Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
12 Styczeń 2012, 01:12
C250TD pompa wtryskowa Bosch oringi uszczelniające
Autor Wiadomość
Darek51085 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 603
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 21 Grudzień 2011, 00:37   

Dobra na 99% rozszczelnił się zawór stop (immobilizer). Nie było znaku ponieważ zasysał powietrze, ale po zwiększeniu ciśnienia zaczęło z niego lać :) . koszt 510 zł netto w ASO + robocizna. Mam nadzieję że już nie będę miał z tym samochodem żadnych zagadek. Dziękuję zainteresowanym za pomoc :D . Jakby to nie było to dam znać.


Aha nie mosiężną, a miedzianą chyba??
_________________
MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953

Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy.
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 21 Grudzień 2011, 22:02   

Darek51085, sprawdzałeś odpowietrzenie zbiornika?
Ma ono za zadanie niedoprowadzanie do pojawienia się podciśnienia w zbiorniku.
 
 
Darek51085 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 603
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 21 Grudzień 2011, 23:30   

Co do odpowietrzenia zbiornika paliwa to zapewne wyszło by to w przypadku kilkudniowego użytkowania, a u mnie odpowietrzyłeś układ paliwa, zgasiłeś i wszystko pięknie cały dzień. Na drugi dzień niespodzianka, ponieważ nie odpalisz samochodu ponieważ całe paliwo spłynęło do zbiornika. Nie wiem rano będę dzwonił do mechanika czy wymienił ten immobilizer, i czy wszystko już w porządku. Ogólnie mnie już trafia, 2,5 miecha bez samochodu ;P.
_________________
MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953

Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy.
 
 
 
Tony J.

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 196
Skąd: Kutno
Wysłany: 24 Grudzień 2011, 21:26   

Na ELAB też jest oring. Raczej musiałbyś potraktować go młotkiem, żeby rozszczelnił się w inny sposób. Jest to zawór niekodowany, dodatkowo znajduje się w nim czujnik temperatury paliwa. Mam taki z popsutym czujnikiem, mogę ci pożyczyć na próbę. Ostatnio też ćwiczę C250 diesel z luftem w paliwie.
_________________
WDB2020281F204166 Gdzie cylindrów sześć tam trzeba dać jeść.
 
 
gibaj 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 268
Skąd: LBL
Wysłany: 27 Październik 2012, 08:29   

podepnę się możesz opisać jak dokładnie ominąć ten filterek wstępny?
bo tez planuję go ominąć i założyć zwykły
jest fotka ale nie widać zbytnio dokładnie
wymieniałem go odrazu jak kupiłem auto ale koszt 26zł a zwykły to koszt 5zł :lol:
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 27 Październik 2012, 09:14   

Cytat:
bo tez planuję go ominąć i założyć zwykły
jest fotka ale nie widać zbytnio dokładnie
wymieniałem go odrazu jak kupiłem auto ale koszt 26zł a zwykły to koszt 5zł :lol:

I planujesz do kompletu zdobyć tytuł druciarza roku? :|

Ten za 5 wyrzucasz, ten za 26 możesz wymyć, wydmuchać i dalej założyć bo to siateczka do której z każdej strony masz dostęp. Jak powód to te 21 zł to daj sobie spokój.

Druciarstwu stanowcze NIE! :)
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 27 Październik 2012, 09:45   

gibaj, W ASO Lublin za wstępny filtr zapłaciłem 10zł, 2 lata temu. Z drugiej strony, ten filterek dobrze nadaje się do 'reusing' - wystarczy go wymyć, założyć nowy oring i jazda.
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
gibaj 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 268
Skąd: LBL
Wysłany: 27 Październik 2012, 12:35   

no ten co miałem stary to nie dało by rady wymyć :lol:
no dobra druciarstwu NIE 8)

[ Dodano: 27 Październik 2012, 12:51 ]
Greg_G jestem co czwartek w lublinie ciężarówką więc mogę wstąpić i spytać
to to aso co się jedzie na giełdę na elizówkę?
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 27 Październik 2012, 14:18   

gibaj, No tak, Lenartowicz, Jest tylko jedno w Lublinie. Na Spółdzielczości Pracy.
Mój filterek był CZARNY. Powietrze miałem w przewodach i dlatego do niego zajrzałem.
Dało rade wymyć. Kilkanaście minut pod kranem, ciepła woda, mydełko, dużo ziemi, i jakiegoś innego gnoju z tego wypłukałem.....Nie ma to jak polskie stacje paliw :mrgreen: ( Rok wcześniej był wymieniany).
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
gibaj 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 268
Skąd: LBL
Wysłany: 27 Październik 2012, 14:38   

no u mnie nie był aż taki zasyfiony ale wymieniłem
zawsze jak kupię auto to wszystko wymieniam po swojemu :lol:
ok dzięki wstąpię i spytam
kupowałem zamiennik febi i koszt z wysyłką własnie 26zł a teraz zima idzie więc pasuje przed mrozami wymienić wszystko :D
aha i jeszcze pytanko dotyczące filtra w układzie wspomagania ? czy u mnie też idzie filtr?
bo nie chce mi się rozbierać i zaglądać
pojemnik na płyn stalowy :wink:
 
 
Padre321 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 64
Skąd: Chorzów
Wysłany: 30 Listopad 2012, 22:55   

Wiem, że było, ale nie potrafię znaleźć..
Jaki klucz do śrub mocujących zawór stop, czyli typ i rozmiar..
Prawdopodobnie "objechałem"
_________________
MB W 202 2.5 TD 99 VIN WDB 2021881F829986
MB W 124 2.0 D - MIAŁEM JE 16 LAT
MB W 123 2,4 D - Miałem ją,ale pozostała w rodzinie
MB W 123 3.OD - JEST W RODZINIE
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 30 Listopad 2012, 23:50   

Kurde ostatnio odkręcałem, więc na pewno torx, a rozmiar 30 ale to już na 90% bo nie pamiętam dokładnie :|
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 1 Grudzień 2012, 00:30   

jesli chodzi o filtr do wspomagania kierownicy (zbiorniczek metalowy) ja kupiłem go na miejscu i dalem 25zł. http://czesci.forumsamoch...2---03-93-05-00
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 1 Grudzień 2012, 11:32   

asasyn18, Naprawdę spoko, ale co to ma wspólnego z C250, pompa BOSCH, oringi? :shock:
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
Padre321 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 64
Skąd: Chorzów
Wysłany: 1 Grudzień 2012, 22:54   

[ Dodano: 1 Grudzień 2012, 22:59 ]
asasyn18 napisał/a:
jesli chodzi o filtr do wspomagania kierownicy (zbiorniczek metalowy) ja kupiłem go na miejscu i dalem 25zł. http://czesci.forumsamoch...2---03-93-05-00

Dzięki, wyczerpująca odpowiedź, ale to chyba z powodu "Andrzejek" :mrgreen:
Teraz poważnie , potrzebuję 110 % pewności, inaczej do rozwiertania.
Chciałem kupić śruby na wzór w ASO, ale niestety, teraz sprzedają na "Imbus" i nie mają pewności co było wcześniej,a w karcie "obsługi serwisowej" figuruje, iż klucz "w/g zastosowanej śruby mocującej"
_________________
MB W 202 2.5 TD 99 VIN WDB 2021881F829986
MB W 124 2.0 D - MIAŁEM JE 16 LAT
MB W 123 2,4 D - Miałem ją,ale pozostała w rodzinie
MB W 123 3.OD - JEST W RODZINIE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,165 sekundy. Zapytań do SQL: 10