Otwarty przez: MICHAL200 25 Marzec 2014, 13:29 |
sprzeglo magnetyczne kompresora |
Autor |
Wiadomość |
lukaszkonrad
c124 z 230k
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 89 Skąd: wwl
|
Wysłany: 15 Kwiecień 2012, 22:00
|
|
|
1pasy1 napisał/a: | lukaszkonrad a hamowałeś już swój motor ciekaw jestem wyników?
ile Cię kosztował wydech z ciekawości pytam |
nie hamowałem narazie , a wydech niecałe 2k pln
sprzegło zaczyna mi sie slizgać więc kupiłem już swierzą tarcze i docisk sachsa i dam radzikowskiemu żeby organiczną tarczę wrzucić , ponoć koszta nie zabijają a użytkowanie nie jest tak kłopotliwe jak spiek
po sprzegle pewnie wezme sie za strojenie na czymś , wiec bedzie i hamownia
|
|
|
|
|
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 15 Kwiecień 2012, 23:07
|
|
|
TraczU, pisze sie na 100%
Powiedz co i jak ile bedzie mnie kosztowac i na kiedy, a ja sie dostosuje. chce to ogarnac bo juz mam dosyc turlania sie od swiatel do swiatel
Moj brat mieszka w 3miescie, wiec ogarnalby kwestie finansowe, przesylke itp
jak cos moj mail: mickybog@gmail.com
Daj cyne jak chcesz to ogarnac.
Pzdr
[ Dodano: 15 Kwiecień 2012, 22:21 ]
lukaszkonrad, podobny wydech (troche tanszy ) mialem w poprzednim w201 2.6 zbieral sie jak dziki przy takim oddechu, pamietam na autobanie moj rocznik '87 zrobil 218 Vmax bez zadnych modow, jedynie przeciagniety wydech i skasowany srodkowy tlumik:P
A golfiarze stukali sie w czolo ze polski wariat gratem jedzie
[ Dodano: 18 Kwiecień 2012, 19:10 ]
powracam do tematu. po wizycie w warsztacie, rozkreceniu sprzegla i skreceniu bez podkladek na 'sztywno' auto zachowuje sie nieco lepiej, jednak wciaz to nie to samo co bylo...
chyba jednak opcja ze skreceniem na stale srubami wydaje sie jedyna mozliwa alternatywa.
gdzei jeszcze mozna szukac ewentualnych usterek? gdzie patrzec i szperac? |
|
|
|
|
maciu0
Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 11 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2012, 14:25
|
|
|
Witam Koledzy.
niestety i mi przytrafiła się awaria sprzęgła magnetycznego, więc zwracam się do was o jakąś radę, pomoc. Podczas jazdy odczułem brak mocy, więc wyszedłem zajrzałem pod maske a tam znalazłem odkręconą tarczkę od sprzęgła. Niestety skręcenie na stałe u mnie nie wchodzi w grę, ponieważ wytarł się wieloklin na tarczce... tak to wyglada:
I teraz pytanie. Czy ma ktoś jakąś złota rade co z tym zrobić, albo czy wie ktoś gdzie dostanę ową część? |
|
|
|
|
KaszpiK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 124 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 24 Kwiecień 2012, 00:47
|
|
|
mikey bee napisał/a: | TraczU, pisze sie na 100%
Powiedz co i jak ile bedzie mnie kosztowac i na kiedy, a ja sie dostosuje. chce to ogarnac bo juz mam dosyc turlania sie od swiatel do swiatel
Moj brat mieszka w 3miescie, wiec ogarnalby kwestie finansowe, przesylke itp
jak cos moj mail: mickybog@gmail.com
Daj cyne jak chcesz to ogarnac.
Pzdr
[ Dodano: 15 Kwiecień 2012, 22:21 ]
lukaszkonrad, podobny wydech (troche tanszy ) mialem w poprzednim w201 2.6 zbieral sie jak dziki przy takim oddechu, pamietam na autobanie moj rocznik '87 zrobil 218 Vmax bez zadnych modow, jedynie przeciagniety wydech i skasowany srodkowy tlumik:P
A golfiarze stukali sie w czolo ze polski wariat gratem jedzie
[ Dodano: 18 Kwiecień 2012, 19:10 ]
powracam do tematu. po wizycie w warsztacie, rozkreceniu sprzegla i skreceniu bez podkladek na 'sztywno' auto zachowuje sie nieco lepiej, jednak wciaz to nie to samo co bylo...
