Przesunięty przez: Łukasz 10 Luty 2012, 12:04 |
problem z odpalaniem oraz gaśnięcie auta |
Autor |
Wiadomość |
dudu$
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Lipiec 2010, 16:34 problem z odpalaniem oraz gaśnięcie auta
|
|
|
Witam . Jestem nowym użytkownikiem owego forum. Wiem że tematy z problemowym odpalaniem były wielokrotnie wałkowany na forum ale wczoraj przeszukałem wszystkie 111 stron z wątkami i nie znalazłem rozwiązania swojego Problemu. Problem mój a raczej mojego szwagra do którego należy MB W202 C180 esprit polega na tym że nie zawsze chce odpalać. Można go kręcić i kręcić i nic a po np. 20 minutach odpala od pierwszego strzału. Jest to jedna część problemu a druga jest taka że podczas jazdy silnik nagle sam z siebie zgaśnie i również nie chce odpalić dopiero po jakiś 20-40 minutach. Dodam że auto ma założona instalacje gazową sekwencyjną i na razie odpalane jest tylko z gazu ponieważ została urwana pompa paliwa. Szwagier jeździ na taksówce i przez problemy z autem traci klientów bo w trakcie kursu auto zgaśnie i już nie chce odpalić . Auto zjeździło już z 10 jak nie lepiej warszawskich warsztatów nawet takich które specjalizują się tylko naprawami MB i mechanicy nic nie znaleźli, tylko rozkładali ręce. Samochód był z 5 razy podłączany pod komputer w różnych serwisach i za każdym razem nic nie wyskakiwało po prostu 0 błędów. Dodam że była też robiona regulacja gazu ale wszystko według gaziarza jest OK. Objawy wskazują na uszkodzony czujnik HALLA ale to by pokazał komputer. Czy jest możliwość że siada komputer albo jest gdzieś uszkodzona wiązka elektryczna? Czy może ktoś z forumowiczów miał kiedyś podobne problemy ze swoja C-Classe? Proszę o pomoc z góry dziękuje. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 7 Lipiec 2010, 16:49
|
|
|
Może ma to właśnie związek z "urwaną pompą paliwa". Z tego co wiem, silnik z założoną instalacją sekwencyjną uruchomić można wyłącznie na benzynie. Ja też kupiłem auto z sekwencją, ale jej nie używam, bo ciągle jakieś problemy, a na benzynce śmiga aż miło. |
|
|
|
|
dudu$
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Lipiec 2010, 17:05
|
|
|
nie wiem czy ta urwana pompa ma jakiś wpływ na problemy mojego szwagra ponieważ pompa została urwana z tego co pamiętam na początku kwietnia i nie było żadnych problemów aż do połowy czerwca. |
|
|
|
|
Krzychs2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 1554 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 7 Lipiec 2010, 19:51
|
|
|
dudu$, skoro jesteś ze stolicy i szwagier (zapewne) też w stolicy jeździ skontaktuj się z kolegą "noc" z w210.pl on jest niezastąpiony jeśli chodzi o
Ma swój warsztat i zajmuje się gwiazdami dłużej niż Ty chodzisz po tym świecie.
Widzę, że jesteście w trudnej sytuacji zatem spróbować bardzo warto |
_________________ W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
|
|
|
|
|
dudu$
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Lipiec 2010, 20:13
|
|
|
ok spróbuję się skontaktować z nim a masz może jakies namiary do tej osoby czy muszę szukać po forum ?
[ Dodano: 7 Lipiec 2010, 20:29 ]
ok udało mi się znaleźć namiary na kolegę z forum w210. Podałem kontakty szwagrowi i zobaczymy czy coś da radę zrobić z paździerzem mojego szwagra. jak cos będę wiedział to bnapisze na forum |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Lipiec 2010, 21:27
|
|
|
Mi to wygląda na czujnik położenia wału, one lubią tak padać. No i nasze komputery nie są takie super jak w VAGach i niekoniecznie może się ten błąd pojawić Warto sprawdzić elektrycznie czujnik wału. W PMSie jest on bardzo prosty do sprawdzenia |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
dudu$
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Lipiec 2010, 05:55
|
|
|
a w jaki sposób można go sprawdzić? szwagier chciał jechać gdzieś na szrot i wsadzić używany czujnik Halla ale jakiś mechanik mu powiedział że w C-Classie te czujniki są takie że jak się go raz wyjmie to już drugi raz go się nie włoży ponieważ się rozsypie w rękach |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 Lipiec 2010, 10:59
|
|
|
dudu$ napisał/a: | a w jaki sposób można go sprawdzić? |
A w jaki sposób sprawdzić jaki sterownik benzynowy ma szwagra 180tka? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
dudu$
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Lipiec 2010, 07:55
|
|
|
Szwagier był w warsztacie Kolegi z forum w210 ale też na miejscu nic nie wykrył. Powiedział tak jak większość mechaników. Niech Pan zostawi auto to my zrobiły tylko koszt naprawy może wyniesie pewnie równowartość Pana auta. A mówią że mercedesy to solidne konstrukcje może i tak , ale na pewno nie W202 |
|
|
|
|
Michał_fitness
Michał
Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 153 Skąd: wrocław 0602616285
|
|
|
|
|
aloha1970
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 117 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 13 Lipiec 2010, 17:20
|
|
|
dudu$.dobrze żeby szwagier poprawił pompę paliwa.W bagażniku pod podłogą po stronie akumulatora jest przekaznik (zielony z bezpiecznikiem) wyczyść bezpiecznik o ile jest nie przepalony, następnie wyciągnij przekaznik zdejmij obudowę wsadz bezpiecznik i przekaznik bez obudowyale z bezpiecznikiem dociskaj kowadełko(styk) a szwagier niech odpala jezeli wszystko bedzie OK. to do serwisu po przekaznik. |
_________________ 1970 |
|
|
|
|
|