Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Zapowietrza się i gaśnie w drodze...
Autor Wiadomość
krzysiek 
W202

Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 4
Skąd: pruszków
Wysłany: 24 Marzec 2007, 20:19   Zapowietrza się i gaśnie w drodze...

Posiadam W202 C200 94rok. On taki młody a ja już mam z nim problem. Zaczął mi sie dusić i poprostu stanął!!! W baku jak wszyscy wiedzą dwukomorowym, w jednej komorze zostaje mi 1/4 paliwa i gdy dochodzę do tego poziomu to mi gaśnie. Po dolaniu 5l. kawałek przejadę i znów to samo. Byłem już u dwóch mechaników i sami nic nie wiedzą!!!! Myślałem że mam niedrożny bak, więc został zdjęty i przepłukany. Nic nie pomogło, znów tak jak wcześniej. Czy to może być pompa paliwa ta przy baku??? I jak to sprawdzić???
Pozdrawiam i czekam na pomoc.
Ostatnio zmieniony przez G. 28 Maj 2009, 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
s1951 

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 43
Skąd: W-ek
Wysłany: 24 Marzec 2007, 21:47   

W tym zbiorniku sa dwa czujniki paliwa. Po jednym w każdej komorze. Z tym, że w lewej czujnik jest z pompą.Ta pompka przepompowuje powrotne paliwo od silnika do zasobnika rezerwy, który znajduje się w prawej komorze.
Może tu leży problem.
Ten czujnik z pompą w ASO kosztuje ok. 360,-, podłączenie pod komputer i wymiana ok 180,-
Razem 540,-
_________________
MB W202
Ostatnio zmieniony przez s1951 12 Kwiecień 2007, 20:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 24 Marzec 2007, 22:09   

Teraz już wiem: jak coś mi się stanie z czujnikiem paliwa, to jako hasło w wyszukiwarce muszę wpisać : "POMOCY!!!"

Nie rób takiego tytuła: 99% postów, to posty o pomoc - wyobraź sobie: otwierasz forum, a tam z góry do dołu "POMOCY!!!"
Jak ktoś ma mało czasu, to "przelatuje" posty tylko po tytułach, a tematy, z których nie można nic wywnioskować po prostu opuszcza - tak więc masz mniejsze szanse na uzyskanie odpowiedzi.

Pzdr. :wink:
 
 
krzysiek 
W202

Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 4
Skąd: pruszków
Wysłany: 25 Marzec 2007, 09:20   

Przepraszam Bardzo za te pomocy i dziękuje za pomoc
 
 
michalmaniek 

Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 18
Skąd: Suwałki
Wysłany: 14 Maj 2007, 17:00   

witam
i jak Kolego zeobiłeś to bo u mnie tak samo sie dzieje i niewiem jak to zrobić i co to jest pozdrawiam
_________________
Mercedes C180 16v
 
 
 
krzysiek 
W202

Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 4
Skąd: pruszków
Wysłany: 15 Maj 2007, 07:27   

Do tego jest potrzebny specjalny klucz. Mało który mechanik go posiada. Szukałem w całej w-wie aż znalazłem. od spodu trzeba spuścić paliwo i tym właśnie kluczem dostać się do baku. można włożyć całą rękę przez ten otwór. Miałem jeszcze zapchany górny łącznik między komorami, dlatego paliwo nie przelewało się do drugiej komory i żle wskazywał czujnik poziomu paliwa.
Pozdrawiam
 
 
Angelo40 
Franek

Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Pacanów
  Wysłany: 16 Październik 2008, 09:34   Zapowietrza się i gaśnie w drodze...

