|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Szukam W202 kombi benzyna (chętnie LPG) z mocnym silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
Kruk
Daniel
Pomógł: 44 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 630 Skąd: Wrocław/Walencja
|
Wysłany: 25 Czerwiec 2011, 10:27
|
|
|
mcteusz napisał/a: | Kruk napisał/a: | Auto ma na pewno większy przebieg, być może nawet 2-3 krotnie. | To wyczytałeś z fotek wnętrza czy tak zakładasz standardowo? Domyślam się, że raczej coś wygląda na podejrzane...? |
mcteusz, siedzenia są mocno wysiedziane i jestem pewien że po 100 tyś tak by nie wyglądały. |
_________________ BMW 120D E87 163KM |
|
|
|
|
mcteusz
C240 ESPRIT '99 LPG
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 372 Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: 25 Czerwiec 2011, 11:28
|
|
|
Dzięki za podpowiedzi... Suma sumarum rezygnuję z tego egzemplarza, bo żona mówi, że jakoś za nią nie przepada i jakoś W202 w kombi jednak bardziej jej się podoba...
Za to w mojej głowie narodził się pewien inny pomysł- ale to później... |
_________________ C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312 |
|
|
|
|
mcteusz
C240 ESPRIT '99 LPG
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 372 Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 17:01
|
|
|
Mam chwilę po atrakcyjnym weekendzie więc napiszę o co mi chodzi...
Przemyślałem sobie moje dotychczasowe poszukiwania i obejrzane auta i doszedłem do wniosku, że chyba warto wrócić do źródeł.... do źródeł czyli do pierwszego auta, które oglądałem:
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15042
Przemyślałem temat i doszedłem do wniosku, że to auto było całkiem przyzwoite. Dwie przygody miało, ale raczej rama nie była wyciągana... Trochę rudej ma, ale to są elementy które się da wymienić (błotnik przedni, drzwi czy klapa). Mogę więc je sobie trochę poprawić, a jak posypią się całkiem to będę szukał na podmiankę- może nawet pod kolor.
Pozostałe kwestie: opony, akumulator, LPG, są do ogarnięcia nie jakimś kosmicznym kosztem...
Myślę więc intensywnie... |
_________________ C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312 |
|
|
|
|
Kruk
Daniel
Pomógł: 44 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 630 Skąd: Wrocław/Walencja
|
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 17:18
|
|
|
mcteusz, a za ile była ta 240? Link do aukcji? |
_________________ BMW 120D E87 163KM |
|
|
|
|
mcteusz
C240 ESPRIT '99 LPG
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 372 Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
|
|
|
|
grucha383
Pomógł: 14 razy Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 552 Skąd: asd
|
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 18:39
|
|
|
// |
Ostatnio zmieniony przez grucha383 21 Grudzień 2011, 18:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kruk
Daniel
Pomógł: 44 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 630 Skąd: Wrocław/Walencja
|
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 20:08
|
|
|
mcteusz, to i tak trochę dużo, zwłaszcza że ta 240 ma słabe wyposażenie - poza klimą, pompowanym fotelem, tempomatem oraz przednimi szybami w prądzie... Ale z drugiej strony w zasadzie to co najbardziej potrzebne to ma. A gdy włożysz ze 2-3 tyś. to może się bardzo ciekawie prezentować.
Ps. Fajne ma dywaniki, zwłaszcza te przednie. |
_________________ BMW 120D E87 163KM |
|
|
|
|
mcteusz
C240 ESPRIT '99 LPG
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 372 Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: 28 Czerwiec 2011, 09:38
|
|
|
Kruk napisał/a: | Ale z drugiej strony w zasadzie to co najbardziej potrzebne to ma | Dokładnie tak... Bajery typu grzanie tyłka, skóra czy ESP są mi zbędne... Ważne, że auto nie wygląda na styrane i mocno skręcone... Dzisiaj się po nie wybieram więc doradźcie mi jedną rzecz w kwestii ubezpieczenia:
Otóż ubezpieczenie w aucie się skończyło. Nie wiem kiedy (dowiem się pewno jak zajadę).
Zamierzam więc zaraz po kupnie auta, lecieć i go ubezpieczyć od razu na siebie, a jak przerejestruję na siebie to pójdę przepisać ubezpieczenie na odpowiednie blachy...
