Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
15 Styczeń 2012, 23:05
Wiązka elektryczna silnika C180 problemy
Autor Wiadomość
snajperusa

Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 44
Skąd: op
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 13:15   

Jestem z opolskiego
C180 93' VIN WDB2020181F014386
, chętnie spotkałbym się z kimś na chwilową podmianę modułu zapłonu, żeby zobaczyć jak zachowuję się moje autko.
Pomóżcie bo dość już mam ładowania kasy w to co nie jest uszkodzone.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 13:19   

Brak kodu 880 oznacza, że nie masz immobilizera. Mam taki moduł z powypadkowego auta, jest otwarty, ale powinien zadziałać (u mnie pełna komunikacja, ale nie możnośc odpalenia auta ze względu immo).
Jeśli nie znajdziesz nikogo w okolicy możemy się dogadać i Ci go pożyczę. ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
snajperusa

Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 44
Skąd: op
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 13:24   

Nie mam immo na 100%, kupiłem auto z uszkodzoną stacyjką i przez kilka dni zanim nie zamówiłem innej odpalałem śrubokrętem.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc, oczywiście pokryję wszystkie koszty przesyłki + obiecany browar. Zrobię dziś zdjęcie mojego modułu i sprawdzisz czy będzie pasował.
Camel jesteś gość. Z góry dzięki.
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 18:47   

Camel- napisał/a:
Rzadko to mi się zdarza, ale muszę się zgodzić z Marcinem.


:mrgreen: ... przygarniał kocioł garnkowi...

Camel-, dziesiąty już minął - premi ci nie dam :P
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
godaC 
godaC


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 731
Skąd: 26-340
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 22:11   

A mam pytanie czy to falowanie jest na benzynie czy na gazie bo nie mogłem się skupić :P , bo to chyba zasadnicza różnica .
_________________
C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
 
 
yarroslav 
Jarek


Pomógł: 134 razy
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 523
Skąd: Drzewica
Wysłany: 20 Sierpień 2011, 14:55   

Marcin Pop. napisał/a:
snajperusa napisał/a:
oddać do regeneracji tę którą mam?
:shock:

yarroslav napisał/a:
Powiedział że lepiej zrobić to samemu, czy też oddać do regeneracji.
:shock:

Ludzie - tego się nie regeneruje !!!!!!!!!! To się wymienia na NOWE :!:

Co wy chcecie zregenerować w starej wiązce????? wiązkę drutu ?, otulinę? czy parciankę / peszel :?: :mrgreen: Jeżeli tak to w jaki sposób? :mrgreen:

Stare kable się wyrzuca i zastępuje nowymi o tym samym przekroju, długości i najlepiej kolorze


Nie parciankę, ani peszel czy też drut tylko same przewody.
Cytat:
Stare kable się wyrzuca i zastępuje nowymi o tym samym przekroju, długości i najlepiej kolorze

To przecież normalne że wymieniasz całe przewody a nie izolację na nich. :mrgreen:

Mówiąc
Cytat:
To się wymienia na NOWE :!:
dla mnie jest to równoznaczne z wymianą całej wiązki na nową wraz z wtyczkami. :mrgreen:
_________________
Oba samce, oba kotne.

Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.

Gość rzuć okiem
 
 
snajperusa

Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 44
Skąd: op
Wysłany: 21 Sierpień 2011, 21:56   

godaC napisał/a:
A mam pytanie czy to falowanie jest na benzynie czy na gazie

Zarówno na PB jak i LPG

yarroslav napisał/a:
dla mnie jest to równoznaczne z wymianą całej wiązki na nową wraz z wtyczkami. :mrgreen:

nowa w ASO pewni kilka tysięcy, więc odpada
 
 
yarroslav 
Jarek


Pomógł: 134 razy
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 523
Skąd: Drzewica
Wysłany: 22 Sierpień 2011, 18:36   

A czyściłeś przepustnicę?
_________________
Oba samce, oba kotne.

Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.

Gość rzuć okiem
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Sierpień 2011, 19:24   

Kolega wymieniał przepustnicę, więc ona na pewno odpada. :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
yarroslav 
Jarek


Pomógł: 134 razy
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 523
Skąd: Drzewica
Wysłany: 22 Sierpień 2011, 22:50   

:oops: :mrgreen:
_________________
Oba samce, oba kotne.

Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.

Gość rzuć okiem
 
 
snajperusa

Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 44
Skąd: op
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 08:58   

Właśnie oczekuję na moduł do sprawdzenia od Camel-
wczoraj próbowałem zmienić wężyk PMS- kolektor, żadnych rezultatów.
Po odłączeniu wężyka od kolektora i gwałtownym zassaniu ustami PMS powodował że silnik się dusił i gasł. Jak w niego dmuchałem nie było takiej reakcji. Czy to prawidłowe zachowanie że podczas wytwrzania podciśnienia na drodze do PMS silnik się zdławi. Dodam, że to podobnie jak przy gwałtownym puszczeniu sprzęgła podczas ruszania czy redukcji i falowania na jałowym.

[ Dodano: 31 Sierpień 2011, 08:39 ]
Moduł od Camel- niestety okazał się padnięty, ale serdecznie dziękuję mu za chęć pomocy.
Jeżeli ktoś ma taki moduł 015.. dla wersji bez immo i użyczyłby mi go na czas sprawdzenia byłbym szalenie wdzięczny. Oczywiście mogę wpłacić jakąś kaucję na czas sprawdzenia i pokryję koszty przesyłki. Chodzi mi o sprawdzenie mojego. A nie chcę wydawać pieniędzy nie mając pewności, że to to.
Proszę o odpowiedź
 
 
lampartos 
C200 Esprit

Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 13
Skąd: Elbląg
Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 18:16   

Udało się zwalczyć problem obrotów?? Też miałem taki problem i robiłem wiązkę kabli o której mowa. Nic to nie pomogło...
 
 
godaC 
godaC


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 731
Skąd: 26-340
Wysłany: 15 Styczeń 2012, 21:56   pokruszona izolacja

Ponieważ mam do naprawy instalację elektryczną silnika tzn. chcę wymienić przewody na nowe.
To mam pytanie czy gdzieś można nabyć takowe z tzw. metra czyli najbardziej podobne kolorystycznie i czy org. moją jakąś inną oporność .
Stare pokruszone kable muszą wytrzymać do wiosny i boję się o wilgoć .
_________________
C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 15 Styczeń 2012, 23:11   

godaC, przeniosłem i scaliłem, bo temat pasuje i można śmiało tutaj kontynuować :D .
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
godaC 
godaC


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 731
Skąd: 26-340
Wysłany: 16 Styczeń 2012, 20:30   

Pioterek napisał/a:
godaC, przeniosłem i scaliłem, bo temat pasuje i można śmiało tutaj kontynuować :D .

OK super :)
_________________
C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,496 sekundy. Zapytań do SQL: 11