Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Lipiec 2012, 20:20
Zagotowana woda; jak są uruchamiane wentylatory klimatyzacji
Autor Wiadomość
Alfons 

Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 10
Skąd: Elbląg
Wysłany: 10 Wrzesień 2011, 00:09   Zagotowana woda; jak są uruchamiane wentylatory klimatyzacji

Cześć,

jakiś czas temu jechałem sobie :mb: dość szybko, na wysokich obrotach w 30°C upale i... zagotował się, płyn chłodniczy wywaliło, to zalałem wodą, ale to nie był koniec, sytuacja się powtarzała.
Udałem się do mechanika, i okazało się, że ciśnienie w klimatyzacji było zbyt wysokie, więc wiatrak załączał się zbyt późno co prowadziło do przegrzania. Nie znam się na autach i nie wiem jakie to ma powiązanie, wiem, że sprawdzał ciśnienie na zaworze z przodu, za plastikową kratką pod maską. Wyregulował do 12 bar (z 17!), i teraz wiatrak się włącza szybciej i problemu nie ma.

Napisałem ten post, bo może ktoś ma podobny problem i szuka rozwiązania. Enjoy.
Ostatnio zmieniony przez Camel- 5 Czerwiec 2012, 20:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 10 Wrzesień 2011, 10:22   

Takie informacje napewno się przydadzą :wink: Mogłes jednak dopisać się do istniejącego wątku- to pozwoli zachować porządek na forum :wink:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 10 Wrzesień 2011, 10:58   Re: Zagotowany merc

a co ma klimatyzacja do chłodzenia silnika?? to są dwie różne rzeczy niepowiązane ze sobą.
mają oddzielne wiatraki i ilość gazu w układzie klimy nie ma nic do tego.