Zastanawia mnie jednak kwestia poprzedniego ubezpieczenia. Jeśli skończyło się np. 3 miesiące temu to z tego co wiem i tak polisa jest automatycznie przedłużana na kolejny rok (mimo nieopłacenia składki) i dopiero po tym roku nie przedłuży się dalej... Czy wystarczy, że po kupnie wypowiem poprzednie ubezpieczenie (de facto nieopłacone) i ubezpieczę na siebie, czy muszę się obawiać, że to ja zostanę zobowiązany do opłacenia zaległej składki? |
_________________ C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 28 Czerwiec 2011, 18:11
|
|
|
mcteusz napisał/a: | Kruk napisał/a: | Ale z drugiej strony w zasadzie to co najbardziej potrzebne to ma | Dokładnie tak... Bajery typu grzanie tyłka, skóra czy ESP są mi zbędne... Ważne, że auto nie wygląda na styrane i mocno skręcone... Dzisiaj się po nie wybieram więc doradźcie mi jedną rzecz w kwestii ubezpieczenia:
Otóż ubezpieczenie w aucie się skończyło. Nie wiem kiedy (dowiem się pewno jak zajadę).
Zamierzam więc zaraz po kupnie auta, lecieć i go ubezpieczyć od razu na siebie, a jak przerejestruję na siebie to pójdę przepisać ubezpieczenie na odpowiednie blachy...
Zastanawia mnie jednak kwestia poprzedniego ubezpieczenia. Jeśli skończyło się np. 3 miesiące temu to z tego co wiem i tak polisa jest automatycznie przedłużana na kolejny rok (mimo nieopłacenia składki) i dopiero po tym roku nie przedłuży się dalej... Czy wystarczy, że po kupnie wypowiem poprzednie ubezpieczenie (de facto nieopłacone) i ubezpieczę na siebie, czy muszę się obawiać, że to ja zostanę zobowiązany do opłacenia zaległej składki? |
zaległa składkę musi opłacić poprzedni właściciel. tak czy tak to nie ucieknie od tego. po sprzedaży`zapłaci za np pół roku a za 2 miesiące mu zwrócą, bo 3 miesiące plus jeden dodatkowo. także najlepiej jak by to zrobił odrazu,i ty wtedy kupujesz autko ,jedziesz legalnie do domu. wtedy podejmujesz decyzję. jeśli zostawi ci kwitek od opłaty,to możesz jeździć do końca tego okresu,robiąc jedynie rekalkulację w firmie ubezpieczeniowej [przepisanie ubezpieczenia na twoje dane i nowe tablice].
może tak być że będzie ci się kazał zrzeknąć tego co jest opłacone i wtedy w ciągu jednego miesiąca ubezpieczyć np w innej firmie lub zapłacić w tej co miał ten pan,czyli kontynuacja. |
|
|
|
|
mcteusz
C240 ESPRIT '99 LPG
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 372 Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: 29 Czerwiec 2011, 07:16
|
|
|
Stało się !!!
Wszystkie dywagacje idą na bok, bo Ślicznotka jest już moja.
Pojechałem, ostatecznie zbiłem cenę na 11900 PLNów, dostałem akumulator (co prawda trochę przymały bo 54AH, ale pali bez problemu), sprzedający wykupił OC, na którym mogłem wracać, a które i tak wypowiem.
I pierwsze 100km za mną. Technicznie nie mam do czego się uczepić- silnik, skrzynia, zawias jest gitara. Trochę przede mną pracy jeśli chodzi o poprawki lakiernicze i kosmetykę, ale to już będzie sama przyjemność
Żoneczka orzekła, że te 170 kucyków to szatańska moc , a ja wreszcie mogę delektować się jazdą |
_________________ C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312 |
|
|
|
|
Kruk
Daniel
Pomógł: 44 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 630 Skąd: Wrocław/Walencja
|
Wysłany: 29 Czerwiec 2011, 15:08
|
|
|
mcteusz, no i pogratulować. Dużo frajdy z jazdy, szerokiej drogi i bezawaryjności |
_________________ BMW 120D E87 163KM |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Lipiec 2011, 00:27
|
|
|
Również gratuluje |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
mcteusz
C240 ESPRIT '99 LPG
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 372 Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: 1 Lipiec 2011, 07:16
|
|
|
Dzięki Panowie.
Jak na razie z jazdy mam samą frajdę Ta kobieta robi mi dobrze
Niestety wpadłem w taki tryb życia, że nie mam czasu nawet bliżej poznać auta. Nie rozpracowałem jeszcze radia, nie wiem czy mam zmieniarkę (gdzie jej szukać), nie rozpracowałem jeszcze pracy tempomatu, dmuchanego siedzenia, nie wymieniłem oleju...
Tyle rzeczy do zrobienia:
1. Na początek olej, bo auto trochę stało więc dla bezpieczeństwa trzeba go wymienić. Powiedzcie czy są tam jakieś kruczki? Jakaś uszczelka pod filtrem czy coś w "tę mańkę"? Potrzebuję do tego fachury czy mogę tak jak zwykle wymienić go sam?
2. Wczoraj miałem 3min i próbowałem wyzerować wskazania serwisowe (-1800km) zgodnie z instrukcją, ale nie wychodzi mi. Wszystko jest jak książka pisze, a wskazania dalej pokazują -1800km
3. Odnoszę wrażenie, że nie rozgrzany silnik delikatnie przerywa. Macie jakieś sugestie? przewody WN, filtr paliwa, przepływomierz (sprzedający mówił, że miał kiedyś problemy i wymieniał przepływkę)?
