Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
26 Styczeń 2012, 18:31
Kluczyk typu scyzoryk
Autor Wiadomość
koziknysa 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 131
Skąd: Nysa
Wysłany: 28 Luty 2011, 17:41   

maciek12ss napisał/a:
robisz to w ten sposób że jak składasz kluczyk to zanim złożysz dwie połówki zakręć grotem jeden albo dwa obroty grotem jak bys go zamykał . sprężynka wtedy ci sie nakręci i bedzie naprężała grot żeby sie otwierał :)



Dziękuje bardzo :)
_________________
W 202 96rok 2,5 TD
VIN: WDB2021281F504139
 
 
maciek12ss 
maciek w202


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 158
Skąd: kolno
Wysłany: 28 Luty 2011, 17:43   

fajnie że mogłem pomóc :mrgreen: powodzenia a kluczyk złóż może delikatnie na super glue bo nie wiem czy nie będzie Ci się teraz rozpadał :0 ja przyłapałem dwiema kroplami i jest git :)
_________________
DTM SPORT EDITION c220 16v 150 km 95r
WDB2020221F201877
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14319
 
 
koziknysa 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 131
Skąd: Nysa
Wysłany: 28 Luty 2011, 17:45   

No właśnie chyba tak zrobię :D bo innego wyjścia nie widzę ;p
_________________
W 202 96rok 2,5 TD
VIN: WDB2021281F504139
 
 
tomekcuba84 
C250D

Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 19
Skąd: Kutno/łódzkie
Wysłany: 16 Czerwiec 2011, 02:32   

Mam Celine 250D automat 95 rok. Posiadam kluczyk scyzoryk....prawdopodobnie juz w niemczech byl wymieniony z wkladka stacyjki. Mam tylko jeden jedyny klucz...raz pilot mnie zawiodl i byl lutowany w srodku przycisk.Dziala i jest ok. Kupiolem na jednej z aukcji nowy ( prawie jak nowy pilot scyzoryk) Chcialem zrobic drugiego nowego synchronizacji zgodnas z opisem na forum...ale nie dziala....pilot calkowicie jest sprawny dziala dioda ir oraz sa dobre baterie. Pytanie jeden pilot ktory wspolpracuje ma numer kat2107600006 a drugi ktorego nie moge syncchronizowac ma numer(to ten ktory kupilem na aukcji) 2107601306. Pytanie brzmi jak zrobic aby wspoldzialal z moja celina??? czy trzeba go kodowac w serwisie czy tez da sie inaczej??? Oczekuje konkretnych podpowiedzi...bo zmaina baterii itd to nic nie daje bo sa nowe i napewno dziala dioda ir....Przy okazji za co odpowiada "Srebny przekaznik z dwoma bezpiecznikami pod przezroczysta klapeczka na nim" w przedziale silnikowym blisko podszybia po stronie pasazera...czy mozliwe ze dzieki niemu raz na jakis czas kreci rozrusznik a samochod nie chce zapalic. Moje gg 7594441 oraz czekam na odpowwiedzi na forum. Z gory dziekuje za pomoc

[ Dodano: 16 Czerwiec 2011, 02:38 ]
a obydwa piloty wygladaja identycznie prawie..Maja tylko jeden przycisk. Synchronizacja nie pomaga tego nowego. Musze miec drugi w razie jak tamten by mi padl. Sami rozumiecie. jak zamkne drzwi pilotem od srodka to po rzekreceniu migaja mi na przemian diody w lusterku i nie moge odpalic go..ale wiem ze to normalnne czyli te pierwsze imobilaizery ktore kladli jak u mnie dziala ok. Nie mam tego nowszego imobilazera tego z "pierscienie"....Mam nadzieje ze moj zakrecony opis pomoze wam w pomocy mi...wiem ze skladniowo nie tak napisalem...ale chcialem jak najwiecej szczegolow napissac
_________________
C250D WDB2021251A265950 95rok automat
 
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Czerwiec 2011, 09:11   

Z tego co wiem, to poprostu nie da się dopisać do odbiornika w samochodzie "scyzoryka" od innego auta. Proces synchronizacji dotyczy jedynie oryginalnych kluczyków od danego egzemlarza auta.
Serwis zaproponuje Ci sprowadzenie zapasowego orygiału od producenta, tez nie zakoduje Ci kluczyka, który im dostarczysz.

