Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: MICHAL200
25 Marzec 2014, 13:29
sprzeglo magnetyczne kompresora
Autor Wiadomość
KaszpiK 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 124
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 7 Maj 2012, 22:22   

TraczU napisał/a:
KaszpiK, musisz wywalić przepustnice przy filtrze, czyli zmienić rurę dolotową i dodac oczywiście BOV

[ Dodano: 7 Maj 2012, 11:17 ]
a propo BOV http://www.youtube.com/watch?v=HRoU7dvdujY :)



Tak wiem traczu :D Ja już to dobrze zaplanowałem, teraz czekam na graty i będzie tjunink. Czekam też na nowe koło od Ciebie : D

[ Dodano: 7 Maj 2012, 22:26 ]
mikey bee napisał/a:
kosa, nie sprawdzalem, ale dzieki za info. to dobry plan przejrzec ta opcje.
KaszpiK, wciaz jezdze na org kole tyle ze skreconym jak we wczesniejszych fotach.
znalazlem uzywany caly kompresor ze sprzeglem ale nie wiadomo jaki przebieg i czy to sprzeglo tez nie padnie po kilku miesiacach. ogolnie jest lipa bo musze jechac do pl za 2 miesiace a w takim stanie to nie wiem czy auto pociagnie cala traske....



Orginalne koło ze sprzegłem magnetycznym skręconym śrubami to co innego niż puste koło bez wtyczki do podłączenia od sterownika silnika, chodziło mi własnie o to by komputer myślał że załącza kompressor - jak widać traczu napisał już jak to zrobić więc teraz bez problemu można montować same koło + żarówa na kable :D
_________________
W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129
 
 
mikey bee
michal

Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 51
Skąd: United Kingdom
Wysłany: 7 Maj 2012, 22:37   

jutro bedzie walka z kabelkami i zarowkamim :)
traczu ten twoj tokarz bedzie miec rece pelne roboty jak sie reszta dowie ze dorabiasz kola:)
 
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 7 Maj 2012, 23:10   

narazie bedzie musial zrobić 4 sztuki :) ale gośc solidny :) ucieszy się :D
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
lukaszkonrad
c124 z 230k

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 89
Skąd: wwl
Wysłany: 7 Maj 2012, 23:50   

widzę że temat idzie ogniem :) cieszy mnie to:)

Traczu, kiedy bedziesz w wawie? może na jakiego spota się ustawimy? obgadał bym pare tuningów z Tobą
 
 
KaszpiK 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 124
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 8 Maj 2012, 22:52   

TraczU napisał/a:
narazie bedzie musial zrobić 4 sztuki :) ale gośc solidny :) ucieszy się :D


No ba :D Nie mogę się doczekać nowego koła tylko czy da się zmienić koło bez wyciągania kompressora i skąd dorwać nowy mniejszy pasek?

Dzisiaj podłączyłem boost meter przy pełnym doładowaniu wyskakuje mi 0,25bar :( Coś mało
_________________
W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 9 Maj 2012, 09:08   

KaszpiK, Pasek to nie problem, ContiTech ma praktycznie wszystkie wymiary :)

0.25 na seryjnym ? standard.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
KaszpiK 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 124
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 9 Maj 2012, 21:31   

TraczU napisał/a:
KaszpiK, Pasek to nie problem, ContiTech ma praktycznie wszystkie wymiary :)

0.25 na seryjnym ? standard.


Tak na seryjnym, Trochę mało heh. Umyłem silnik i nie pali mi któryś gar :( Mój błąd..., jutro na kompa pojade znowu :(
_________________
W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129
 
 
mikey bee
michal

Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 51
Skąd: United Kingdom
Wysłany: 9 Maj 2012, 22:19   

TraczU, przygotowalem sobie zaroweczke 12v i podlutowalem dwa przewody zeby bylo latwiej podlaczyc do kabla. czy jest jakas magia z tym podlaczeniem, czy po prostu wpiac moja zarowke z drucikami pod przewody sprzegla jak leci? domniemam ze jesli zaczne krecic silnik zarowka powinna zaczac swiecic, gdy sygnal pojdzie na sprzeglo by zalaczalo...? do tego pewnie nie ruszac przewodu od przepustnicy z filtra :) wole sprawdzic zanim zaczne ciac przewody :P
 
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 9 Maj 2012, 23:10   

mikey bee, przewód od przepustnicy ma byc podłączony, zarówka podłacząna pod kabel od kompressora, tylko najlepiej jeśli utniesz kabel od starej cewki tak, zeby zarówkę podłączyc przez złączke a nie na "zywca" w kabel, bo nie sztuka zrobić druciarstwo które potem jest nieodwracalne :)
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
mikey bee
michal

Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 51
Skąd: United Kingdom
Wysłany: 9 Maj 2012, 23:13   

TraczU, tak tez planuje zrobic, przez wtyczke jakos sie wpiac, zeby byla opcja odwrocenia procesu :) masz jakis poglad jak sam to ogarnales??
 
 
 
KaszpiK 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 124
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 9 Maj 2012, 23:20   

mikey bee napisał/a:
TraczU, tak tez planuje zrobic, przez wtyczke jakos sie wpiac, zeby byla opcja odwrocenia procesu :) masz jakis poglad jak sam to ogarnales??


No co jak co ale podłączenie żarówki do kabla to ogarniesz sam.
_________________
W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129
 
 
mikey bee
michal

Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 51
Skąd: United Kingdom
Wysłany: 9 Maj 2012, 23:27   

hehe pewnie sobie poradze :P tyle ze musze to jakos ukryc bo mam tu przeglad, a takie "mody" moga mi nie przejsc :) pochowam wszystko pod pokrywke czy cos znajac zycie.
 
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 9 Maj 2012, 23:30   

mikey bee, to węź dłuzszy kabel i wrzuć nawet do filtra powietrza :) tylko na czas przeglądu oczywiście.:)
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
KaszpiK 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 124
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 10 Maj 2012, 21:58   

TraczU napisał/a:
narazie bedzie musial zrobić 4 sztuki :) ale gośc solidny :) ucieszy się :D


Można wymienić koło bez wyciągania kompressorka ? I czy wiesz jaka jest granica wytrzymałości kompressora (jak małe koło można wsadzić :D ) Nie chce Cię poganiać ale kiedy można liczyć na koło :D thx.
_________________
W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 10 Maj 2012, 22:14   

KaszpiK, Koło bedzie, jak bede zmieniał uszczelkę pod głowica :) teoretycznie na dniach :)
Narazie nie moge zostać bez auta, mógłbym na weekend ale w niedziele wyjazd na zawody i tez lipa :)
Granicy wytrzymałości jako takiej niema, bo to tylko wirniki na łozyskach :) nie za bardzo ma sie co rozsypać jak niema sprzegła :) Są za to obroty efektywne powyżej których kompressor nie nadąza zasysać powietrza i zbyt wysokie obroty rotorów powodują spadek ciśnienia w dolocie. Ocywiście spadek względem maksymalnej wydajności.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,198 sekundy. Zapytań do SQL: 11