Przesunięty przez: Łukasz 13 Luty 2012, 12:01 |
Potrzeba większej mocy |
Autor |
Wiadomość |
andref
Pomógł: 15 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 907 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 1 Wrzesień 2010, 09:14 Potrzeba większej mocy
|
|
|
Szukałem podobnego tematu i nie znalazłem. Otóż, mam kilka anglików z silnikami 2.0 kompressor (192KM) i 2.3 kompressor. Wpadł mi do głowy pomysł coby podmienić kompressor żeby z moich 163 wykrzesać więcej. Czy sama wymiana coś da? Czy trzeba może coś więcej podłubać? Jeśli tak to co? Czekam na porady i sensowne podpowiedzi.... |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 1 Wrzesień 2010, 09:27
|
|
|
zmień koło na kompresorze
to już Ci powinno dać więcej mocy |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
Tony J.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 196 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 1 Wrzesień 2010, 20:38
|
|
|
I flash w sterowniku ME. |
_________________ WDB2020281F204166 Gdzie cylindrów sześć tam trzeba dać jeść. |
|
|
|
|
andref
Pomógł: 15 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 907 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 1 Wrzesień 2010, 22:02
|
|
|
Tony J. napisał/a: | I flash w sterowniku ME. |
Możesz rozwinąć temat? |
|
|
|
|
searlon
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Paź 2008 Posty: 142 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2010, 14:40
|
|
|
Mam C200d i 75KM, co ja mogę zrobić ? heheheheh. Odpychanie nogą pod górę już opanowałem co dalej ? |
_________________ W202 C200D 94r
T210 E320CDI 2001r |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2010, 14:46
|
|
|
Możesz - wzorem "Jazdy Polskiej" (TVN Turbo) - wybebeszyć całe wnętrze (masa) |
|
|
|
|
Tony J.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 196 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2010, 17:15
|
|
|
andrefff napisał/a: |
Możesz rozwinąć temat? |
A mogie! Myślę że poprostu że do przyrostu masy powietrza(mniejsze kółko na pompie doładowującej) w silniku benzynowym potrzebny jest proporcjonalny przyrost masy paliwa, a bierze się to z innej mapy wtrysku/zapłonu w sterowniku silnika. Inaczej zacznie się spalanie stukowe i tłoki będą wyglądali jakby je kurki podziobali. |
_________________ WDB2020281F204166 Gdzie cylindrów sześć tam trzeba dać jeść. |
|
|
|
|
andref
Pomógł: 15 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 907 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2010, 17:56
|
|
|
Gomezio napisał/a: | Możesz - wzorem "Jazdy Polskiej" (TVN Turbo) - wybebeszyć całe wnętrze (masa) |
Nie chce zmienic stosunku mocy do masy, tylko moc..... |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2010, 19:43
|
|
|
Tony J., a co z sondą lambda? Myśle, że tu nie problem z tym, że sterownik sobie nie poradzi, bo sobie poradzi, za to wtryski pewnie się skończą |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
andref
Pomógł: 15 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 907 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2010, 21:49
|
|
|
W takim razie jakie sa roznice konstrukcyjne miedzy 163KM a 192KM, ze jesli zmienie kolo i zestroje dawke paliwa i powietrza to moze byc dalej problem? |
|
|
|
|
Tony J.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 196 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2010, 22:34
|
|
|
Camel- napisał/a: | Tony J., a co z sondą lambda? Myśle, że tu nie problem z tym, że sterownik sobie nie poradzi, bo sobie poradzi, za to wtryski pewnie się skończą |
Autoadaptacja też ma swoje granice. |
_________________ WDB2020281F204166 Gdzie cylindrów sześć tam trzeba dać jeść. |
|
|
|
|
|