Zapowietrza się i gaśnie w drodze... |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek
W202
Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 4 Skąd: pruszków
|
Wysłany: 24 Marzec 2007, 20:19 Zapowietrza się i gaśnie w drodze...
|
|
|
Posiadam W202 C200 94rok. On taki młody a ja już mam z nim problem. Zaczął mi sie dusić i poprostu stanął!!! W baku jak wszyscy wiedzą dwukomorowym, w jednej komorze zostaje mi 1/4 paliwa i gdy dochodzę do tego poziomu to mi gaśnie. Po dolaniu 5l. kawałek przejadę i znów to samo. Byłem już u dwóch mechaników i sami nic nie wiedzą!!!! Myślałem że mam niedrożny bak, więc został zdjęty i przepłukany. Nic nie pomogło, znów tak jak wcześniej. Czy to może być pompa paliwa ta przy baku??? I jak to sprawdzić???
Pozdrawiam i czekam na pomoc. |
Ostatnio zmieniony przez G. 28 Maj 2009, 21:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
s1951
Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 43 Skąd: W-ek
|
Wysłany: 24 Marzec 2007, 21:47
|
|
|
W tym zbiorniku sa dwa czujniki paliwa. Po jednym w każdej komorze. Z tym, że w lewej czujnik jest z pompą.Ta pompka przepompowuje powrotne paliwo od silnika do zasobnika rezerwy, który znajduje się w prawej komorze.
Może tu leży problem.
Ten czujnik z pompą w ASO kosztuje ok. 360,-, podłączenie pod komputer i wymiana ok 180,-
Razem 540,- |
_________________ MB W202 |
Ostatnio zmieniony przez s1951 12 Kwiecień 2007, 20:54, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 24 Marzec 2007, 22:09
|
|
|
Teraz już wiem: jak coś mi się stanie z czujnikiem paliwa, to jako hasło w wyszukiwarce muszę wpisać : "POMOCY!!!"
Nie rób takiego tytuła: 99% postów, to posty o pomoc - wyobraź sobie: otwierasz forum, a tam z góry do dołu "POMOCY!!!"
Jak ktoś ma mało czasu, to "przelatuje" posty tylko po tytułach, a tematy, z których nie można nic wywnioskować po prostu opuszcza - tak więc masz mniejsze szanse na uzyskanie odpowiedzi.
Pzdr. |
|
|
|
|
krzysiek
W202
Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 4 Skąd: pruszków
|
Wysłany: 25 Marzec 2007, 09:20
|
|
|
Przepraszam Bardzo za te pomocy i dziękuje za pomoc |
|
|
|
|
michalmaniek
Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 18 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 14 Maj 2007, 17:00
|
|
|
witam
i jak Kolego zeobiłeś to bo u mnie tak samo sie dzieje i niewiem jak to zrobić i co to jest pozdrawiam |
_________________ Mercedes C180 16v |
|
|
|
|
krzysiek
W202
Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 4 Skąd: pruszków
|
Wysłany: 15 Maj 2007, 07:27
|
|
|
Do tego jest potrzebny specjalny klucz. Mało który mechanik go posiada. Szukałem w całej w-wie aż znalazłem. od spodu trzeba spuścić paliwo i tym właśnie kluczem dostać się do baku. można włożyć całą rękę przez ten otwór. Miałem jeszcze zapchany górny łącznik między komorami, dlatego paliwo nie przelewało się do drugiej komory i żle wskazywał czujnik poziomu paliwa.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Angelo40
Franek
Dołączył: 19 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Pacanów
|
Wysłany: 16 Październik 2008, 09:34 Zapowietrza się i gaśnie w drodze...
|
|
|
Witam.Na wstępie opiszę mój problem.Otóż moja Celinka gaśnie mi w drodze,jeśli poziom paliwa obniży się poniżej jednej kreski od wskazania połowy baku.Pragnę poinformować iż wymieniłem nawet bak paliwa i problem nie znikł,przejeżdżam około 600 km i koniec jazdy-nie pobiera paliwa,zapowietrza się i staje na środku drogi.Po dolaniu paliwa problem znika...do czasu,zaznaczę iż wymieniłem oringi na oryginalne,ale i to nic nie dało.Proszę o pomoc,co mam robić,gdzie tkwi problem,co wymienić?może ktoś zna jakiegoś dobrego fachowca w okolicach Warszawy,speca od Mesia-odpadają stacje ASO.Za wszelką pomoc dziękuję BARDZO.Pozdrawiam. |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 16 Październik 2008, 09:58
|
|
|
W warunkach miejskich przejechanie z tym silnikiem 600 km na jednym baku to kres jej możliwości. Może problem leży w samym czujniku paliwa - jest uszkodzony, a Tobie po prostu kończy się ropa? Po zgaśnięciu i zapowietrzeniu, nalewasz paliwa do pełna? Ile wtedy wchodzi?
