Przesunięty przez: Pioterek 15 Styczeń 2012, 23:05 |
Wiązka elektryczna silnika C180 problemy |
Autor |
Wiadomość |
snajperusa
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 44 Skąd: op
|
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 13:15
|
|
|
Jestem z opolskiego
C180 93' VIN WDB2020181F014386
, chętnie spotkałbym się z kimś na chwilową podmianę modułu zapłonu, żeby zobaczyć jak zachowuję się moje autko.
Pomóżcie bo dość już mam ładowania kasy w to co nie jest uszkodzone. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 13:19
|
|
|
Brak kodu 880 oznacza, że nie masz immobilizera. Mam taki moduł z powypadkowego auta, jest otwarty, ale powinien zadziałać (u mnie pełna komunikacja, ale nie możnośc odpalenia auta ze względu immo).
Jeśli nie znajdziesz nikogo w okolicy możemy się dogadać i Ci go pożyczę. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
snajperusa
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 44 Skąd: op
|
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 13:24
|
|
|
Nie mam immo na 100%, kupiłem auto z uszkodzoną stacyjką i przez kilka dni zanim nie zamówiłem innej odpalałem śrubokrętem.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc, oczywiście pokryję wszystkie koszty przesyłki + obiecany browar. Zrobię dziś zdjęcie mojego modułu i sprawdzisz czy będzie pasował.
Camel jesteś gość. Z góry dzięki. |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 18:47
|
|
|
Camel- napisał/a: | Rzadko to mi się zdarza, ale muszę się zgodzić z Marcinem. |
... przygarniał kocioł garnkowi...
Camel-, dziesiąty już minął - premi ci nie dam |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
godaC
godaC
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 731 Skąd: 26-340
|
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 22:11
|
|
|
A mam pytanie czy to falowanie jest na benzynie czy na gazie bo nie mogłem się skupić , bo to chyba zasadnicza różnica . |
_________________ C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
|
|
|
|
|
yarroslav
Jarek
Pomógł: 134 razy Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 523 Skąd: Drzewica
|
Wysłany: 20 Sierpień 2011, 14:55
|
|
|
Marcin Pop. napisał/a: | snajperusa napisał/a: | oddać do regeneracji tę którą mam? |
yarroslav napisał/a: | Powiedział że lepiej zrobić to samemu, czy też oddać do regeneracji. |
Ludzie - tego się nie regeneruje !!!!!!!!!! To się wymienia na NOWE
Co wy chcecie zregenerować w starej wiązce????? wiązkę drutu ?, otulinę? czy parciankę / peszel Jeżeli tak to w jaki sposób?
Stare kable się wyrzuca i zastępuje nowymi o tym samym przekroju, długości i najlepiej kolorze |
Nie parciankę, ani peszel czy też drut tylko same przewody.
Cytat: | Stare kable się wyrzuca i zastępuje nowymi o tym samym przekroju, długości i najlepiej kolorze |
To przecież normalne że wymieniasz całe przewody a nie izolację na nich.
Mówiąc Cytat: | To się wymienia na NOWE | dla mnie jest to równoznaczne z wymianą całej wiązki na nową wraz z wtyczkami. |
_________________ Oba samce, oba kotne.
Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.
Gość rzuć okiem |
|
|
|
|
snajperusa
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 44 Skąd: op
|
Wysłany: 21 Sierpień 2011, 21:56
|
|
|
godaC napisał/a: | A mam pytanie czy to falowanie jest na benzynie czy na gazie |
Zarówno na PB jak i LPG
yarroslav napisał/a: | dla mnie jest to równoznaczne z wymianą całej wiązki na nową wraz z wtyczkami. |
nowa w ASO pewni kilka tysięcy, więc odpada |
|
|
|
|
yarroslav
Jarek
Pomógł: 134 razy Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 523 Skąd: Drzewica
|
Wysłany: 22 Sierpień 2011, 18:36
|
|
|
A czyściłeś przepustnicę? |
_________________ Oba samce, oba kotne.
Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.
Gość rzuć okiem |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Sierpień 2011, 19:24
|
|
|
Kolega wymieniał przepustnicę, więc ona na pewno odpada. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
yarroslav
Jarek
Pomógł: 134 razy Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 523 Skąd: Drzewica
|
Wysłany: 22 Sierpień 2011, 22:50
|
|
|
|
_________________ Oba samce, oba kotne.
Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.
Gość rzuć okiem |
|
|
|
|
snajperusa
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 44 Skąd: op
|
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 08:58
|
|
|
Właśnie oczekuję na moduł do sprawdzenia od Camel-
wczoraj próbowałem zmienić wężyk PMS- kolektor, żadnych rezultatów.
Po odłączeniu wężyka od kolektora i gwałtownym zassaniu ustami PMS powodował że silnik się dusił i gasł. Jak w niego dmuchałem nie było takiej reakcji. Czy to prawidłowe zachowanie że podczas wytwrzania podciśnienia na drodze do PMS silnik się zdławi. Dodam, że to podobnie jak przy gwałtownym puszczeniu sprzęgła podczas ruszania czy redukcji i falowania na jałowym.
[ Dodano: 31 Sierpień 2011, 08:39 ]
Moduł od Camel- niestety okazał się padnięty, ale serdecznie dziękuję mu za chęć pomocy.
Jeżeli ktoś ma taki moduł 015.. dla wersji bez immo i użyczyłby mi go na czas sprawdzenia byłbym szalenie wdzięczny. Oczywiście mogę wpłacić jakąś kaucję na czas sprawdzenia i pokryję koszty przesyłki. Chodzi mi o sprawdzenie mojego. A nie chcę wydawać pieniędzy nie mając pewności, że to to.
Proszę o odpowiedź |
|
|
|
|
lampartos
C200 Esprit
Dołączył: 31 Lip 2009 Posty: 13 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 18:16
|
|
|
Udało się zwalczyć problem obrotów?? Też miałem taki problem i robiłem wiązkę kabli o której mowa. Nic to nie pomogło... |
|
|
|
|
godaC
godaC
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 731 Skąd: 26-340
|
Wysłany: 15 Styczeń 2012, 21:56 pokruszona izolacja
|
|
|
Ponieważ mam do naprawy instalację elektryczną silnika tzn. chcę wymienić przewody na nowe.
To mam pytanie czy gdzieś można nabyć takowe z tzw. metra czyli najbardziej podobne kolorystycznie i czy org. moją jakąś inną oporność .
Stare pokruszone kable muszą wytrzymać do wiosny i boję się o wilgoć . |
_________________ C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
|
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 15 Styczeń 2012, 23:11
|
|
|
godaC, przeniosłem i scaliłem, bo temat pasuje i można śmiało tutaj kontynuować . |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
godaC
godaC
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 731 Skąd: 26-340
|
Wysłany: 16 Styczeń 2012, 20:30
|
|
|
Pioterek napisał/a: | godaC, przeniosłem i scaliłem, bo temat pasuje i można śmiało tutaj kontynuować . |
OK super |
_________________ C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
|
|
|
|
|
|