Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie wtryskiwacze do 200 kompresora?
Autor Wiadomość
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 16:12   

nie wiem moze i moj tok myslenia jest zly ale nie rozumie jak instalacja po ustawieniu cisnienia gazu 1,1bar i doladowaniu silnika cisnieniem 1bar ma zasilic silnik gdzie roznica cisnienia wtedy wynosi 0,1bar
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
maciekolo 
W208 2.0 136km

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 17:15   

13696 napisał/a:
ma zasilic silnik gdzie roznica cisnienia wtedy wynosi 0,1bar

A kto Ci tak powiedział/ gdzie tak wyczytałeś? Popatrz na schematy instalacji LPG i pomyśl. Mogę ustawić ciśnienie LPG 0,9 bar, a turbina niech dmucha 1,5bara a i tak będzie chodził na gaziku. Jak nie wiesz to pytaj, a nie udajesz że wiesz i odpowiadasz innym źle. Pozdrawiam
_________________

 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 17:33   

wiem jak wyglada schemat instalacji i dlatego pytam jak to mozliwe bo jesli w kolektorze cisnienie bedzie 1.5 bara a cisnienie gazu 0.9 to po otwarciu wtrysku powietze z kolektora przejdzie w kierunku reduktora bo bedzie tam mniejsze cisnienie
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 18:12   

13696, a to ciśnienie na reduktorze to względem czego ustawiasz? :)
Po to jest przewód "podciśnieniowy" (w turbo będzie to pewnie przewód ciśnienia), tak aby różnica ciśnień była 1-1,2 bara.
W rezultacie w wolnossącym różnica ciśnień wtrysku a kolektora jest ten 1 bar, tak samo jak przy turbo. Gdyby tak nie było, to w wolnossącym ciśnienie wtrysku gazu by latało gdzieś mniejwięcej od 1-2 barów (kwestia jeszcze jak to ustawiać), a w turbo... sam napisałeś co. :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 18:18   

ok wiec w programie widzac cisnienie gazu 1bar mamy cisnienie 1 bar czy roznice cisnienia instalacji a kolektora? bo to sa dwa rozne pojecia

[ Dodano: 8 Styczeń 2012, 18:28 ]
Camel- napisał/a:
13696, a to ciśnienie na reduktorze to względem czego ustawiasz? :)
wzgledem cisnienia atmosferycznego chyba ze sie myle
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
maciekolo 
W208 2.0 136km

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 8 Styczeń 2012, 20:34   

W programie widzimy ciśnienie względem podciśnienia w kolektorze. Nie dotyczy to np. instalacji PRINS(do wolnossaków), gdzie nie ma połączenia reduktora z kolektorem(w Prinsie turbo już jest). Pozdr
_________________

 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 9 Styczeń 2012, 22:10   

a no czyli wszystko sie zgadza wiec macie racje tyle zylem w blednym przekonaniu
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,136 sekundy. Zapytań do SQL: 9