Witam.Na wstępie opiszę mój problem.Otóż moja Celinka gaśnie mi w drodze,jeśli poziom paliwa obniży się poniżej jednej kreski od wskazania połowy baku.Pragnę poinformować iż wymieniłem nawet bak paliwa i problem nie znikł,przejeżdżam około 600 km i koniec jazdy-nie pobiera paliwa,zapowietrza się i staje na środku drogi.Po dolaniu paliwa problem znika...do czasu,zaznaczę iż wymieniłem oringi na oryginalne,ale i to nic nie dało.Proszę o pomoc,co mam robić,gdzie tkwi problem,co wymienić?może ktoś zna jakiegoś dobrego fachowca w okolicach Warszawy,speca od Mesia-odpadają stacje ASO.Za wszelką pomoc dziękuję BARDZO.Pozdrawiam.
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 16 Październik 2008, 09:58   

W warunkach miejskich przejechanie :mb: z tym silnikiem 600 km na jednym baku to kres jej możliwości. Może problem leży w samym czujniku paliwa - jest uszkodzony, a Tobie po prostu kończy się ropa? Po zgaśnięciu i zapowietrzeniu, nalewasz paliwa do pełna? Ile wtedy wchodzi?
Angelo40 napisał/a:
może ktoś zna jakiegoś dobrego fachowca w okolicach Warszawy,speca od Mesia-odpadają stacje ASO

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=4699
 
 
Angelo40 
Franek

Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Pacanów
Wysłany: 16 Październik 2008, 10:08   

Gomezio napisał/a:
W warunkach miejskich przejechanie :mb: z tym silnikiem 600 km na jednym baku to kres jej możliwości. Może problem leży w samym czujniku paliwa - jest uszkodzony, a Tobie po prostu kończy się ropa? Po zgaśnięciu i zapowietrzeniu, nalewasz paliwa do pełna? Ile wtedy wchodzi?
Angelo40 napisał/a:
może ktoś zna jakiegoś dobrego fachowca w okolicach Warszawy,speca od Mesia-odpadają stacje ASO

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=4699


Dzięki za info.Tak się składa,że poprzednio jak wymieniałem bak w celince,po zapowietrzeniu-spuściliśmy ok.20 litrów paliwa,tak więc wydaje mi się,że odpada usterka ze wskazaniem,dzisiaj natomiast po tym zdarzeniu z zapowietrzeniem dolałem 35 litrów oleju napędowego i nwskaźniku miałem kreskę i pół ponad połowę,sądzę,że jeszcze zmieściłoby mi się ok.10-15 litrów ropy.Pozdrawiam
 
 
jansu
jansu c220 cdi 2000

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 13
Skąd: plock
Wysłany: 28 Maj 2009, 16:44   

ja mam ten sam problem wyjalem te czujniki ale wszystko wyglada ok o sprawdzeniu gornego lacznika nie pomyslalem napisz czy po tym auto jezdzi na rezerwie czy tylko przez udroznienie tego gornego lacznika zaczal ci dobrze pokazywac czujnik pzdr
_________________
jansu
 
 
 
jansu
jansu c220 cdi 2000

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 13
Skąd: plock
Wysłany: 28 Maj 2009, 16:51   

napisz czy poradziles sobie z problemem bo ja juz nie wiem co robic a mam ten sam problem
_________________
jansu
 
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Maj 2009, 16:57   

jansu, nie wyciągaj z archiwum wszystkich wątków o układach paliwowych.
Udrożnienie tego łącznika powinno rozwiązać problem.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
majk201 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 91
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 28 Maj 2009, 17:15   

Czyli jaki wniosek. Filtruj kierowco paliwo zanim wlejesz go do baku, chyba trzeba zacząć tak robić. Czytając ten temat poważnie zastanawiam się nad tym.
_________________
WDB2020851F869616 230T sport
 
 
 
Angelo40 
Franek

Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Pacanów
Wysłany: 28 Maj 2009, 20:15   

jansu napisał/a:
napisz czy poradziles sobie z problemem bo ja juz nie wiem co robic a mam ten sam problem


Witam-niestety problem pozostał,dałem sobie spokój,rozwiązanie pozostało takie-tankuje paliwo po przejechaniu ok.600 km. i nie dopuszczam aby wskaźnik spadł poniżej "poziomu krytycznego",a więc tej kreski nieszczęsnej...No cóż-złośliwość martwej natury.Pozdrawiam.Jak znajdziesz Ty rozwiązanie to daj znać.Dziękuję.
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 28 Maj 2009, 20:26   

Może masz zamieniony pobór z przelewem - np. w W124 nie było z tym problemu.
Rurka przelewu w baku kończy si,ę dużo powyżej dna, i jazda kończy się przy sporej ilości paliwa :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,133 sekundy. Zapytań do SQL: 11