Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:37 |
Poszły konie po betonie |
Autor |
Wiadomość |
uve
Pomógł: 15 razy Dołączył: 29 Cze 2006 Posty: 900 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 19:37 Poszły konie po betonie
|
|
|
... |
_________________ C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349 |
Ostatnio zmieniony przez uve 16 Maj 2012, 20:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 19:46
|
|
|
uve uznaj ze niczego nie widziałeś i jeździj dalej płyn idzie z miejsca wtrysku czy z pod śruby mocującej wtrysk
uve napisał/a: | P.S Idę się dziś upić |
a napić to się mogę z Tobą
w moim tez mam problem jechałem coś piz** i mokro ropy wszędzie, kupiłem druga pompę wysokiego ciśnienia bo myślałem ze to jej wina wymieniłem pompę (nowa fabrycznie) olej a tu znowu ropa jest ponad litr w oleju po 7 km wstępna czy gdzieś jeszcze może się ropa dostawać |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
Ostatnio zmieniony przez tom1245 13 Maj 2011, 19:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 19:51
|
|
|
Najlepiej przejedz 1000km i zobacz czy nie ubywa płynu chłodniczego. Co do planowania głowicy to planuje sie ja gdy po demontażu okaże sie ze sa np wzery. Albo w wyniku przegzania mogla sie zdeformowac
[ Dodano: 13 Maj 2011, 19:56 ]
Poza tym gdyby płyn chłodniczy byl spalany to zapewne to pewnie z rury wydobywała by sie para wodna. I pamietaj ze demontaż wpłynie na prace silnika. Przynajmniej jesli ja splanujesz . |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 20:13
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Najlepiej przejedz 1000km i zobacz czy nie ubywa płynu chłodniczego. Co do planowania głowicy to planuje sie ja gdy po demontażu okaże sie ze sa np wzery. Albo w wyniku przegzania mogla sie zdeformowac
[ Dodano: 13 Maj 2011, 19:56 ]
Poza tym gdyby płyn chłodniczy byl spalany to zapewne to pewnie z rury wydobywała by sie para wodna. I pamietaj ze demontaż wpłynie na prace silnika. Przynajmniej jesli ja splanujesz . |
Jak ma wplynac na prace?Nie bardzo rozumiem. |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 20:36
|
|
|
Moj silnik lubi sobie połknąć troche oleju. Zimą to nawet 3litry na 10tys km! Pojechalem do goscia od Mercedesów zeby to wyjaśnić. Posłuchał silnika i stwierdził ze to prowadnice zaworów. Juz mysle, ze powie ze koniecznie to trzeba zrobic... Jednak powiedzial ze on wolałby dolewki robic bo silnik za dobrze chodzi. A jak mi zdejmie glowice to moze byc gorzej... |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 20:47
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Moj silnik lubi sobie połknąć troche oleju. Zimą to nawet 3litry na 10tys km! Pojechalem do goscia od Mercedesów zeby to wyjaśnić. Posłuchał silnika i stwierdził ze to prowadnice zaworów. Juz mysle, ze powie ze koniecznie to trzeba zrobic... Jednak powiedzial ze on wolałby dolewki robic bo silnik za dobrze chodzi. A jak mi zdejmie glowice to moze byc gorzej... |
To chyba jakis slaby ten mechanik bo przy dobrze zmontowanej glowicy praca silnika nie powinna sie zmienic na gorsze.U mnie po urwaniu swiecy byla sciagana glowica i tulejowana i przez 3 lata zero problemow.Pamietam tez jak znajomy mial w124 z przebiegiem 80tys i wpadla przez kolektor jakas nakretka do cylindra to gosc prawie sie rozplakal |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
uve
Pomógł: 15 razy Dołączył: 29 Cze 2006 Posty: 900 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 20:54
|
|
|
tom1245 napisał/a: | uve uznaj ze niczego nie widziałeś i jeździj dalej płyn idzie z miejsca wtrysku czy z pod śruby mocującej wtrysk
|
Tego właśnie nie wiem. Ciężko zlokalizować ponieważ po odkręceniu śruby do połowy szybko zaczyna wydobywać się płyn. Więc opcja gniazdo wtrysku i gniazdo śruby mocującej wtrysk jest prawdopodobna. Pytanie czy takie głowice się spawa, czy szukać używki, jeśli tak to na co zwracać uwagę?
