Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: G.
26 Grudzień 2010, 21:28
Instalaca gazowa 2.0 Kompresor w CLK
Autor Wiadomość
kamil5166 
C220 CDI 125KM ' 99

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 70
Skąd: lubin
  Wysłany: 26 Grudzień 2010, 19:36   Instalaca gazowa 2.0 Kompresor w CLK

Witam
Mam takie pytanko: kupiłem sobie CLK. Czy ktoś montował instalację gazową to takiego silnika 2.0 kompresor 163km. Bo chce załozyć instalację gazową i nie wiem jaką założyć i gdzie. Jezeli ktoś zakładał to proszę powiedzieć jaką?? Jezeli ktoś zakładał ja na terenie dolnegośląska to gdzie. Tak zebym nie miał problemu z tą instalacją.
Pozdrawiam
_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy W202 2.2 CDI 99r. Elegance
W208 2.0 Kompressor 01r. Avantgarde
 
 
patryk84 


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 467
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 26 Grudzień 2010, 21:18   

http://mercedes-clk.pl/forum/ <--- Tutaj zapytaj, może ktoś szybciej odpowie.
_________________
C 180 grudzień 94 ELEGANCE
www.pokochajmilosc.pl
www.zupkachinska.com.pl
 
 
 
Tomek 007 
W211 E220 cdi 150KM

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 123
Skąd: okolice Tarnowa
Wysłany: 26 Grudzień 2010, 21:24   

Mój brat zakładał do swojej 210,on ma KOMPRESSORA 186KM. Założył instalacje firmy BRC, zrobił już na niej 10tys km i nic się nie dzieje. Nie odczuwa się również utraty mocy,wszystko pięknie śmiga.
Przy montażu nie kieruj się ceną,czasem warto dołożyć by później się nie martwić.
Pamiętaj o założeniu wydajnych wtryskiwaczy i solidnego reduktora,który będzie dopasowany do mocy twojej :mb: .
Warto też założyć rurki o średnicy 8mm ale jeśli skorzystasz z dobrego zakładu "LPG" to pracownicy będą wiedzieć co założyć.
Instalacja do 210 kosztowała 4400 zł w tym jest butla w kole i wlew lpg zamontowany przy wlewie Pb.
_________________
S124 200TE (87 kw)metallic blue-black (SPRZEDANY)
C220cdi-125KM (744 brillantsilber-metallic)
(SPRZEDANY)
w211 E220cdi
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 27 Grudzień 2010, 10:31   

Tomek 007, jak 186km to ja nie wiem jaki to silnik ale 163km nie ma takich wymagan co do parownika i miedz 8mm bedzie w tym wypadku zbedna te kompresorki maialy male nadcisnienie w kolektorze dolotowym o czym swiadczy ich moc pewnie cos okolo 0,3 bara wiec nie powinno byc problemow czyli parwnik o wydajnosci teoretycznej do 250km wystarczy miedz raczej 6mm chociaz 8 nie zaszkodzi aczkolwiek wszystko zalezy od parownika najwazniejsze tutaj beda wtryski tu nie nalezy oszczedzac instalacje brc sa bezproblemowe i jak masz okolo 3000tysi na instalke to brc bedzie dobrym rozwiazaniem
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Tomek 007 
W211 E220 cdi 150KM

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 123
Skąd: okolice Tarnowa
Wysłany: 27 Grudzień 2010, 19:25   

13696 napisał/a:
186km to ja nie wiem jaki to silnik

No autko jest z 2000r i ma 137Kw czyli 186KM. Taką ma moc wpisaną w dowodzie i w brifach z którymi przyjechał z niemiec.
_________________
S124 200TE (87 kw)metallic blue-black (SPRZEDANY)
C220cdi-125KM (744 brillantsilber-metallic)
(SPRZEDANY)
w211 E220cdi
 
 
Jordi 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 927
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 10:50   

Tak, bo 2.0 Kompressor w Okularniku ma 163 oraz 186, a w clk 163 oraz 192 :)
_________________
Szczęśliwi Spalania Nie Liczą :)
 
 
 
andref 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 907
Skąd: Krosno
Wysłany: 30 Grudzień 2010, 21:54   

kamil5166, Ja mam taki silnik wlasnie i mam LPG firmy Elpigaz zalozone przez poprzedniego wlasciciela (w sumie to wlascicielke). W sumie poki co od zalozenia jest zrobione ok. 20 tys km. Narazie wymieniane byly filtry i przed zima czyscilem wtryskiwacze.
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 31 Grudzień 2010, 13:32   

teoretycznie silniki doladowane takie jak to posiadamy z kompresorami powinny pracowac bardzo dobrze na gazie a nawet przy pracy z doladowaniem lepiej niz na benzynie nie jest to moje zdanie tylko specjalisty wykladajacego na uniwersytecie specjalizujacym sie mechanika i instalacjami lpg prowadzi kursy dla montazystow itp dzieje sie tak przez to ze benzynowe silniki sa malo odporne na spalanie stukowe przy wyzszych cisnieniach doladowania przez co musa byc odprezane problem taki nie wystepuje na pracy z lpg
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Grudzień 2010, 16:55   

13696 napisał/a:
problem taki nie wystepuje na pracy z lpg

Występuje, tylko LPG ma dużo wyższą liczbę oktanową. Poza tym odpręża się silniki doładowane w celu lepszego napełniania cylindrów :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 1 Styczeń 2011, 21:40   

Camel- napisał/a:
tylko LPG ma dużo wyższą liczbę oktanową
tak i przez co spalanie przebiega spokojniej przez co duzo trudniej wywolac spalanie stukowe
Camel- napisał/a:
Poza tym odpręża się silniki doładowane w celu lepszego napełniania cylindrów
co daje nam nizsze sprezanie bo przy dodoladowaniu cisnienie kompresji sie zwieksza a za duza kompresja wywoluje spalanie detonacyjne co jest bardzo niekozystne dla silnika mieszanka Pb 95 oktanow jest podatna duzo bardziej na spalanie stukowe niz lpg gdzie jest kolo 110 oktanow
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 2 Styczeń 2011, 14:41   

No i rozwiał wątpliwości... ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,109 sekundy. Zapytań do SQL: 10