|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
W202 do 7,5 tys zł - da się? |
Autor |
Wiadomość |
sprat
Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 9 Skąd: Zamosc/Poznań
|
Wysłany: 3 Maj 2012, 16:33 W202 do 7,5 tys zł - da się?
|
|
|
Witam wszystkich,
po sprzedaży Vectry B w dieslu szukam kolejnego auta. Między innymi wybór padł na . W związku z tym, pozwolę sobie zadac kilka pytań
- mam ok. 7,5 - 8 tys zł i to jest max suma jaką moge wydac na sam zakup. Na rozruch mam około 1000 zł. Czy w tych pieniądzach coś znajdę?
- rocznie robię ok 20-25 tys.km. Za tak małe pieniądze wolałbym nie kupowac diesla, bo może byc sporo rzeczy do wymiany. Jak z połączeniem benzyna + LPG w ?
- automat czy manual - hmm, w tym pierwszym chyba więcej rzeczy do naprawy, ale w koncu tyle jest z automatem, ze nawet znalezienie kolejnej skrzyni nie jest problemem?
- jedynym moim wymaganiem jest to by auto miało klimatyzację i było sedanem
No i właśnie, drodzy Forumowicze - czy mam co szukac, czy nie zawracac sobie głowy wogole ? Ponadto, czy jest to auto drogie w utrzymaniu?
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi! |
|
|
|
|
Kurzym
C200 D
Pomógł: 8 razy Dołączył: 12 Lut 2011 Posty: 203 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 3 Maj 2012, 18:37
|
|
|
Obalam ten stereotyp ze Disle w MB się psują nie mam opinii na temat CDI więc niech powiedzą coś na ten temat właściciele tego typu silnika wróćmy do normalnego Disla takiego np jak ja mam 2.0 ?? od kiedy go mam nic sie w nim nie popsuło i raczej każdego kogo znam co ma 2.0 to bez ukrywania tylko olej wymieniają i uszczelniają miskę i jeżdżą Odpukać ,,Niezniszczalny'' Teraz lecimy dalej Kasa pewnie ze wystarczy tyle ile chcesz wydać to nawet coś fajnego można przyhaczyć co do skrzyni automat czy manual nie ma różnicy mam tez automata i nic się nie psuje po prostu trzeba umieć jeździć takim sprawdzać olej itp ale za to ma sie lepszą i przyjemną wygodę z jazdy nie oszukujmy sie taka jest prawda aa na co zwracać uwagę to pytaj innych kolegów z forum oni bardziej obcykani niż ja w tych sprawach Ja nie trawie LPG w MB albo cię stać na benzynę i jeździsz aa jak jeździsz dużo kup disla ale żeby nie było ze kogoś obrażam
Pozdrawiam |
_________________ WDB2021201A027529
1993r. Diseal Automat
348 Perlblau (do 31.12.1995)
..buch jointa to tak zwalczam stres
po to mam wspomaganie klimę i ABS'' |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 3 Maj 2012, 18:59
|
|
|
Hej,
Ja polecam zapoznać się z jednym tematem również w tym dziale:
http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0
prześledzisz sobie, jak wygląda (wyglądało?) poszukiwanie przez kolegę Mercedesik z pomocą kolegów na forum.
Moim zdaniem szansa jest, zależy jaki stosunek cena/stan jest dla Ciebie wystarczający.
Co do diesla - zgodzę się z Kurzym, za wyjątkiem silnika 220D (ale to poczytaj sobie na forum, jest dosyć obszerny wątek).
LPG - osobiście nie mam złych wspomnień, ogarnięty gaziarz i w moim wypadku śmigam już 2 rok bez problemów, spalanie widzisz w mojej stopce. |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
sprat
Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 9 Skąd: Zamosc/Poznań
|
Wysłany: 4 Maj 2012, 00:21
|
|
|
Dzięki. Ciekawy wątek, choc optymizmem nie napawa...Mój stosunek jest taki: auto ma jeździc i nie zawodzic. Robie praktycznie tylko długie trasy (400-600 km) więc potrzebuje samochodu, ktory będzie w stanie umozliwic komfortowe poruszanie sie. I dlatego właśnie pytam |
|
|
|
|
Kurzym
C200 D
Pomógł: 8 razy Dołączył: 12 Lut 2011 Posty: 203 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 4 Maj 2012, 07:23
|
|
|
No to my ci odpowiadamy nasz kolega z forum sprzedaje za 9.5 tys ( a nóż widelec ci coś spuści)sprawdzonego W202 sprawdź dział Sprzedam ;D |
_________________ WDB2021201A027529
1993r. Diseal Automat
348 Perlblau (do 31.12.1995)
..buch jointa to tak zwalczam stres
po to mam wspomaganie klimę i ABS'' |
|
|
|
|
Mercedesik
C 200D
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 112 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 4 Maj 2012, 22:46
|
|
|
Z gory przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze z komorki.
