Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z zatankowaniem
Autor Wiadomość
piotrek1

Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 4
Skąd: od znajomych
  Wysłany: 5 Kwiecień 2007, 12:45   problem z zatankowaniem

Witam wszystkich i pozdrawiam z okazji Świat Wielkanocnych.

Mam problem z zatankowaniem swojej Gwiazdy.
Tankując ropę do W 202 kombi po włożeniu pistoletu do
otworu tankowania pistolet samoczynnie się wyłącza
pewnie przelew jest zatkany?
Czy ktoś miał podobne objawy?
Jak poradziliście sobie z tą usterką.

[ Dodano: 5 Kwiecień 2007, 12:46 ]
Mam problem z zatankowaniem swojej Gwiazdy.
Tankując ropę do W 202 kombi po włożeniu pistoletu do
otworu tankowania pistolet samoczynnie się wyłącza
pewnie przelew jest zatkany?
Czy ktoś miał podobne objawy?
Jak poradziliście sobie z tą usterką.
 
 
WasilieW 

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 172
Skąd: Wrocław
Wysłany: 5 Kwiecień 2007, 13:20   

Miałem tak, ale po prustu za dalego włożyłem. Spróbuj nie dociskać do końca.
_________________
MB C 180 sport '95 - wcześniej
Teraz W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
 
 
 
piotrek1

Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 4
Skąd: od znajomych
Wysłany: 5 Kwiecień 2007, 13:52   

he no probowałem i tak tankuje
ale coś jest nie tak bo wywala bezpiecznik pistoletu i tao na różnych satcjach
 
 
Gość

Wysłany: 5 Kwiecień 2007, 16:44   

Mam tak samo, zwyczajnie nie wsadzam pistoletu za głęboko do baku, a tylko lekko i nie dociskam spustu na maxa.
 
 
djmantis

Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Wysłany: 5 Kwiecień 2007, 19:25   

ja lekko przekrecam i idize dobrze a jak trzymam pistolet wlozony prosto to czasami co kilka sekund mi odskakiwał... przekrec go troche i powinno byc po problemie
_________________
C180 94 rok Elegance
 
 
makawel 
VIP


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 760
Skąd: K- Koźle/EŁK
Wysłany: 5 Kwiecień 2007, 20:02   

ja juz opracowałem jak wlewac normalnie wkładajac na maxa po prostu pistolet trzeba przekrecić wkladajac do baku o 90 stopni w lewo i bedzie ok
_________________
Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.

Moje autko
WDB2021881F621600
 
 
 
Zbroja 


Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Październik 2010, 18:19   

mam podobnie. wypróbuję dzisiaj motyw z przekręceniem pistoletu.

[ Dodano: 24 Październik 2010, 12:54 ]
narazie metoda z niewkładaniem do końca :) jest najlepsza. Zastanawiam się jedynie co będzie jak spróbuję zatankować do pełna...
_________________
C220 Elegance '97 Diesel
 
 
puras 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 159
Skąd: Z-DOLNY ŚLĄSK
Wysłany: 24 Październik 2010, 16:27   

Nie tylko w dieslach tak jest, ja w benzynie miałem to samo i po prostu nie wkładałem do końca całego pistoletu tylko zostawiałem kilka centymetrów luzu i tyle.
_________________
był w202 jest e39...
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 24 Październik 2010, 17:04   

Zbroja napisał/a:
Zastanawiam się jedynie co będzie jak spróbuję zatankować do pełna...


Nic nie będzie - pistolet się po prostu wyłączy. Ja nie wkładam pistoletu za daleko do wlewu, blokuję go i łapki w kieszeń, żeby nie marzły, a jak się naleje pod korek to pstryk i się wyłącza. Dolewam do równej sumy i idę płacić :mrgreen:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
Ostatnio zmieniony przez Pioterek 24 Październik 2010, 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 24 Październik 2010, 17:33   

Proponuję zerknąć na pierwsze z moich postów na forum, borykałem się z tym samym 'problemem'. Rozwiązaniem jest wieszanie pistoletu na pierwszym ząbku - nie wypadnie ;-)
 
 
Zbroja 


Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Październik 2010, 19:55   

Ok, spróbujemy 8)
_________________
C220 Elegance '97 Diesel
 
 
krzychu.c180 
krzychu.c180

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 157
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Lipiec 2012, 18:24   

Witam.Mam identyczny problem przy tankowaniu.Dzisiaj tankowałem gwiazde od dłuższego czasu na BP oczywiscie i patent z przekreceniem pistoletu po włożeniu do wlewu zdaje egzamin.Widac nie tylko ja tak mam ze pistolet odbija co kilka sekund.Musze pilnować poziomu paliwka w baku bo mojej gwiezdzie paliwo konczy sie juz przy całej przedziałce do lampki rezerwy.Niestety nasze W202 tak mają z tymi wskaznikami paliwa i ogolnie układem paliwowym ja staram sie od dłuzszego czasu nie schodzic ponizej 1/2 wskaznika bo mialem przypadek we wczesniejszym :mb: C180 95 ROK ze pompka nie zasysała paliwa juz przy polowie zbiornika.
Po wymianie pompki paliwa zewnetrznej problem znikł i jezdzilem spokojnie prawie do lampki rezerwy nigdy na glebokiej rezerwie i tak juz sprzedalem wczesniejsza gwiazde.Teraz C180 94ROK ELEGANCE ASB.Wdzieczne auta jak sie dba i wie sie jak do gwiazdy podejsc :D Pozdrawiam wszystkich :mb: maniaków.
 
 
 
Jaguarro 
C200 1 z 5000


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 227
Skąd: Celestynów
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 16:27   

Ten tym tak ma i to bez względu PB czy ON. Ja już się nauczyłem z tym życ i podobnie jak koledzy wyżej, nie wkładam pistolecika do końca :oops:
_________________
C200 Sport ATP Tour
WDB2020201F505548
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 19:30   

U mnie wkładam do końca bez przekręcania i tankuję normalnie, zobaczymy co będzie gdy zatankuję do pełna (jeszcze nie poznałem uczucia tankowania do pełna) Tankuję tylko na bliskiej :D

PS: tez tak macie że np od połowy baku do pierwszej kreski od dołu wskazówka paliwa wam spada dość szybko, a potem na tej kresce dosyć długo się trzyma?
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
lukaszstas 

Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 7
Skąd: Łódź/Wieluń
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 19:58   

marcinns1991 napisał/a:
tez tak macie że np od połowy baku do pierwszej kreski od dołu wskazówka paliwa wam spada dość szybko, a potem na tej kresce dosyć długo się trzyma?


Normalne zjawisko raczej. Zobaczysz co będzie jak do pełna zatankujesz - u siebie (co prawda w201) po przejechaniu 250km od tankowania wskazówka przesuwa się na przedostatnią kreskę, a od tej krechy do połowy baku robię ~100km - trochę to denerwujące, ale kwestia przyzwyczajenia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,113 sekundy. Zapytań do SQL: 10