Otwarty przez: MICHAL200 25 Marzec 2014, 13:29 |
sprzeglo magnetyczne kompresora |
Autor |
Wiadomość |
KaszpiK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 124 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 7 Maj 2012, 22:22
|
|
|
Tak wiem traczu Ja już to dobrze zaplanowałem, teraz czekam na graty i będzie tjunink. Czekam też na nowe koło od Ciebie : D
[ Dodano: 7 Maj 2012, 22:26 ]
mikey bee napisał/a: | kosa, nie sprawdzalem, ale dzieki za info. to dobry plan przejrzec ta opcje.
KaszpiK, wciaz jezdze na org kole tyle ze skreconym jak we wczesniejszych fotach.
znalazlem uzywany caly kompresor ze sprzeglem ale nie wiadomo jaki przebieg i czy to sprzeglo tez nie padnie po kilku miesiacach. ogolnie jest lipa bo musze jechac do pl za 2 miesiace a w takim stanie to nie wiem czy auto pociagnie cala traske.... |
Orginalne koło ze sprzegłem magnetycznym skręconym śrubami to co innego niż puste koło bez wtyczki do podłączenia od sterownika silnika, chodziło mi własnie o to by komputer myślał że załącza kompressor - jak widać traczu napisał już jak to zrobić więc teraz bez problemu można montować same koło + żarówa na kable |
_________________ W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129 |
|
|
|
|
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 7 Maj 2012, 22:37
|
|
|
jutro bedzie walka z kabelkami i zarowkamim
traczu ten twoj tokarz bedzie miec rece pelne roboty jak sie reszta dowie ze dorabiasz kola:) |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 7 Maj 2012, 23:10
|
|
|
narazie bedzie musial zrobić 4 sztuki ale gośc solidny ucieszy się |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
lukaszkonrad
c124 z 230k
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 89 Skąd: wwl
|
Wysłany: 7 Maj 2012, 23:50
|
|
|
widzę że temat idzie ogniem cieszy mnie to:)
Traczu, kiedy bedziesz w wawie? może na jakiego spota się ustawimy? obgadał bym pare tuningów z Tobą |
|
|
|
|
KaszpiK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 124 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 8 Maj 2012, 22:52
|
|
|
TraczU napisał/a: | narazie bedzie musial zrobić 4 sztuki ale gośc solidny ucieszy się |
No ba Nie mogę się doczekać nowego koła tylko czy da się zmienić koło bez wyciągania kompressora i skąd dorwać nowy mniejszy pasek?
Dzisiaj podłączyłem boost meter przy pełnym doładowaniu wyskakuje mi 0,25bar Coś mało |
_________________ W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129 |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 9 Maj 2012, 09:08
|
|
|
KaszpiK, Pasek to nie problem, ContiTech ma praktycznie wszystkie wymiary
0.25 na seryjnym ? standard. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
KaszpiK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 124 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 9 Maj 2012, 21:31
|
|
|
TraczU napisał/a: | KaszpiK, Pasek to nie problem, ContiTech ma praktycznie wszystkie wymiary
0.25 na seryjnym ? standard. |
Tak na seryjnym, Trochę mało heh. Umyłem silnik i nie pali mi któryś gar Mój błąd..., jutro na kompa pojade znowu |
_________________ W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129 |
|
|
|
|
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 9 Maj 2012, 22:19
|
|
|
TraczU, przygotowalem sobie zaroweczke 12v i podlutowalem dwa przewody zeby bylo latwiej podlaczyc do kabla. czy jest jakas magia z tym podlaczeniem, czy po prostu wpiac moja zarowke z drucikami pod przewody sprzegla jak leci? domniemam ze jesli zaczne krecic silnik zarowka powinna zaczac swiecic, gdy sygnal pojdzie na sprzeglo by zalaczalo...? do tego pewnie nie ruszac przewodu od przepustnicy z filtra wole sprawdzic zanim zaczne ciac przewody |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 9 Maj 2012, 23:10
|
|
|
mikey bee, przewód od przepustnicy ma byc podłączony, zarówka podłacząna pod kabel od kompressora, tylko najlepiej jeśli utniesz kabel od starej cewki tak, zeby zarówkę podłączyc przez złączke a nie na "zywca" w kabel, bo nie sztuka zrobić druciarstwo które potem jest nieodwracalne |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 9 Maj 2012, 23:13
|
|
|
TraczU, tak tez planuje zrobic, przez wtyczke jakos sie wpiac, zeby byla opcja odwrocenia procesu masz jakis poglad jak sam to ogarnales?? |
|
|
|
|
KaszpiK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 124 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 9 Maj 2012, 23:20
|
|
|
mikey bee napisał/a: | TraczU, tak tez planuje zrobic, przez wtyczke jakos sie wpiac, zeby byla opcja odwrocenia procesu masz jakis poglad jak sam to ogarnales?? |
No co jak co ale podłączenie żarówki do kabla to ogarniesz sam. |
_________________ W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129 |
|
|
|
|
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 9 Maj 2012, 23:27
|
|
|
hehe pewnie sobie poradze tyle ze musze to jakos ukryc bo mam tu przeglad, a takie "mody" moga mi nie przejsc pochowam wszystko pod pokrywke czy cos znajac zycie. |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 9 Maj 2012, 23:30
|
|
|
mikey bee, to węź dłuzszy kabel i wrzuć nawet do filtra powietrza tylko na czas przeglądu oczywiście.:) |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
KaszpiK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 124 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 10 Maj 2012, 21:58
|
|
|
TraczU napisał/a: | narazie bedzie musial zrobić 4 sztuki ale gośc solidny ucieszy się |
Można wymienić koło bez wyciągania kompressorka ? I czy wiesz jaka jest granica wytrzymałości kompressora (jak małe koło można wsadzić ) Nie chce Cię poganiać ale kiedy można liczyć na koło thx. |
_________________ W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129 |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 10 Maj 2012, 22:14
|
|
|
KaszpiK, Koło bedzie, jak bede zmieniał uszczelkę pod głowica teoretycznie na dniach
Narazie nie moge zostać bez auta, mógłbym na weekend ale w niedziele wyjazd na zawody i tez lipa
Granicy wytrzymałości jako takiej niema, bo to tylko wirniki na łozyskach nie za bardzo ma sie co rozsypać jak niema sprzegła Są za to obroty efektywne powyżej których kompressor nie nadąza zasysać powietrza i zbyt wysokie obroty rotorów powodują spadek ciśnienia w dolocie. Ocywiście spadek względem maksymalnej wydajności. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
|