sprat, jesli smigasz dlugie trasy, to ja na Twoim miejscu wchodzilbym w Diesla. Na trasie jednak 2.0 D moze byc w pewnych momentach niewystarczajace. Jeszcze zalezy jaka masz noge.
Co do ceny, to wg mnie ciezkie zadanie przed Toba... W tej cenie musialbys porzadnie sprawdzic samochod, zeby miec pewny pojazd na trasy. Ja swoja poprzednia ukochana Celinke doprowadzilem do swietnego stanu (wszystkie pierdolki byly porobione), a rzeczoznawca wycenil ja na 9.9 tys PLN. Ale wez pod uwage to, ze takich swirow nie ma wielu. W tych pieniazkach juz raczej nikt nie bawi sie w porzadne inwestowanie w samochod. Dlatego jesli chcesz W202, to ja na Twoim miejscu bralbym sprawdzone autko od jakiegos Forumowicza.
Abdul, ja wciaz szukam Mam nadzieje, ze do miesiaca uda mi sie cos nagrac |
_________________ WDB2021201A164901 - piękne wspomnienia
Teraz: E46 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Maj 2012, 23:39
|
|
|
Długie trasy i wolnossący Diesel.
Panowie, jak kolega będzie śmigał z Krakowa do Wrocławia to spoko, wskoczy na A4, ustawi tempomat, wrzuci do kilku bramek i cześć.
Ale polskie drogi to nie autostrady, dlatego minimum C220 CDI lub C180 w gazie.
Z racji, że budżet jest jaki jest to proponuje tylko i wyłącznie opcje M111 (1,8-2,3) z początku produkcji. Będzie bardzo ciężko znaleźć zadbany egzemplarz, tym bardziej z klimą.
Nie nastawiałbym się na rodzaj budy, skrzyni czy konkretną pojemność, bo niestety polski rynek to loteria a nie salon. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że w długich trasach kolega doceni zawieszenie standardowe a nie sportowe.
Jakby było chociaż 12 tys do wydania, to na pewno coś ciekawego by się znalazło, ale jak zwykle jest parcie na niską kasę i młody rocznik.
Takich cudów nie ma.
Za 8 tys można znaleźć coś po małym lifcie ale pewnie ze słabym wypasem i na pewno bez gazu. Ostatnio sprzedałem Classica, w zasadzie bezwypadkowy, 3 elementy lakierowane, bardzo zdrowy, brak rdzy i zadbane wnętrze, ale mimo tych wszystkich superlatyw idealny nie byl. Sprzedany za trochę więcej niż 8 tys i gazu nie miał. Niestety 10 tys to granica psychologiczna, daltego jest spore prawdopodobieństwo, że egzemplarze z ceną poniżej 10 tys będą w dużo gorszym stanie niż te za 10 i więcej.
Jeśli kolega będzie miał pytania do konkretnych ogłoszeń to chętnie pomogę. Ale zanim kolega wrzuci 10 na raz to niech się zastanowi czy chociaż 3 egzemplarze go poważnie interesują. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Dżony
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 598 Skąd: Polska B
|
Wysłany: 4 Maj 2012, 23:55
|
|
|
Ja polecam połączenie M111 z LPG.
U mnie C180 przejechała już ponad 180tys. km na instalacji BRC(nie sekwencji) i odpukać poza wymianą filterków, membran na przeglądach i raz listwy wtryskowej nie ma problemu.
A kultura pracy, dynamika jednak znacznie lepsza niż w starych dieslach MB które zresztą nie są też zbyt oszczędne. |
|
|
|
|
sprat
Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 9 Skąd: Zamosc/Poznań
|
Wysłany: 5 Maj 2012, 11:56
|
|
|
Dzięki Wam wszystkim za odzew.
