202 028 1F 098 610
https://plus.google.com/109718316023911912026/posts/138WEhEaZB7
 
 
gorowskim 
C200 & B180 cdi


Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 93
Skąd: Skarżysko- Kamienna
Wysłany: 26 Styczeń 2010, 22:05   

Miałem podobne problemy. Właśnie dziś mój gazownik pokazał mi fajny sposób na wyczyszczenie wtrysków gazu z syfu który się zbiera. Odkręcamy wyjście z filtra gazu ( ja mam filtr z jednym wejściem i czterema wyjściami) i w każdy wężyk idący do wtrysków psikamy po strzykawce benzyny (ok 2-3ml) po czym skręcamy przewody tak jak były, odpalamy i dajemy popracować chwilę na wysokich obrotach (4-5000). Po tym zabiegu trzepanie budą jak ręką odjął.
_________________
'95 MB C200 elegance + LPG STAG 4
WDB2020201A219089
'06 MB B180 CDI
WDD2452071J189081

Oceń moją Gwiazdkę! http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=155350#155350
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 26 Styczeń 2010, 22:23   

gorowskim, no niezly pomysl tylko jak rurka dluga to benzyna syf z rurki rozpusci i pujdzie do wtrysku
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
gorowskim 
C200 & B180 cdi


Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 93
Skąd: Skarżysko- Kamienna
Wysłany: 26 Styczeń 2010, 23:11   

U mnie to zdało egzamin, poza tym myślę że ktoś kto się na tym zna, wiedział co robi..
_________________
'95 MB C200 elegance + LPG STAG 4
WDB2020201A219089
'06 MB B180 CDI
WDD2452071J189081

Oceń moją Gwiazdkę! http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=155350#155350
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 27 Styczeń 2010, 14:33   

czyszczenie benzyna pomysl dobry ale u mnie naleje te 2 ml do przewodu podepne go pod rozdzielacz wszystko wruci do rozdzielacza puzniej do ffl, no wiec u mnie nie wypali i tak ale czyszczenie benzyna wykonam w jakis inny sposob
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Styczeń 2010, 14:37   

Też u siebie czyściłem Matrixy parokrotnie, w końcu padły i problem z głowy ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 27 Styczeń 2010, 14:57   

Camel- napisał/a:
końcu padły i problem z głowy

twoim zdaniem przez benzyne?

moze najpierw benzyna oczyscic i nastepnie troche wd40 do smarowania
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Styczeń 2010, 15:03   

13696 napisał/a:
twoim zdaniem przez benzyne?

Moim zdaniem przez konstrukcję

13696 napisał/a:
moze najpierw benzyna oczyscic

A to jest mile widziane. Od czasu do czasu warto rozpuścić ten syf, który wszędzie się osadza...

13696 napisał/a:
nastepnie troche wd40 do smarowania

WD40 nie smaruje :!: I są lepsze środki do zastosowań penetrujących :?
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,135 sekundy. Zapytań do SQL: 9