Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Blow off ??
Autor Wiadomość
GiF 

Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 20
Skąd: skarżysko-kamienna
Wysłany: 21 Maj 2011, 08:47   Blow off ??

Panowie Czy ktoś próbował zamontować "blow offa" do swojej celiny
posiadam silnik 2.0 kompresor i moje zapytanie brzmi czy wogóle da sie cos takiego zamontować ?
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Maj 2011, 10:29   

Pewnie sie da, tylko po co
Kompressor to nie turbo
Chyba, że potrzebujesz posyczeć na mieście :mrgreen:
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 21 Maj 2011, 10:45   

A po co takie coś, podejdź z przodu do auta, przegazowując wyraźnie czuć jak przez dolot zostaje wypchnięty nadmiar powietrza przez dolot z przodu (jedynie brak jest charakterystycznego kichnięcia podczas przełączania biegów). Przepustnica za filtrem powietrza zamykając się powoduje skierowanie nadmiaru pompowanego powietrza na zewnątrz, więc kompresor nie jest przeciążony ujmując gaz. Gdyby coś takiego miało coś więcej dać, to zapewne dawno ktoś by w to się bawił. Może być bardziej przydatne do aut doładowanych z większym ciśnieniem niż kompresor w :mb: . Kompresor zrobiony jest bardziej w cywilizowany sposób, żeby był większy komfort jazdy, bo do tego służy :mb: :mrgreen:

[ Dodano: 21 Maj 2011, 10:47 ]
Bardziej pasuje to do aut ze sportowym zacięciem-Calibra, Astra, Escort, małe Peugeoty itp.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 21 Maj 2011, 11:50   

Adaśko napisał/a:
Przepustnica za filtrem powietrza zamykając się powoduje skierowanie nadmiaru pompowanego powietrza na zewnątrz
wlasnie o to chodzi ze gdy sie otwiera to nadmiar cisnienia uchodzi z powrotem do puchy filtra

no i przepustnica lepiej steruje doladowanien poprzez czujniki cisnienia itp masz plynne dawkowanie powietrza a blow off jedynie puszcza nadmiar po cut-offie
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
gucionexia 
Turbo V6 :)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 780
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 21 Maj 2011, 12:07   

Jest taki temat tuning w202.
_________________
w202 1.8 95r ELEGANCE
WDB2020181F307308(był)
Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 21 Maj 2011, 14:07   

Adaśko napisał/a:
Dodano: 21 Maj 2011, 10:47 ]
Bardziej pasuje to do aut ze sportowym zacięciem-Calibra, Astra, Escort, małe Peugeoty itp.



hahaha sory ale padłem :lol: :lol:
Calibra? Astra? Escort? zartujesz czy mowisz powaznie? bo te auta ze sportem mają tyle zwiazku co kojot z gołebiem :P
widziałes kiedyś sportowe auto z przednim napędem ?

a co do BOW to jest na niemieckiej stronie/forum w208 opis ze zdjęciami i chyba filmikiem na konicec jak to działa.

:mrgreen: a tu jest jak działa prawdziwy BOW http://www.youtube.com/watch?v=HRoU7dvdujY
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 21 Maj 2011, 15:33   

TraczU napisał/a:
Calibra? Astra? Escort? zartujesz czy mowisz powaznie? bo te auta ze sportem mają tyle zwiazku co kojot z gołebiem :P
widziałes kiedyś sportowe auto z przednim napędem ?
dlaczego? Widziałem i to bardzo dużo takich aut (nie chodzi mi o formułę), nie tylko tylnonapędowe i 4x4 służą do sportowych osiągnięć?, są może bardziej efektowne na drodze. rajdów i wyścigów nie widziałeś?
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 21 Maj 2011, 18:38   

Adaśko, moim zdaniem jesli sport to tylny napęd, masz Celici, Hjundaje Kupe i inne takie wynaazki które piszczą kapciem przy ruszaniu bo przeciez przod się odciąża i nawet jesli juz się rozpędzi to nie skęca ! bo jest podsterowne, i moge CI zagwarantować, że jesli bedzie mial 100 koni więcej niz my to na bardziej krętej drodze objedziesz takie "sportowe" auto bez wiekszego problemu.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 21 Maj 2011, 19:40   

TraczU, masz rację, ale takie wynalazki jak blow off nie pasuje do :mb: :wink:
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 21 Maj 2011, 21:23   

TraczU napisał/a:
Escort
TraczU napisał/a:
że jesli bedzie mial 100 koni więcej niz my to na bardziej krętej drodze objedziesz takie "sportowe" auto bez wiekszego problemu.
Ale w Escorcie RS 2000 to Kolega raczej nie siedział ? :wink: A Peugeot 106 Xsi :) Nie popadajmy w euforie z powodu wału :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez madzara31 22 Maj 2011, 08:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojtas_p 
NYC TAXI 4.6 V8


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 353
Skąd: PL
Wysłany: 22 Maj 2011, 03:16   

Ten blow off miałem w reno 5gtt na garrecie T2. Fajnie syczało. Ale blow-off to chyba do turbosprężarek a nie kompresorów. Do Cdi lub 250TD chyba można przymierzać, ale kompresor? Nie mam pojęcia. Właśnie, czy jest coś w rodzaju blow-off w CDI?
_________________
https://nyc-taxi-wroclaw.pl/
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 22 Maj 2011, 09:20   

wojtas_p napisał/a:
czy jest coś w rodzaju blow-off w CDI?

nie ma w dieslu nadmiar powietrza nic zlego nie robi moze sobie pompowac do cylindrow az samo turbo zwolni i cisnienie spadnie nie ma przepustnicy niema problemu
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
wojtas_p 
NYC TAXI 4.6 V8


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 353
Skąd: PL
Wysłany: 22 Maj 2011, 09:25   

13696, Heh, no tak, no przecież... dzięki:)
_________________
https://nyc-taxi-wroclaw.pl/
 
 
buszido-2008 
C 202 180 2.3 K

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 129
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25 Maj 2011, 22:35   

Witam zawór normalnie można zamontować do kompressora i na ebay-u jest tego dużo bo to są te same zawory co do turbo. Jestem ciekaw jaki to by dźwięk dawało ? Chyba trzeba będzie sprawdzić :) Nie spróbujesz nie dowiesz się :)


http://cgi.ebay.pl/Turbo-...9#ht_4066wt_905

http://cgi.ebay.pl/Blow-O...6#ht_4293wt_905
_________________
MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR
 
 
gucionexia 
Turbo V6 :)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 780
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 25 Maj 2011, 23:54   

TraczU napisał/a:
Calibra?

Tylko ona ma napęd na 4 "łapki" :wink:
_________________
w202 1.8 95r ELEGANCE
WDB2020181F307308(był)
Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,132 sekundy. Zapytań do SQL: 9