Angelo40 napisał/a: | może ktoś zna jakiegoś dobrego fachowca w okolicach Warszawy,speca od Mesia-odpadają stacje ASO |
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=4699 |
|
|
|
|
Angelo40
Franek
Dołączył: 19 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Pacanów
|
Wysłany: 16 Październik 2008, 10:08
|
|
|
Gomezio napisał/a: | W warunkach miejskich przejechanie z tym silnikiem 600 km na jednym baku to kres jej możliwości. Może problem leży w samym czujniku paliwa - jest uszkodzony, a Tobie po prostu kończy się ropa? Po zgaśnięciu i zapowietrzeniu, nalewasz paliwa do pełna? Ile wtedy wchodzi?
Angelo40 napisał/a: | może ktoś zna jakiegoś dobrego fachowca w okolicach Warszawy,speca od Mesia-odpadają stacje ASO |
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=4699 |
Dzięki za info.Tak się składa,że poprzednio jak wymieniałem bak w celince,po zapowietrzeniu-spuściliśmy ok.20 litrów paliwa,tak więc wydaje mi się,że odpada usterka ze wskazaniem,dzisiaj natomiast po tym zdarzeniu z zapowietrzeniem dolałem 35 litrów oleju napędowego i nwskaźniku miałem kreskę i pół ponad połowę,sądzę,że jeszcze zmieściłoby mi się ok.10-15 litrów ropy.Pozdrawiam |
|
|
|
|
jansu
jansu c220 cdi 2000
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 13 Skąd: plock
|
Wysłany: 28 Maj 2009, 16:44
|
|
|
ja mam ten sam problem wyjalem te czujniki ale wszystko wyglada ok o sprawdzeniu gornego lacznika nie pomyslalem napisz czy po tym auto jezdzi na rezerwie czy tylko przez udroznienie tego gornego lacznika zaczal ci dobrze pokazywac czujnik pzdr |
_________________ jansu |
|
|
|
|
jansu
jansu c220 cdi 2000
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 13 Skąd: plock
|
Wysłany: 28 Maj 2009, 16:51
|
|
|
napisz czy poradziles sobie z problemem bo ja juz nie wiem co robic a mam ten sam problem |
_________________ jansu |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Maj 2009, 16:57
|
|
|
jansu, nie wyciągaj z archiwum wszystkich wątków o układach paliwowych.
Udrożnienie tego łącznika powinno rozwiązać problem. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
majk201
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 91 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 28 Maj 2009, 17:15
|
|
|
Czyli jaki wniosek. Filtruj kierowco paliwo zanim wlejesz go do baku, chyba trzeba zacząć tak robić. Czytając ten temat poważnie zastanawiam się nad tym. |
_________________ WDB2020851F869616 230T sport |
|
|
|
|
Angelo40
Franek
Dołączył: 19 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Pacanów
|
Wysłany: 28 Maj 2009, 20:15
|
|
|
jansu napisał/a: | napisz czy poradziles sobie z problemem bo ja juz nie wiem co robic a mam ten sam problem |
Witam-niestety problem pozostał,dałem sobie spokój,rozwiązanie pozostało takie-tankuje paliwo po przejechaniu ok.600 km. i nie dopuszczam aby wskaźnik spadł poniżej "poziomu krytycznego",a więc tej kreski nieszczęsnej...No cóż-złośliwość martwej natury.Pozdrawiam.Jak znajdziesz Ty rozwiązanie to daj znać.Dziękuję. |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 28 Maj 2009, 20:26
|
|
|
Może masz zamieniony pobór z przelewem - np. w W124 nie było z tym problemu.
Rurka przelewu w baku kończy si,ę dużo powyżej dna, i jazda kończy się przy sporej ilości paliwa |
|
|
|
|
|