Przesunięty przez: Pioterek 12 Styczeń 2012, 01:12 |
C250TD pompa wtryskowa Bosch oringi uszczelniające |
Autor |
Wiadomość |
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
sphinx1987
Dołączył: 12 Sty 2011 Posty: 9 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 15 Luty 2014, 16:04
|
|
|
mam taką zabawkę i błędy typu skrzynia biegów airbag EGS bez problemu czyta i kasuje
ale nic wiecej carsoftem nie mogę zdiagnozować.
http://allegro.pl/interfe...3952417381.html |
_________________ Mercedes 96'r W202 C250 TD 350tys przebieg
WDB2021281A460774
automat 5-cio z przełącznikiem W/S
pompa paliwowa BOSCH |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
sphinx1987
Dołączył: 12 Sty 2011 Posty: 9 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 15 Luty 2014, 16:49
|
|
|
czyli nie zawracać głowy na forach.. jeszcze jedno pytanie. otóż po dokładnych oględzinach zaworu stop. są tam 4 piny pierwsze dwa są do termistora który jest raczej dobry miernik wskazywał mi w temp około 20 stopni C = 1290 (nie wiem jaka skala nie znam się) jak go delikatnie podgrzałem zapalniczką to wartość zmieniła się na 560 potem jak stygł to znowu powoli wzrosła do 1300 wiec tak jakby działał. dalej. pozostałe dwa są to + i - do elektrozawóru odcina paliwo. tak? i tu jest sedno sprawy powód przez co nie odpalała mi gwiazda. otóż gdy trzymałem zawór ręką a brat przekręcał kluczykiem na zapłon druga pozycja to zawór raz na dziesięć razy się odzywał i wtedy można było odpalić autko. więc dałem do jednego pinu we wtyczce plus ze stacyjki i teraz za każdym razem autko odpala na dotyk. dokąd idzie wiązka kabli od zaworu stop. nie chce pruć auta tylko znaleźć drugi koniec może jest gdzieś kabel przetarty. i jeszcze jedno, może ktoś kojarzy. otóż gdy walczyłem z zaworem to odpaliłem auto bez kolektora (pilnując aby się nic do środka nie zassało) i wtedy zapaliło się EPC może ma to jakieś znaczenie
[ Dodano: 16 Luty 2014, 21:52 ]
problem rozwiązany 150 koników wróciło... otóż jak pisałem wcześniej nie miałem plusa który idzie na elektrozawór. (zawór stop, gaszacz) dołożyłem plus ze stacyjki i tutaj właśnie pojawił się problem (Błąd 1662 chyba bo nie pamiętam dokładnie) EPC. na zawór stop dałem inaczej prąd opornikiem zmniejszyłem do 10 V i jest pięknie. po prostu nie może być tam więcej niż 11 V bo pojawia się błąd CAN 1662 i zapala się kontrolka EPC. jak będzie cieplej poszukam gdzie uciekł prąd właściwy który powinien iść do zaworu. |
_________________ Mercedes 96'r W202 C250 TD 350tys przebieg
WDB2021281A460774
automat 5-cio z przełącznikiem W/S
pompa paliwowa BOSCH |
|
|
|
|
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 13 Maj 2014, 11:44
|
|
|
odswierzam kotleta bo EPC nie odpala
potrzebuje nr czesci 41
Obrazek[/quote] |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
|
|
|
|
adamd
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 443 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 13 Maj 2014, 18:07
|
|
|
A0010744580 |
|
|
|
|
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 19 Maj 2014, 08:23
|
|
|
adamd, Dzięki bardzo |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
|
|
|
|
mchali
W202 2.5td 95'
Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 125 Skąd: MC-P
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2015, 13:49
|
|
|
Witam. Szukam szukam i nie mogę znaleźć... Chcę się zabrać z kolegą za uszczelnienie sekcji na pompie, może zna ktoś wymiary tamtejszych oringów gumowych i podkładek miedzianych? Pozdrawiam |
|
|
|
|
|