Przesunięty przez: Pioterek 1 Lipiec 2012, 20:20 |
wysoka temperatura silnika 100 st.!!! |
Autor |
Wiadomość |
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 23:32
|
|
|
Albo płynu mało |
|
|
|
|
godaC
godaC
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 731 Skąd: 26-340
|
Wysłany: 9 Maj 2009, 16:48
|
|
|
Wywaliłem visco, mam elektryczny
ALE nie orginał . |
_________________ C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
|
|
|
|
|
sliderukps
220D 96r.
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 9 Maj 2009, 18:23
|
|
|
Cytat: | perzu126 napisał/a:
Ja jak miałem zużyte wsico to na zimnym silniku jak je obruciłem mocniej to se swobodnie obracało. Teraz jak jest nowe to nawet na zimnym silniku stawia delikatny opór |
Cytat: | Ale co rozumiesz przez delikatny opór?
|
Jako że nie jestem jednak przekonany w 100% odnośnie wiskozy, poniżej link do filmu
Oceńcie..
http://www.youtube.com/watch?v=LxBTfnCItus |
_________________ WDB2021211A403383 - 220D 96r.
|
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 9 Maj 2009, 21:36
|
|
|
sliderukps napisał/a: | nie jestem jednak przekonany w 100% odnośnie wiskozy, |
Tak tylko czy silnik był rozgrzany czy zimny |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 9 Maj 2009, 22:59
|
|
|
sliderukps napisał/a: | Tak tylko czy silnik był rozgrzany czy zimny |
Dokładnie.
Do tego widać z zachowania się wiatraka, że olej wewnątrz jest... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
sliderukps
220D 96r.
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 10 Maj 2009, 12:52
|
|
|
Temp. silnika wtedy już taka letnio-zimna po 2h od jazdy..
Dodano: 11.05.2009
Panowie już wszystko jasne, dziś od razu po pokonaniu 25km z korkami, dojechałem na miejsce i miałem jakieś 95 stopni temp. - zgasiłem silnik, otworzyłem machę i obróciłem wiatrakiem od wiskozy - PRAWIE ZERO OPORU! Jak go popchniesz tak leci, czyli wymiana 100%, tylko większy problem będzie jeżeli okaże się że to nie to - a tak profilaktycznie, trzeba zdejmować chłodnicę do wymiany wiska?
Lepiej kupić oryginalną używkę czy nowy zamiennik typu coś jak poniżej?
http://www.allegro.pl/ite..._2_2d_nowe.html |
_________________ WDB2021211A403383 - 220D 96r.
|
|
|
|
|
waski
Dołączył: 11 Wrz 2008 Posty: 57 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 14:49
|
|
|
No a ja mam wentylator i kompletnie nie mogę dojśc co u mnie szwankuje
zaczęło sie do naprawy klimatyzacji i gosciu stwierdził że wentylator sie nie wlącza i żebym z tym robił porzadek bo inaczej klima nie bedzie działała.
Wentylator podłaczyłem na krótko i zasuwa, wymontowałem moduł rozebrałem i wszystko ok, końcówki mocy wporządku zadnych zwarć nie mają, podjechałem do gośćia żeby podpiać na próbę inny moduł i tez lipa przejście na kablach tez sprawdził.
Wentylator nadal się nie obraca
jakieś sugestie?? |
_________________ C180 1998 - VIN - WDB2020181A694218 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 16:42
|
|
|
A sterowanie jest podpięte do modułu ? Musiałbyś sprawdzić w skrzynce bezpieczników. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
waski
Dołączył: 11 Wrz 2008 Posty: 57 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 17:08
|
|
|
sprecyzuj jak miałbym to sprawdzić, jakis czas temu wentylator obracał sie jednak w mozolnym ledwo zauważalnym tempie, jesli byłoby nie podpięte sterowanie to chyba wogóle nigdy by sie nie obracał |
_________________ C180 1998 - VIN - WDB2020181A694218 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 18:21
|
|
|
Cytat: | sprecyzuj jak miałbym to sprawdzić, jakis czas temu wentylator obracał sie jednak w mozolnym ledwo zauważalnym tempie, jesli byłoby nie podpięte sterowanie to chyba wogóle nigdy by sie nie obracał |
Więc w czym problem? Wentylator ma dwa biegi zazwyczaj, dopiero chyba powyżej 100 stopni załącza się drugi. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
waski
Dołączył: 11 Wrz 2008 Posty: 57 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 18:48
|
|
|
no np po nabiciu klimy fachowiec od klimy powiedział że ciśnienie bardzo wzrasta a wentylator ledwo sie buja i wybił by zawór bezpieczeństwa więc odessał czynnik z układu i powiedział żeby zrobił porządek z wentylatorem bo inaczej klima działać nie będzie, w korkach też czasami musze włączac ogrzewanie kabiny bo temperatura niepokojąco wzrasta |
_________________ C180 1998 - VIN - WDB2020181A694218 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 19:21
|
|
|
Juz kiedys opisywałem jak sprawdzić sterowanie, Gerri zresztą też - tłumaczył to mi Poszukaj. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
siwytd
W202 C180T '98r+LPG
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 34 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 20:48
|
|
|
witam.
zeby nie zakladac nowego watku, to podepne sie pod istniejacy.
dzisiaj podczas jazdy na trasie (temp. zewnetrzna 18st) trzymalo mi temp. 80st.
potem byly roboty drogowe i podskoczyla do okolo 95st.
nie mam pojecia jaki mam wentylator, bo mietka mam od 3 tygodni i nie wiem jak to sprawdzic czy elektryczny czy wisko?
jak dojechalem na miejsce, a wiec na rozgrzanym sliniku, otworzylem maske i wentylator sie nie krecil. co prawda temp byla znowu 80st, ale sie nie krecil.
po zgaszeniu silnika swobodnie obracalem reka wentylator.
czy jak podam wam vin to jestescie w stanie okreslic jaki mam wentylator i co ewentualnie z tym fantem zrobic? VIN WDB2020781F711691
a moze jest jakis inny sposob na stwierdzenie czy elektryczny czy wisko?
pozdrawiam i czekam na info bo cholera cieplej sie robi |
_________________ WDB2020781F711691
chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze |
|
|
|
|
|