Chociaż technika idzie naprzód i być może jakiś alarmiarz już ten system rozkminił, ale podejrzewam, że nawej jeśli, to nie będzie dużo taniej niż nowy oryginał z ASO.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
sebkac 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 67
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 13 Lipiec 2011, 10:23   

Witam, może mi ktos napisać jak krok po kroku rozebrać pilot, własnie uswiadomiłem sobie że nie potrafię zamknąć auta i przyczyna może być mikro przycisk ale nie wiem od której strony zacząć rozbierac taki kluczyk.
_________________
W202 C230 Sport Kompressor
WDB2020241F383810
 
 
Tony J.

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 196
Skąd: Kutno
Wysłany: 13 Lipiec 2011, 17:21   

Ja rozklejami od strony grotu, staram się jak najmniej podwadzać śrubokrętem, a raczej rozrywać.
_________________
WDB2020281F204166 Gdzie cylindrów sześć tam trzeba dać jeść.
 
 
Godziu 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 53
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15 Lipiec 2011, 10:33   

Witam,
podłącze się do tematu kluczyków.
Ostatnio złamał mi sie kluczyk i uyżywam teraz drugiego z trzech (zwykłe kluczyki bez pilota). Problem polega na tym, że tym zapasowym nie moge otworzyć bagażnika ani zamknąć schowka w środku auta. Czy to tak powinno być na zapasowym kluczyku, że nie otwiera wszystkiego czy po prostu jest niewyrobiony ?
 
 
Geniek 
Geniek

Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 86
Skąd: Tarnów
Wysłany: 15 Lipiec 2011, 13:38   

Godziu napisał/a:
Witam,
podłącze się do tematu kluczyków.
Ostatnio złamał mi sie kluczyk i uyżywam teraz drugiego z trzech (zwykłe kluczyki bez pilota). Problem polega na tym, że tym zapasowym nie moge otworzyć bagażnika ani zamknąć schowka w środku auta. Czy to tak powinno być na zapasowym kluczyku, że nie otwiera wszystkiego czy po prostu jest niewyrobiony ?

Używasz pewnie klucza serwisowego. Właśnie za jego pomocą nie otworzysz bagażnika i schowka. Dobre np. jak oddajesz auto do mechanika i nie chcesz aby ci grzebał nie tam gdzie trzeba :-)
_________________
Geniek

------------------------------------------
C180 Classic, 94r. VIN: wdb2020181a138666
 
 
Godziu 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 53
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21 Lipiec 2011, 09:05   

Geniek napisał/a:

Używasz pewnie klucza serwisowego. Właśnie za jego pomocą nie otworzysz bagażnika i schowka. Dobre np. jak oddajesz auto do mechanika i nie chcesz aby ci grzebał nie tam gdzie trzeba :-)


A istnieje opcja naprawy złamanego klucza, lub zrobienie nowego, który by otwierał wszystko w moim aucie ? :)
 
 
Geniek 
Geniek

Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 86
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21 Lipiec 2011, 10:13   

Godziu napisał/a:
A istnieje opcja naprawy złamanego klucza, lub zrobienie nowego, który by otwierał wszystko w moim aucie ? :)

Pewnie. Idziesz do kluczmana :-) dajesz mu na 10min swój klucz serwisowy i na jego podstawie dorabia ci zwykły, co otwiera wszystko. Tak w zasadzie serwisowy sie różni od zwykłego jedynie brakiem freza z lewej strony grotu.
_________________
Geniek

------------------------------------------
C180 Classic, 94r. VIN: wdb2020181a138666
 
 
Godziu 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 53
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21 Lipiec 2011, 13:48   

Geniek
to musze się przejść.
a zwykły kluczmen da rade czy ASO trzeba ?
 
 
Geniek 
Geniek

Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 86
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21 Lipiec 2011, 15:24   

Godziu napisał/a:
Geniek
to musze się przejść.
a zwykły kluczmen da rade czy ASO trzeba ?

Da radę. Znajomy dorabiał do swojego i jest OK. Tylko kluczmen co dorabia samochodowe kluczyki ofkors.
_________________
Geniek

------------------------------------------
C180 Classic, 94r. VIN: wdb2020181a138666
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,132 sekundy. Zapytań do SQL: 10