|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:34 |
Zmiana silnika z 1,8 na 2,2 |
Autor |
Wiadomość |
BartuŚ
C230
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2011 Posty: 116 Skąd: okolice łodzi
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 00:23 Zmiana silnika z 1,8 na 2,2
|
|
|
Witam, mam pytanie czy ciezko jest przelozyc silnik z 1,8 na 2,2 ? |
_________________ Bez gwiazdy nie ma jazdy..
Moje C230 Niedźwiedź |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 07:09
|
|
|
Jak konkretny dawca jest to nie.Było soporo o przekładkach. |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 08:55
|
|
|
2.2 z tego co widziałem były na przepustnicach bez przepływki (chyba ze się mylę), 1.8 też były na przepustnicy (taki mam)
Trzeba sobie odpowiedzieć :
- czy silnik 2.2 podejdzie do skrzyni 1.8 , a potem czy długość wału się nie zmieni
- czy komputer benzynowy od 1.8 "obsłuży" 2.2 bo jeżeli nie to trzeba kompa od 2.2 ale wtedy czy podejdzie kostką od instalacji od 1.8
- kolejna sprawa układ wydechowy - czy kolektor podejdzie od 1.8 czy trzeba zmieniać od 2.2 no i wtedy jaka średnica układu wydechowego
- sonda lambda
- potem jak wygląda sprawa pompy wspomagania, alternator, rozrusznik
to chyba te ważniejsze zagadki |
_________________ http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332 |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 11:20
|
|
|
Mechanicznie nie powinno byc problemów, to i to jest M111, więc rozmiary zewnetrzne mają takie same. Różnią się tylko skokiem tłoka i średnicą cylindra. W związku z tym osprzęt tez powinien pasować.
Co do kompa, to widze po obrazku, że te C180 to po małym lifcie, więc jesli na HFM'ie i zakupi się taki sam 2.2 to komp elektrycznie tez podejdzie. Kwestia na ile mapy od C180 różnią się od C220 i jak to po przekładce bedzie jeździć. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 11:55
|
|
|
Javoreczek, jeszcze kwestia zmiennych faz rozrządu w C220.
Cytat: | 2.2 z tego co widziałem były na przepustnicach bez przepływki (chyba ze się mylę), 1.8 też były na przepustnicy (taki mam) |
Pewnie mówisz o przepyłwomierzu |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 12:06
|
|
|
Camel- napisał/a: | Javoreczek, jeszcze kwestia zmiennych faz rozrządu w C220 |
Nie wiemy jaki to silnik ten 1.8, ale jeśli - tak jak napisałem - na HFM'ie (czyli 921), to już też będzie miał zmienne fazy rozrządu. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 12:18
|
|
|
Javoreczek, fakt |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
KWAS
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 249 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 12:23
|
|
|
Hmm... czyli jest "sposób" na C180... trzeba bedzie to przemyśleć |
_________________ 1. "Prawdziwy facet powinien miec wal, a nie jakies tam przeguby..."
2. "Bóg dał nam nogi abyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie..."
WDB2020181F347899 |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 12:39
|
|
|
bartosz ma c180 jeszcze na PMS. Sposób jest mysłe ze ze wzgledu na małe roznice w silnikach c220 i c180 nie powinno byc zbyt duzo zachodu i kombinowania, kwestia skrzyni, wydechu i elektroniki.
[ Dodano: 1 Czerwiec 2011, 12:41 ]
w takim razie wiem już ze skrzynia się nie różni. jeden problem z głowy |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
Krynek
Pomógł: 49 razy Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 386 Skąd: Lublin[SB]
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 16:22
|
|
|
A przypadkiem chłodnica i całe jej "orurowanie" nie będzie inne ? |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 16:59
|
|
|
TraczU napisał/a: | bartosz ma c180 jeszcze na PMS. |
znaczy komp nie podejdzie |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 17:32
|
|
|
Czy ja wiem... pewnie zadziałać zadziała. PMS dośc szerokie ma autoadaptacje. Natomiast zmienne fazy tak prosto nie zadziałają. Chyba, że jakiś Brabus K1/K2 Kit |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 19:58
|
|
|
Camel- napisał/a: | Czy ja wiem... pewnie zadziałać zadziała. PMS dośc szerokie ma autoadaptacje. |
nie będzie plug-and-play, tak to ujmę |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 20:36
|
|
|
Javoreczek, jak to nie będzie? mechanicznie plug&play, ale nie będą działać zmienne fazy Tak myślę |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
gucionexia
Turbo V6 :)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 780 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 20:54
|
|
|
Szkoda,że 2.2 ma zmienne fazy rozrządu .Czyli jak by nawet odpalił na flakach z 1.8 w starszej wersji to był by nadal mułem ?Choć dziwne bo patrząc na dane techniczne to 2.2 osiaga max monent i moc przy tych samych obrotach jak 1.8 więc czy na pewno ma te zmienne fazy? |
_________________ w202 1.8 95r ELEGANCE
WDB2020181F307308(był)
Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,173 sekundy. Zapytań do SQL: 11
| |
|