janucha78, Jaki miałeś koszt demontażu i ponownego montażu głowicy? |
_________________ C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349 |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 21:01
|
|
|
uve napisał/a: | tom1245 napisał/a: | uve uznaj ze niczego nie widziałeś i jeździj dalej płyn idzie z miejsca wtrysku czy z pod śruby mocującej wtrysk
|
Tego właśnie nie wiem. Ciężko zlokalizować ponieważ po odkręceniu śruby do połowy szybko zaczyna wydobywać się płyn. Więc opcja gniazdo wtrysku i gniazdo śruby mocującej wtrysk jest prawdopodobna. Pytanie czy takie głowice się spawa, czy szukać używki, jeśli tak to na co zwracać uwagę?
janucha78, Jaki miałeś koszt demontażu i ponownego montażu głowicy? |
Mi wyszlo dosyc sporo bo 1400 euro ale to bylo robione we Wloszech w serwisie mercedesa bo zaden mechanik nie chcial tulejowac tylko wymieniac cala glowice na nowa.Wydaje mi sie ze ciezko bedzie to naprawic bo pekniecie moze byc trudno dostepne,wiec chyba najlepiej poszukac sprawdzonej uzywki. |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 22:30
|
|
|
Zlej w pierwszej kolejności płyn z silnika.Dwa - idź do dentysty i poproś o małe lusterko lekko powiększające (taki wymiar aby weszło w otwór)
Trzy - wkładasz lusterko w otwór ,świecisz latarką i namierzasz pęknięcie.Teraz możesz określić trudność dostępu.
Ja bym tak zrobił przed wydawaniem kasy.Dentystke mam przez płot i widziałem u niej od cholery lustereczek o wymyslnych wygięciach uchwytu. |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 22:34
|
|
|
Mój kolega ma dobrego wujka z Jelcza Laskowic. Bardzo dobry mechanik. Koledze robil remont silnika w Transicie, wymieniał mu tez wlasnie glowice w Roverze 75 2.0v6 i masę innych rzeczy. Jak chcesz moge Ci podać nr
[ Dodano: 13 Maj 2011, 22:44 ]
Poza tym w moich okolicach jest swietny fachowiec od Mercedesow- pan Jacek Norkiewicz. Masa ludzi go chwali a do naprawy przyjezdzaja prawie nowe Mercedesy. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 23:27
|
|
|
uve, po pierwsze, odpuścił bym sobie robienie tego i tak cały czas piszesz, że głośno chodz, kiedyś jak dobrze pamietam wymieniałeś jakiś wtrysk i za dużo to nie zmieniło. Ja na twoim miejscu sprzedał bym i kupił drugą w lepszym stanie Pomyśl, że głowica z robocizną może kosztować Cię około 1500zł + regeneracja wtrysków 1000zł. Masz juz 2500 wiec może lepiej sprzedać i dołozyć te 2500 do drugiego lub poprostu poszukać drugiego silnika z gwarancją i możliwie małym przebiegiem, będziesz miał chociaż swój drugi na wszelki wypadek |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
Greg_G
The Best or Nothing.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 1636 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 13 Maj 2011, 23:57
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Ale podobno da sie spawac glowice. |
Jeździłem 5 lat autem silnikiem z pospawaną głowicą. Płynu nie ubywało, na biało nie dymił, wszystko było OK, nic bym nie wiedział, dopiero następny właściciel mnie poinformował, że taki zonk. Był to fordowski 2.0 DOHC 8V. |
_________________ W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package |
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 14 Maj 2011, 00:47
|
|
|
ja miałem ten sam problem po kilku miesiącach jeżdżenia z tym spaliny zaczęły się przedostawać do płyn chłodniczego powodując doże ciśnienie nic się nie dzieje dopóki jeździ się tak do 3 tys obrotów jak jadę dłużnej ponad 160 to wyrzuca mi od 1do 3 litry płynu i przymusowy przystanek by dolec ubytek ja mam drugi silnik ale brak czasu na wymianę łatwo sprawdzić odkręcasz korek ze zbiorniczka wyrównawczego i gazujesz najlepiej ponad 3 tys obrotów jak zacznie się pienić i rosnąc to już jest lipa mi się to stało na 4 cylindrze |
_________________ S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
|
|
|
|
|
uve
Pomógł: 15 razy Dołączył: 29 Cze 2006 Posty: 900 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 14 Maj 2011, 22:38
|
|
|
grzesiekx, silnik jest zdrowy jak ryba. Znalazłem właśnie przyczynę głośnej pracy, podmieniałem wtryski i 2 hałasowały. Niestety kiedy chciałem je wysłać do regeneracji demontaż skończył się uszkodzeniem głowicy. perzu126, czy możesz mi podać namiary na tych mechaników?
Właśnie, potrzebuję sprawdzonego mechanika z Wrocławia lub okolic do naprawy tej głowicy, będę wdzięczny za jakieś propozycje... |
_________________ C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349 |
|
|
|
|
|