Przesunięty przez: maurycy 2 Listopad 2011, 21:42 |
Mercedes S210 vs Bmw E 39 touring/ w202vs e46 |
Autor |
Wiadomość |
rotciv
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 71 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 2 Listopad 2011, 21:24 Mercedes S210 vs Bmw E 39 touring/ w202vs e46
|
|
|
Zastanawiam nad tymi modelami Bmw 520, 523, 528 z lat 1997-1999 - i wstawić LPG
a s210 ... po taksówce 220 CDi 1999-2001 ewentualnie 300 turbodiesel 1996-98(cywil).
Jakie jest wasze zdanie, warto po taryfie?
Mimo wszystko są one chyba trwalsze od cywilnych merców które w tym przedziale wiekowym mają i tak ponad 300 tysiecy km ( w Polsce przekrecane na modne 198 tys).
BMW czego sie po nich spodziewać jakie są koszty - dużo wyższe od Mercedesa?
Dodam że zamierzam kupować w Niemczech |
_________________ C 200 kompressor
|
Ostatnio zmieniony przez rotciv 4 Listopad 2011, 03:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 2 Listopad 2011, 21:31
|
|
|
rotciv napisał/a: | Mimo wszystko są one chyba trwalsze od cywilnych merców które w tym przedziale wiekowym mają i tak ponad 300 tysiecy km ( w Polsce przekrecane na modne 198 tys). |
W oryginalnym Taxi dużo elementów jest wzmocnionych. Jednak w Niemczech Taxi robi minimum 50tys km roczne, wiec sobie policz ile jest po 10latatch
[ Dodano: 2 Listopad 2011, 20:33 ]
rotciv napisał/a: | Dodam że zamierzam kupować w Niemczech |
To szukaj jakiegos niewysilonego benzyniaka. Latwiej takie auto kupić w dobrym stanie niż diesla, który w sumie przestał się opłacać
[ Dodano: 2 Listopad 2011, 20:35 ]
rotciv napisał/a: | 300 turbodiesel 1996-98(cywil). |
A wiesz ile on pali? Przy ciężkim bucie tyle co: rotciv napisał/a: | 520, 523, 528 |
[ Dodano: 2 Listopad 2011, 20:36 ]
rotciv napisał/a: | po taksówce 220 CDi 1999-2001 |
Takie wersje maja juz dawno w okolicach pół miliona |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2 Listopad 2011, 21:43
|
|
|
pozwolisz że przeniosę w bardziej odpowiednie miejsce
EOT |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
rotciv
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 71 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 3 Listopad 2011, 00:24
|
|
|
pozwolisz że przeniosę w bardziej odpowiednie miejsce
EOT
jasne - dzieki
liczę się z tym że taxi to ok 500 tys km ale przcietny dziesieciolatek w dieslu ma srednio 300 tys ... w sumie okulara 2000 rok z silnikiem 2,2 cdi w "budyniu" można wyrwac za 10 tyś z opłatami... dla swojego ego można polakierować za 4 tyś i będzie latać ...:P
Taka jest moja teoria- nie chce auta kupić i zrobić na sprzedaż tylko sprowadzić i pojeździć z 2 lata i nikogo nie nabijać w butelkę- że niby żadne taxi.
Natomiast jeżeli napiszecie że nie ma co sie pakować w dawne taksówki to da mi to do myślenia.
W przypadku BMW- nie ukrywam podabają mi się bardziej lecz boję się że koszty mogą być dużo wyższe- benzyniaki(520,523,528) do zagazowania to już v6...
Jeżeli ktoś ma bądź miał wspomnianą b-mkę albo merca - proszę o wyrażenie swojego zdania
realny przebieg to 250 tyś a 400 tyś
- nie widzę siebie w Oplu Corsa... |
_________________ C 200 kompressor
|
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 3 Listopad 2011, 10:00
|
|
|
rotciv napisał/a: | do zagazowania to już v6... |
a nie R6 ??
rotciv napisał/a: | lecz boję się że koszty mogą być dużo wyższe |
jak nie kupisz M-technik to zawias będzie porównywalny
a reszta to tak jak benzyna za bardzo niema się co popsuć. |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 3 Listopad 2011, 10:12
|
|
|
Znajomy kupil okulara po Taxi za okazyjne pieniądze. Też myślał że sie oplaca. Ale zawieszenie kaput, blacha kaput, skrzynia kaput... Ogólnie to koszty wyszly potężne. Więc jak kupisz dobre Taxi to ok, ale ja na to bym nie liczył. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
rotciv
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 71 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 4 Listopad 2011, 03:44
|
|
|
Kolejna zagwostka dla mnie... w202 z konca produkcji czy bmw e46 z początku i to 318... chociaz ten silnik to na plus pod katem lpg. Jak porównalem koszty eksplotacji klasy sredniej to wolę jednak chyba pozostać przy sredniej nizszej...
Bmw kusi mnie nowoczesniejsza konstrukcją, nowszą deską rozdzielczą, smuklejszą sylwetką i blizej jej do w203. Natomiast poczciwa C klasa w202 jest w miarę niezawodna- auto dobrze znam dla odmiany bedzie chyba diesel. ALe kurde na co się zdecydować??? Mając powiedzmy 12 tysi |
_________________ C 200 kompressor
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 4 Listopad 2011, 10:25
|
|
|
Za 12tys to chyba żartujesz, że chcesz kupić Eklasę bądź piątke? W tej kwocie to ciężko znaleźć zdrowe w202, chyba że przed liftem. Zamiast 318 wolałbym C180, bo jedno i drugie to nie torpeda a w Mercedesie przynajmniej wiesz co masz. Nie wspomnę już, że te trójki z pierwszych lat produkcji miały trochę chorób wieku dziecięcego. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
|