chyba jednak opcja ze skreceniem na stale srubami wydaje sie jedyna mozliwa alternatywa.
gdzei jeszcze mozna szukac ewentualnych usterek? gdzie patrzec i szperac? |
Ja też piszę się na koło : D
kaszpik(małpa)wp.pl |
_________________ W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129 |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 24 Kwiecień 2012, 01:25
|
|
|
dobra, nie bylo mnie za bardzo, postaram się jak najszybciej ogarnąć temat |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 24 Kwiecień 2012, 01:33
|
|
|
TraczU, czekam z niecierpliwoscia na wiesci!
[ Dodano: 2 Maj 2012, 01:53 ]
Ponownie poruszam temat...
ogarnalem temat i skrecilem cale sprzeglo jak w poprzednich komentarzach, jednak auto jak nie jechalo tak jedzie, jednak momentami zamula okrutnie. wyraznie daje sie odczuc jakby brakowalo powietrza, dlawi sie a potem nagle wskakuje na obroty i rwie do przodu.
czy ktos juz tak mial? jutro zabieram sie za ponowne krecenie srubek, jednak jako laik prosilbym o pomoc, gdzie szukac i czego szukac pzdr |
|
|
|
|
kosa
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Cze 2009 Posty: 6 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 6 Maj 2012, 17:28
|
|
|
Witam
ile masz już u siebie km zrobionych na zblokowanym sprz. komp. ??
Ja u siebie zdjąłem kompresor i leży w garażu - odradzano mi zblokowanie sprzęgła |
_________________ MB C230 Kompresor 95r. |
|
|
|
|
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 6 Maj 2012, 17:40
|
|
|
Nie zrobilem sporo, jakies 250 km na razie, ale nie ma kopa, to mnie troche martwi... |
|
|
|
|
kosa
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Cze 2009 Posty: 6 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 6 Maj 2012, 20:01
|
|
|
Nie chciałbym zapychać forum ale czy sprawdziłeś czy przepustnice powietrza otwierają się proporcjonalnie do siebie ?? |
_________________ MB C230 Kompresor 95r. |
|
|
|
|
KaszpiK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 124 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 6 Maj 2012, 21:50
|
|
|
Jeśli koledzy zastąpicie koło ze sprzęgłem (orginalne) na zwykłe "na stałe" to mocy nie będzie - czemu ? Bo komputer przestanie zamykać przepustnice z racji tej iż wtyczka od elektromagnesu jest odłączona - finał taki że kompressor chodzi ale wieje sobie do filtra...
Czy ktoś wie jak to obejść ? Jakiś opornik na wtyczkę od kompressora ? Dla mnie i tak potrzebne koło ponieważ montuje upust mechaniczny - BOV... |
_________________ W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129 |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
|
|
|
|
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 7 Maj 2012, 16:25
|
|
|
kosa, nie sprawdzalem, ale dzieki za info. to dobry plan przejrzec ta opcje.
KaszpiK, wciaz jezdze na org kole tyle ze skreconym jak we wczesniejszych fotach.
znalazlem uzywany caly kompresor ze sprzeglem ale nie wiadomo jaki przebieg i czy to sprzeglo tez nie padnie po kilku miesiacach. ogolnie jest lipa bo musze jechac do pl za 2 miesiace a w takim stanie to nie wiem czy auto pociagnie cala traske.... |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 7 Maj 2012, 17:39
|
|
|
mikey bee, da sobie rade. Teraz musisz tylko zrobic taki mały patent
obetnj wtyczke od sprzegła kompressora starego tak zebys mógł podłaczyc kable.
podłacz do tego zarówkę 12v od tylnego światła. Sygnał z komputera bedzie zapałał zarówkę i tym sameym bedzie czuł że działa cewka sprzegła oszukany zarówką bedzie zamykał przepustnice przy filtrze. Zobaczysz wtedy,ze auto bedzie mocne. i z czyms takim mozesz jechac do PL spokojnie. Tak jak teraz również. Niestety ja bez elektroniki musialem jeździć ok 2000km i wszystko było OK
nie ma się co zepsuć |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 7 Maj 2012, 18:02
|
|
|
aha, taki patent:) i od razu mam neony spod maski:) sprobuje jutro jak to smiga:) dzieki |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
|
|
|
|
|