Problem: 250 Turbo Diesel - przerywa na wolnych obrotach |
Autor |
Wiadomość |
tomlee74
Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 59 Skąd: slask
|
Wysłany: 24 Marzec 2011, 21:48 Problem: 250 Turbo Diesel - przerywa na wolnych obrotach
|
|
|
PRZERYWA NA WOLNYCH OBROTACH PRZEWAZNIE JAK SIE ZAGRZEJE SILNIK TO 250TD POMOZCIE CO TO MOZE BYC???W TRAKCIE JAZDY JEST OKI ALE NA BIEGU JALOWYM CHODZI TAK NIEROWNO Z SZARPNIECIAMI.PROSZE O POMOC I DZIEKI
__________________________________
C250TD 97 ELEGANCE
[ Komentarz dodany przez: Camel-: 24 Marzec 2011, 22:06 ]
Kolego, wyłącz kapsloka bo przecież usłyszą Cie wszyscy bez krzyczenia. |
Ostatnio zmieniony przez Camel- 24 Marzec 2011, 23:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
niedziolka
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2011 Posty: 44 Skąd: Anglia / ipswich
|
Wysłany: 24 Marzec 2011, 22:59
|
|
|
no cóz witam
skoro mowisz ze jak jedziesz jest ok to chyba nie paliwo
ja bym na twoim miejscu sprawdzil zawieszenie silnika /poduszki /
ale nie jestem do konca pewwien moze tylko jedna poszla i dlatego tak buja
chyba ze siada wtrysk /albo sekcja pompy
ja bym postawil najpierw na poduszke / u siebie robilem to samo
[ Dodano: 24 Marzec 2011, 22:00 ]
poniewaz na wolnych obrotach silnik mocniej rzuca i mozna to tak odczuc
[ Komentarz dodany przez: Camel-: 24 Marzec 2011, 22:09 ]
Cóż, cóż, cóż, cóż, cóż, cóż.
Rzuca, rzuca, rzuca, rzuca, rzuca, rzuca.
A teraz powtarzaj
[ Dodano: 24 Marzec 2011, 22:46 ]
moj komputer jest w angli sorki |
_________________ e 300 td 1999
ex c250 td 1999 KOMBI AUTOMAT
ex e300 td 1999
WDB2021882F826006 |
Ostatnio zmieniony przez Camel- 24 Marzec 2011, 23:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
tomlee74
Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 59 Skąd: slask
|
Wysłany: 25 Marzec 2011, 16:20
|
|
|
Nie to nie poduszka pod silnikiem to by bujalo a on normalnie tak przerywa mysle ze to nie pompa bo odpala na strzał i przy jezdzie nic sie nie dzieje tylko jak klekota na biegu jałowym to czasem przerwie i raz to jest a czasem nie!
____________________________
C250TD 97 ELEGANCE |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 25 Marzec 2011, 16:29
|
|
|
tomlee74, prawdopodnobnie masz powietrze w przewodach i jak samochód chodzi na wolnych obrotach to powietrze dostawał i przebierał.
Lub cewka do wymiany ( koszt ok 150zł)
Było dużo razy poruszane to na forum
Ale raczej będzie to z tych dwóch rzeczy co Tobie napisałem.
Bardziej prawdopodobne jest właśnie powietrze. |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 25 Marzec 2011, 16:39
|
|
|
MikiPOZ napisał/a: | Lub cewka do wymiany ( koszt ok 150zł)
|
jaka cewka |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
Trusk
Taxi
Pomógł: 8 razy Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 316 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25 Marzec 2011, 16:59
|
|
|
powietrze w przewodach nie bujaly by autem ;p w zimie jak mialem problemy z autem i mialem bable powietrza to jedynie ciezko mi bylo odpalic i jak odpalilem to normalnie chodzil ! oczywiscie bable byly ale nic nie bujalo |
_________________ Mercedes C 2.5 TD 96r - Był:(
MB C250 TURBODIESEL SPORT - było http://www.w202.pl/viewto...14647&start=105
|
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 25 Marzec 2011, 17:17
|
|
|
Szukam właśnie bo przewinęła się w opcji szukaj kiedyś i nie mogę jej znaleźć. |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 25 Marzec 2011, 17:23
|
|
|
tomlee74, Zawory w pompie paliwa do wymiany. Po zagrzaniu na wolnych obrotach któryś cylinder/cylindry nie dostają paliwa. Jeżeli masz automat to porównaj pracę na N i na D na postoju. Jeżeli na D przestaje rzucać to tylko zaworki. Rzucanie na D świadczy o uszkodzonych sekcjach.
Charakterystyczne jest też nierówne schodzenie z obrotów na postoju. |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 25 Marzec 2011, 17:26
|
|
|
OO Łukasz wie co mówi |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
niedziolka
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2011 Posty: 44 Skąd: Anglia / ipswich
|
Wysłany: 25 Marzec 2011, 20:25
|
|
|
Łukasz, popieram
wszak jak mój mial powietrze w przewodach ciezko palil potem chodzil ok
ale u mnie to byly przewody nie zaworki
ALE CEWKI U MNIE NIE MA W DISLU |
_________________ e 300 td 1999
ex c250 td 1999 KOMBI AUTOMAT
ex e300 td 1999
WDB2021882F826006 |
|
|
|
|
tomlee74
Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 59 Skąd: slask
|
Wysłany: 26 Marzec 2011, 16:55
|
|
|
autko jest w manualu.to pocieszcie mnie ile kosztuje naprawa takich zaworkow na pompie jesli to jest to?najwiekszy problem w mojej okolicy to rzetelny mechanik od najlepsze ze to nie wystepuje zawsze.a mialem2,2i byl spokoj to sobie ulepszylem na 2,5td ijuz wydatki.pozdrawam.
____________________
C250TD 97 ELEGANCE |
|
|
|
|
niedziolka
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2011 Posty: 44 Skąd: Anglia / ipswich
|
Wysłany: 26 Marzec 2011, 18:59
|
|
|
nie wiem ile trza bedzie dac za zawory do pompoy jezeli to one bo jezeli weże paliwa to wymienisz sam bo są tylko na zawleczkach koszt wyliczylem na okolo 32 funty co będzie jakies 150zl / za wszystkie
http://mbspecialist.com/mercedes_webcatalog/
ale sprawdz sam po numerach seryjnych
pozdrawiam |
_________________ e 300 td 1999
ex c250 td 1999 KOMBI AUTOMAT
ex e300 td 1999
WDB2021882F826006 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 26 Marzec 2011, 20:28
|
|
|
Łukasz napisał/a: | Zawory w pompie paliwa do wymiany... |
Myślę,że taniej i pewniej sprawdzić po prostu ciśnienie wtrysku |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 26 Marzec 2011, 20:29
|
|
|
Jary napisał/a: | Myślę,że taniej i pewniej sprawdzić po prostu ciśnienie wtrysku |
Wiesz, przerabiałem ten problem u siebie. Objawy były identyczne |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 26 Marzec 2011, 20:32
|
|
|
Mam akurat odwrotne doświadczenia, ale myślę, że manometr podpowie. |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
|