Przesunięty przez: G. 26 Grudzień 2010, 21:28 |
Instalaca gazowa 2.0 Kompresor w CLK |
Autor |
Wiadomość |
kamil5166
C220 CDI 125KM ' 99
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 70 Skąd: lubin
|
Wysłany: 26 Grudzień 2010, 19:36 Instalaca gazowa 2.0 Kompresor w CLK
|
|
|
Witam
Mam takie pytanko: kupiłem sobie CLK. Czy ktoś montował instalację gazową to takiego silnika 2.0 kompresor 163km. Bo chce załozyć instalację gazową i nie wiem jaką założyć i gdzie. Jezeli ktoś zakładał to proszę powiedzieć jaką?? Jezeli ktoś zakładał ja na terenie dolnegośląska to gdzie. Tak zebym nie miał problemu z tą instalacją.
Pozdrawiam |
_________________ Bez gwiazdy nie ma jazdy W202 2.2 CDI 99r. Elegance
W208 2.0 Kompressor 01r. Avantgarde |
|
|
|
|
patryk84
Pomógł: 18 razy Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 467 Skąd: Żyrardów
|
|
|
|
|
Tomek 007
W211 E220 cdi 150KM
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 123 Skąd: okolice Tarnowa
|
Wysłany: 26 Grudzień 2010, 21:24
|
|
|
Mój brat zakładał do swojej 210,on ma KOMPRESSORA 186KM. Założył instalacje firmy BRC, zrobił już na niej 10tys km i nic się nie dzieje. Nie odczuwa się również utraty mocy,wszystko pięknie śmiga.
Przy montażu nie kieruj się ceną,czasem warto dołożyć by później się nie martwić.
Pamiętaj o założeniu wydajnych wtryskiwaczy i solidnego reduktora,który będzie dopasowany do mocy twojej .
Warto też założyć rurki o średnicy 8mm ale jeśli skorzystasz z dobrego zakładu "LPG" to pracownicy będą wiedzieć co założyć.
Instalacja do 210 kosztowała 4400 zł w tym jest butla w kole i wlew lpg zamontowany przy wlewie Pb. |
_________________ S124 200TE (87 kw)metallic blue-black (SPRZEDANY)
C220cdi-125KM (744 brillantsilber-metallic)
(SPRZEDANY)
w211 E220cdi |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 27 Grudzień 2010, 10:31
|
|
|
Tomek 007, jak 186km to ja nie wiem jaki to silnik ale 163km nie ma takich wymagan co do parownika i miedz 8mm bedzie w tym wypadku zbedna te kompresorki maialy male nadcisnienie w kolektorze dolotowym o czym swiadczy ich moc pewnie cos okolo 0,3 bara wiec nie powinno byc problemow czyli parwnik o wydajnosci teoretycznej do 250km wystarczy miedz raczej 6mm chociaz 8 nie zaszkodzi aczkolwiek wszystko zalezy od parownika najwazniejsze tutaj beda wtryski tu nie nalezy oszczedzac instalacje brc sa bezproblemowe i jak masz okolo 3000tysi na instalke to brc bedzie dobrym rozwiazaniem |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
Tomek 007
W211 E220 cdi 150KM
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 123 Skąd: okolice Tarnowa
|
Wysłany: 27 Grudzień 2010, 19:25
|
|
|
13696 napisał/a: | 186km to ja nie wiem jaki to silnik |
No autko jest z 2000r i ma 137Kw czyli 186KM. Taką ma moc wpisaną w dowodzie i w brifach z którymi przyjechał z niemiec. |
_________________ S124 200TE (87 kw)metallic blue-black (SPRZEDANY)
C220cdi-125KM (744 brillantsilber-metallic)
(SPRZEDANY)
w211 E220cdi |
|
|
|
|
Jordi
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 927 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 10:50
|
|
|
Tak, bo 2.0 Kompressor w Okularniku ma 163 oraz 186, a w clk 163 oraz 192 |
_________________ Szczęśliwi Spalania Nie Liczą
|
|
|
|
|
andref
Pomógł: 15 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 907 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 30 Grudzień 2010, 21:54
|
|
|
kamil5166, Ja mam taki silnik wlasnie i mam LPG firmy Elpigaz zalozone przez poprzedniego wlasciciela (w sumie to wlascicielke). W sumie poki co od zalozenia jest zrobione ok. 20 tys km. Narazie wymieniane byly filtry i przed zima czyscilem wtryskiwacze. |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 31 Grudzień 2010, 13:32
|
|
|
teoretycznie silniki doladowane takie jak to posiadamy z kompresorami powinny pracowac bardzo dobrze na gazie a nawet przy pracy z doladowaniem lepiej niz na benzynie nie jest to moje zdanie tylko specjalisty wykladajacego na uniwersytecie specjalizujacym sie mechanika i instalacjami lpg prowadzi kursy dla montazystow itp dzieje sie tak przez to ze benzynowe silniki sa malo odporne na spalanie stukowe przy wyzszych cisnieniach doladowania przez co musa byc odprezane problem taki nie wystepuje na pracy z lpg |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31 Grudzień 2010, 16:55
|
|
|
13696 napisał/a: | problem taki nie wystepuje na pracy z lpg |
Występuje, tylko LPG ma dużo wyższą liczbę oktanową. Poza tym odpręża się silniki doładowane w celu lepszego napełniania cylindrów |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 1 Styczeń 2011, 21:40
|
|
|
Camel- napisał/a: | tylko LPG ma dużo wyższą liczbę oktanową | tak i przez co spalanie przebiega spokojniej przez co duzo trudniej wywolac spalanie stukowe
Camel- napisał/a: | Poza tym odpręża się silniki doładowane w celu lepszego napełniania cylindrów | co daje nam nizsze sprezanie bo przy dodoladowaniu cisnienie kompresji sie zwieksza a za duza kompresja wywoluje spalanie detonacyjne co jest bardzo niekozystne dla silnika mieszanka Pb 95 oktanow jest podatna duzo bardziej na spalanie stukowe niz lpg gdzie jest kolo 110 oktanow |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Styczeń 2011, 14:41
|
|
|
No i rozwiał wątpliwości... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|