Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Lipiec 2012, 20:20
wysoka temperatura silnika 100 st.!!!
Autor Wiadomość
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 8 Maj 2009, 21:28   

Może to byś awaria czujnika, ewentualnie coś z wskaznikiem
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 8 Maj 2009, 23:32   

Albo płynu mało ;-)
 
 
godaC 
godaC


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 731
Skąd: 26-340
Wysłany: 9 Maj 2009, 16:48   

Wywaliłem visco, mam elektryczny :mrgreen:
ALE nie orginał :oops: .
_________________
C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
 
 
sliderukps 
220D 96r.


Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 126
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 9 Maj 2009, 18:23   

Cytat:
perzu126 napisał/a:
Ja jak miałem zużyte wsico to na zimnym silniku jak je obruciłem mocniej to se swobodnie obracało. Teraz jak jest nowe to nawet na zimnym silniku stawia delikatny opór



Cytat:
Ale co rozumiesz przez delikatny opór?


Jako że nie jestem jednak przekonany w 100% odnośnie wiskozy, poniżej link do filmu :wink:
Oceńcie..

http://www.youtube.com/watch?v=LxBTfnCItus
_________________
WDB2021211A403383 - 220D 96r.
 
 
 
Aloiz 


Pomógł: 28 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 754
Skąd: Sanok
Wysłany: 9 Maj 2009, 18:53   

Padnięta :) regeneracja lub nowa :)
_________________
Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 9 Maj 2009, 21:36   

sliderukps napisał/a:
nie jestem jednak przekonany w 100% odnośnie wiskozy,


Tak tylko czy silnik był rozgrzany czy zimny :?:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 9 Maj 2009, 22:59   

sliderukps napisał/a:
Tak tylko czy silnik był rozgrzany czy zimny :?:

Dokładnie.
Do tego widać z zachowania się wiatraka, że olej wewnątrz jest...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
sliderukps 
220D 96r.


Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 126
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 10 Maj 2009, 12:52   

Temp. silnika wtedy już taka letnio-zimna po 2h od jazdy..

Dodano: 11.05.2009

Panowie już wszystko jasne, dziś od razu po pokonaniu 25km z korkami, dojechałem na miejsce i miałem jakieś 95 stopni temp. - zgasiłem silnik, otworzyłem machę i obróciłem wiatrakiem od wiskozy - PRAWIE ZERO OPORU! Jak go popchniesz tak leci, czyli wymiana 100%, tylko większy problem będzie jeżeli okaże się że to nie to :) - a tak profilaktycznie, trzeba zdejmować chłodnicę do wymiany wiska?
Lepiej kupić oryginalną używkę czy nowy zamiennik typu coś jak poniżej?

http://www.allegro.pl/ite..._2_2d_nowe.html
_________________
WDB2021211A403383 - 220D 96r.
 
 
 
waski

Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 57
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 29 Maj 2009, 14:49   

No a ja mam wentylator i kompletnie nie mogę dojśc co u mnie szwankuje :(
zaczęło sie do naprawy klimatyzacji i gosciu stwierdził że wentylator sie nie wlącza i żebym z tym robił porzadek bo inaczej klima nie bedzie działała.
Wentylator podłaczyłem na krótko i zasuwa, wymontowałem moduł rozebrałem i wszystko ok, końcówki mocy wporządku zadnych zwarć nie mają, podjechałem do gośćia żeby podpiać na próbę inny moduł i tez lipa przejście na kablach tez sprawdził.
Wentylator nadal się nie obraca :(
jakieś sugestie??
_________________
C180 1998 - VIN - WDB2020181A694218
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29 Maj 2009, 16:42   

A sterowanie jest podpięte do modułu ? Musiałbyś sprawdzić w skrzynce bezpieczników.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
waski

Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 57
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 29 Maj 2009, 17:08   

sprecyzuj jak miałbym to sprawdzić, jakis czas temu wentylator obracał sie jednak w mozolnym ledwo zauważalnym tempie, jesli byłoby nie podpięte sterowanie to chyba wogóle nigdy by sie nie obracał
_________________
C180 1998 - VIN - WDB2020181A694218
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29 Maj 2009, 18:21   

Cytat:
sprecyzuj jak miałbym to sprawdzić, jakis czas temu wentylator obracał sie jednak w mozolnym ledwo zauważalnym tempie, jesli byłoby nie podpięte sterowanie to chyba wogóle nigdy by sie nie obracał


Więc w czym problem? Wentylator ma dwa biegi zazwyczaj, dopiero chyba powyżej 100 stopni załącza się drugi.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
waski

Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 57
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 29 Maj 2009, 18:48   

no np po nabiciu klimy fachowiec od klimy powiedział że ciśnienie bardzo wzrasta a wentylator ledwo sie buja i wybił by zawór bezpieczeństwa więc odessał czynnik z układu i powiedział żeby zrobił porządek z wentylatorem bo inaczej klima działać nie będzie, w korkach też czasami musze włączac ogrzewanie kabiny bo temperatura niepokojąco wzrasta :(
_________________
C180 1998 - VIN - WDB2020181A694218
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29 Maj 2009, 19:21   

Juz kiedys opisywałem jak sprawdzić sterowanie, Gerri zresztą też - tłumaczył to mi :) Poszukaj.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
siwytd 
W202 C180T '98r+LPG


Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 34
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29 Maj 2009, 20:48   

witam.
zeby nie zakladac nowego watku, to podepne sie pod istniejacy.
dzisiaj podczas jazdy na trasie (temp. zewnetrzna 18st) trzymalo mi temp. 80st.
potem byly roboty drogowe i podskoczyla do okolo 95st.
nie mam pojecia jaki mam wentylator, bo mietka mam od 3 tygodni i nie wiem jak to sprawdzic czy elektryczny czy wisko?
jak dojechalem na miejsce, a wiec na rozgrzanym sliniku, otworzylem maske i wentylator sie nie krecil. co prawda temp byla znowu 80st, ale sie nie krecil.
po zgaszeniu silnika swobodnie obracalem reka wentylator.
czy jak podam wam vin to jestescie w stanie okreslic jaki mam wentylator i co ewentualnie z tym fantem zrobic? VIN WDB2020781F711691
a moze jest jakis inny sposob na stwierdzenie czy elektryczny czy wisko?
pozdrawiam i czekam na info bo cholera cieplej sie robi :(
_________________
WDB2020781F711691
chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 11