Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
12 Styczeń 2012, 01:12
C250TD pompa wtryskowa Bosch oringi uszczelniające
Autor Wiadomość
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 15 Luty 2014, 15:54   

Turbina jest sterowana podcisnienieniem- zacznij od tego. Ale epc to jakis problem elektroniczny, albo porządna diagnostyka SD albo lektura forum:)
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
sphinx1987 

Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: słupsk
Wysłany: 15 Luty 2014, 16:04   

mam taką zabawkę i błędy typu skrzynia biegów airbag EGS bez problemu czyta i kasuje
ale nic wiecej carsoftem nie mogę zdiagnozować.
http://allegro.pl/interfe...3952417381.html
_________________
Mercedes 96'r W202 C250 TD 350tys przebieg
WDB2021281A460774
automat 5-cio z przełącznikiem W/S
pompa paliwowa BOSCH
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 15 Luty 2014, 16:33   

Wlasnie po to jest SD. Generalnie ja bym poszukal problemu w własnym zakresie bo pewnie pierdola
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
sphinx1987 

Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: słupsk
Wysłany: 15 Luty 2014, 16:49   

czyli nie zawracać głowy na forach.. jeszcze jedno pytanie. otóż po dokładnych oględzinach zaworu stop. są tam 4 piny pierwsze dwa są do termistora który jest raczej dobry miernik wskazywał mi w temp około 20 stopni C = 1290 (nie wiem jaka skala nie znam się) jak go delikatnie podgrzałem zapalniczką to wartość zmieniła się na 560 potem jak stygł to znowu powoli wzrosła do 1300 wiec tak jakby działał. dalej. pozostałe dwa są to + i - do elektrozawóru odcina paliwo. tak? i tu jest sedno sprawy powód przez co nie odpalała mi gwiazda. otóż gdy trzymałem zawór ręką a brat przekręcał kluczykiem na zapłon druga pozycja to zawór raz na dziesięć razy się odzywał i wtedy można było odpalić autko. więc dałem do jednego pinu we wtyczce plus ze stacyjki i teraz za każdym razem autko odpala na dotyk. dokąd idzie wiązka kabli od zaworu stop. nie chce pruć auta tylko znaleźć drugi koniec może jest gdzieś kabel przetarty. i jeszcze jedno, może ktoś kojarzy. otóż gdy walczyłem z zaworem to odpaliłem auto bez kolektora (pilnując aby się nic do środka nie zassało) i wtedy zapaliło się EPC może ma to jakieś znaczenie

[ Dodano: 16 Luty 2014, 21:52 ]
problem rozwiązany 150 koników wróciło... otóż jak pisałem wcześniej nie miałem plusa który idzie na elektrozawór. (zawór stop, gaszacz) dołożyłem plus ze stacyjki i tutaj właśnie pojawił się problem (Błąd 1662 chyba bo nie pamiętam dokładnie) EPC. na zawór stop dałem inaczej prąd opornikiem zmniejszyłem do 10 V i jest pięknie. po prostu nie może być tam więcej niż 11 V bo pojawia się błąd CAN 1662 i zapala się kontrolka EPC. jak będzie cieplej poszukam gdzie uciekł prąd właściwy który powinien iść do zaworu.
_________________
Mercedes 96'r W202 C250 TD 350tys przebieg
WDB2021281A460774
automat 5-cio z przełącznikiem W/S
pompa paliwowa BOSCH
 
 
makawel 
VIP


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 760
Skąd: K- Koźle/EŁK
Wysłany: 13 Maj 2014, 11:44   

odswierzam kotleta bo EPC nie odpala :lol:
potrzebuje nr czesci 41
Obrazek[/quote]
_________________
Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.

Moje autko
WDB2021881F621600
 
 
 
adamd

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 443
Skąd: Brzesko
Wysłany: 13 Maj 2014, 18:07   

A0010744580
 
 
makawel 
VIP


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 760
Skąd: K- Koźle/EŁK
Wysłany: 19 Maj 2014, 08:23   

adamd, Dzięki bardzo
_________________
Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.

Moje autko
WDB2021881F621600
 
 
 
mchali 
W202 2.5td 95'


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 125
Skąd: MC-P
Wysłany: 15 Wrzesień 2015, 13:49   

Witam. Szukam szukam i nie mogę znaleźć... Chcę się zabrać z kolegą za uszczelnienie sekcji na pompie, może zna ktoś wymiary tamtejszych oringów gumowych i podkładek miedzianych? Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,187 sekundy. Zapytań do SQL: 10