4. Jak już wcześniej pisałem- będę musiał popsuć moją , czyli rozglądam się za LPG i wołają rozmaite ceny. U siebie najtaniej mam instalację Stag-300, reduktor Zavoli zeta S, wtryskiwacze Valtec za 2700.
W Siedlcach w Alsie (czytałem rozbieżne opinie o warsztacie) ta sama instalacja z reduktorem KME Silver 2100zł. Czy ma ktoś w 240 podobną konfigurację? Wystarczy to to czy będę musiał zainwestować w KME Gold? Może ktoś ma jakieś doświadczenia?
5. Potrzebny mi prawy boczny kierunek- ten malutki biały, bo jest zbity. Może komuś się przewraca? Bo patrzyłem na allegro to przedni kierunek jest tańszy od bocznego...
Ale się rozpisałem... |
_________________ C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312 |
|
|
|
|
Kruk
Daniel
Pomógł: 44 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 630 Skąd: Wrocław/Walencja
|
Wysłany: 1 Lipiec 2011, 21:40
|
|
|
mcteusz napisał/a: |
1. Na początek olej, bo auto trochę stało więc dla bezpieczeństwa trzeba go wymienić. Powiedzcie czy są tam jakieś kruczki? Jakaś uszczelka pod filtrem czy coś w "tę mańkę"? Potrzebuję do tego fachury czy mogę tak jak zwykle wymienić go sam? |
Bez problemu możesz wymienić sam, nawet bez kanału. Potrzebujesz tylko: klucz 13 do odkręcenia korka spustowego, klucz nasadowy do odkręcenia filtra 74mm (dostępny na allegro koszt 30-40 zł - mi np zrobił ojciec , gwint we obud. filtra normalny - prawy), jakaś miska na stary olej, plus oczywiście nowy olej + filtr (w opakowaniu zapewne będzie gumowa uszczelka oraz miedziana na korek spustowy). Zdejmujesz osłonę pod silnikiem o ile ją masz - jest zamocowana na 4 śruby, bodajże klucz 10. Potem odręcasz filtr oraz wlew. Podstawiasz michę pod auto i odręcasz spustowy. Aha ważne aby olej był zagrzany, lepiej ścieknie.
mcteusz napisał/a: | 2. Wczoraj miałem 3min i próbowałem wyzerować wskazania serwisowe (-1800km) zgodnie z instrukcją, ale nie wychodzi mi. Wszystko jest jak książka pisze, a wskazania dalej pokazują -1800km |
Poszukaj w archiwum, jest kilka różnych sposobów - któryś na pewno zadziała.
mcteusz napisał/a: | 3. Odnoszę wrażenie, że nie rozgrzany silnik delikatnie przerywa. Macie jakieś sugestie? przewody WN, filtr paliwa, przepływomierz (sprzedający mówił, że miał kiedyś problemy i wymieniał przepływkę)? |
Sprcyzuj. Przerywa na wolnych obrotach, czy podczas przyśpieszania? Jeśli podczas jazdy to rzezczywiście może to być wina przepływki - sprawdz co tam wsadzili. W orginale powinien być to Bosch, jeśli chodzi o dobrej jakości zamiennik to polecam Pierburga. A tak wogóle to jeśli była wymieniana przepływka to czy był robiony reset??? Bo jeśli nie to na 99% mamy wykryty problem. Jeśli podczas odpalania to raczej zaczął bym od sprawdzenia świec, i ew wymiany.
mcteusz napisał/a: | 4. Jak już wcześniej pisałem- będę musiał popsuć moją , czyli rozglądam się za LPG i wołają rozmaite ceny. U siebie najtaniej mam instalację Stag-300, reduktor Zavoli zeta S, wtryskiwacze Valtec za 2700.
W Siedlcach w Alsie (czytałem rozbieżne opinie o warsztacie) ta sama instalacja z reduktorem KME Silver 2100zł. Czy ma ktoś w 240 podobną konfigurację? Wystarczy to to czy będę musiał zainwestować w KME Gold? Może ktoś ma jakieś doświadczenia? |
Nie pomogę
mcteusz napisał/a: | 5. Potrzebny mi prawy boczny kierunek- ten malutki biały, bo jest zbity. Może komuś się przewraca? Bo patrzyłem na allegro to przedni kierunek jest tańszy od bocznego...
Ale się rozpisałem... |
Jak wyżej |
_________________ BMW 120D E87 163KM |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Lipiec 2011, 13:08
|
|
|
OK zamykamy, a kolega niech zakłada temat o swoim samochodzie w dziale "Nasze MB" |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,159 sekundy. Zapytań do SQL: 9
| |
|