Otwarty przez: MICHAL200 25 Marzec 2014, 13:29 |
sprzeglo magnetyczne kompresora |
Autor |
Wiadomość |
KaszpiK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 124 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 10 Maj 2012, 22:39
|
|
|
TraczU napisał/a: | KaszpiK, Koło bedzie, jak bede zmieniał uszczelkę pod głowica teoretycznie na dniach
Narazie nie moge zostać bez auta, mógłbym na weekend ale w niedziele wyjazd na zawody i tez lipa
Granicy wytrzymałości jako takiej niema, bo to tylko wirniki na łozyskach nie za bardzo ma sie co rozsypać jak niema sprzegła Są za to obroty efektywne powyżej których kompressor nie nadąza zasysać powietrza i zbyt wysokie obroty rotorów powodują spadek ciśnienia w dolocie. Ocywiście spadek względem maksymalnej wydajności. |
Ciekawe jakie to będą graniczne wartości, i jak myślisz ile będzie doładowania przy tym mniejszym kole na które tak czekamy Standard 0,25 naprawdę nie zadowala hehe : ) Nie ma co przesadzać bo orginałki wtryski nie dadzą rady.
A no i pytanko które zadaje już 3 raz Czy da się zmienić koło bez wyciągania kompressorka ? |
_________________ W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129 |
|
|
|
|
mbmastermx
SLK 200K
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 10 Maj 2012, 23:48
|
|
|
KaszpiK, ups zapomnialem o tym pytaniu
sciagacz jest tam"wbudowany" z tego co pamiętam po wykręceniu srubki 6mm wkręcamy srubkę 8mm która łapie tylko dekielek odpychając go od koła kompressora, potem zeger i gotowe. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
mbmastermx
SLK 200K
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 12 Maj 2012, 16:00
|
|
|
witam ponownie,
udalo sie podlaczyc zarowke jak we wczesniejszych opisach, daje sie zauwazyc przyrost mocy od dolu. Moje pytanie:czy zarowka ma sie swiecic caly czas, czy tylko gdy ECU zalacza sprzeglo? bo u mnie sie swieci non stop i nie wiem czy to dobrze... jakies podpowiedzi TraczU, ?? |
|
|
|
|
KaszpiK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 124 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 12 Maj 2012, 22:36
|
|
|
mikey bee napisał/a: | witam ponownie,
udalo sie podlaczyc zarowke jak we wczesniejszych opisach, daje sie zauwazyc przyrost mocy od dolu. Moje pytanie:czy zarowka ma sie swiecic caly czas, czy tylko gdy ECU zalacza sprzeglo? bo u mnie sie swieci non stop i nie wiem czy to dobrze... jakies podpowiedzi TraczU, ?? |
Z ktorego roku masz auto? Po lifcie kompre na zimnym pompowal nonstop. Jesli widzisz roznice to może zamyka się wkońcu przepustnica dzięki której doładowanie idzie na silnik. |
_________________ W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129 |
|
|
|
|
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 12 Maj 2012, 22:44
|
|
|
KaszpiK, Mam model z 1999 roku wersja RHD z racji ze mieszkam w uk. Nie jestem specem ale chyba po lifcie. Kiedys wrzucilem posta z fotami ale zamkneli mi temat mimo ze sie wczesniej przywitalem
[ Dodano: 12 Maj 2012, 21:53 ]
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15472 to byl moj stary topic, niestety pomimo wczesniejszego przywitania i kontaktu nie zostal oonownie otwarty jeslu sa jeszcze foty do to ten model |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 12 Maj 2012, 23:02
|
|
|
mikey bee, masz lift na zimnym ma się świecić cały czas. na ciepłym silniku już tylko powyzej 2k.
[ Dodano: 12 Maj 2012, 23:02 ]
napisz do maurycego żeby Ci odblokował temat |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 12 Maj 2012, 23:09
|
|
|
TraczU, Juz pusalem ale bylo bez odp wiec olalem
Teraz to akurat malo istotne, najwazniejsze ze wiadomo jaki mam model hehe.
A moze wys tarczy jakis opornik maly zamiast zarowki wmontowac w obwod zeby przeklamywac ECU. Ten patent jest ok ale mam podswietlenie silnika rodem z MTV, mimo ze zarowka malutka |
|
|
|
|
KaszpiK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 124 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 15 Maj 2012, 00:33
|
|
|
TraczU napisał/a: | mikey bee, da sobie rade. Teraz musisz tylko zrobic taki mały patent
obetnj wtyczke od sprzegła kompressora starego tak zebys mógł podłaczyc kable.
podłacz do tego zarówkę 12v od tylnego światła. Sygnał z komputera bedzie zapałał zarówkę i tym sameym bedzie czuł że działa cewka sprzegła oszukany zarówką bedzie zamykał przepustnice przy filtrze. Zobaczysz wtedy,ze auto bedzie mocne. i z czyms takim mozesz jechac do PL spokojnie. Tak jak teraz również. Niestety ja bez elektroniki musialem jeździć ok 2000km i wszystko było OK
nie ma się co zepsuć |
Traczu, znasz może jakiś trick jak ten z żarówką tylko tym razem na przepustnice przy filtrze ? Przepustnicy nie ma a komp musi myśleć że jest |
_________________ W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129 |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 15 Maj 2012, 10:59
|
|
|
KaszpiK, może tak samo ? nie wiem, nie próbowałem jej oszukac nigdy. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
mbmastermx
SLK 200K
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Maj 2012, 08:24
|
|
|
Kaszpik
Gość, który zrobił sobie kółko 66mm na kompresorze uzyskał na hamowni wynik 230KM i 370NM a doładowanie wyniosło zaledwie 0.6 Bar więc u ciebie jest chyba jak najbardziej OK
Dodam tylko, że nawet po zamontowaniu nakładki na koło pasowe oraz stoczeniu na maa kółka kompresora nie uzyskamy takiego doładowania jak kolego z Niemiec. Problemem u niego może być zbyt mała powierzchnia styku paska na zmniejszonym kółku przez co pasek może się ślizgać.
link do pomiaru z hamowni
http://img185.imageshack....22/sep22001.jpg |
|
|
|
|
KaszpiK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 124 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 16 Maj 2012, 13:21
|
|
|
mbmastermx, Ciekawe do jakiego dmuchania ogarną standardowe wtryskiwacze, niby dawkę paliwa dobiera do powietrza sam dzięki przepływomierzu, jednak można więcej podlać modifikując softa (wyczytałem że są tam wartości +5% , +10% itd.) Chyba TraczU, zmieniał dawke, może coś wie więcej na ten temat i ile taka przyjemność go kosztowała |
_________________ W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129 |
|
|
|
|
mbmastermx
SLK 200K
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Maj 2012, 14:03
|
|
|
Polecam lekturę. Znajdują się tu wszystkie odpowiedzi na nurtujące Nas pytania. Od portingu eatona po kółka i inne mody 11 stron soczystej lektury.
http://www.benzworld.org/...aton-m62-s.html
A co do zmiany dawki to wystarczy ktoś ze Stardiagnozą i dawkę Ci zmieni więc średnio 100zł za podłączenie na mieście krzyczą oczywiście poza ASO. Z tego co Pamiętam Traczu pisał o zmianie mieszanki na 3 stopień cokolwiek by to miało znaczyć. |
|
|
|
|
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 22 Maj 2012, 01:38
|
|
|
TraczU, Jakies niusy na froncie tokarskim? |
|
|
|
|
|