Ja auta zamierzam szukac w okolicach lipca, może na forum coś ciekawego się znajdzie. Nie mam absolutnie parcia na rocznik, bo wiem, że jeździ się stanem nie rocznikiem
Wiecie z tą klimą to jest tak: dałem to jako warunek, ale jeśli miałbym do wyboru egzemplarz bez klimy ale w dobrym stanie to pewnie bym wziął. W poprzednim aucie jak na zlosc padła mi klima w czerwcu i mimo tego, żemiałem skórzaną tapicerkę i w lecie mimo 35 stopni nieraz jakoś jeździłem.
No nic, będę się rozglądał i jak coś wyhaczę to wrzucę na forum. Jeszcze raz dziękuję za pomoc! |
|
|
|
|
SilmanLajdak
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 205 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 5 Maj 2012, 21:57
|
|
|
Na Twoim miejscu rozglądał bym się za C180 w takiej kwocie możesz znaleźć coś rozsądnego jednak auta mogą mieć swoje mankamenty ( rdza w nie których miejscach,może drobne nie dociągnięcia mechaniczne spowodowanego pewnego rodzaju zaniedbaniem właściciela) takie auta do 7 000zł można znaleźć wydać czasem 1000zł i cieszyć się samochodem. 1.8 nie jest aż taki straszny jeżeli chodzi i spalanie naprawdę w zimie dopiero można trochę odczuć spalanie.
Reasumując szukaj benzyny bądź benz+lpg i nie nastawiaj się na igły bo w takiej kwocie ciężko nie zrażaj się do drobnej rdzy bo Celinka lubi pordzewieć ale wszystko jest do zrobienia targuj ceny atakuj 9000zł 9.500zł i próbuj targować
powodzenia |
_________________ Mercedes-Benz w202 c180 rok 1996
VIN:WDB2020181A466239
aktualnie vw Passat b5 fl 1.9TDI 131KM rok 2002 więcej w temacie "nasze inne"
sprzedane w202 c180 rok 1996 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=16209
sprzedane Rover 75 2.0CDTi rok 2002 |
|
|
|
|
SilmanLajdak
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 205 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 5 Maj 2012, 21:58
|
|
|
p.s
Camel mało te ponad 8000zł za Twojego czyściocha |
_________________ Mercedes-Benz w202 c180 rok 1996
VIN:WDB2020181A466239
aktualnie vw Passat b5 fl 1.9TDI 131KM rok 2002 więcej w temacie "nasze inne"
sprzedane w202 c180 rok 1996 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=16209
sprzedane Rover 75 2.0CDTi rok 2002 |
|
|
|
|
Mercedesik
C 200D
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 112 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 5 Maj 2012, 23:31
|
|
|
sprat, wiem ze to co teraz napisze, to straszna pierdolka, ale moze a nuz zmieni Twoje spojrzenie. Mam na mysli klime. I Tobie i mnie jej brak nie przeszkadza (ba! uwielbialem szyberdach w swojej C), ale niestety - ludzie zrobili sie wygodniccy... Ja wiem, ze kwota, ze malo fajnych egzemplarzy, ale wg mnie kupujac auto bez klimy mozesz miec pozniej wiekszy problem z odsprzedaza samochodu. Przy zakupie byc moze nie kazdy z nas o tym mysli, ale wg mnie to rowniez jest kwestia do rozwazenia. |
_________________ WDB2021201A164901 - piękne wspomnienia
Teraz: E46 |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 6 Maj 2012, 01:24
|
|
|
W takim budżecie to ja bym patrzył raczej na C180 bez gazu, a już na pewno bez stosunkowo niedawno założonego gazu. A założył go sam, u zaufanego gaziarza.
Starsze Diesle są nie do zajeżdżenia, ale oszczędne nie są, więc w czasach gdy ON w cenie benzyny nie mają sensu. To jest moje zdanie: LPG daje przyjemność z jazdy za rozsądną cenę - ale ja nie lubię diesli bo ja to truskawki cukrem....
Zrobiłem C180 100kkm na LPG, następny właściciel dalej nią jeździ bezproblemowo, i o ile mi wiadomo jest zadowolony.
Mercedesik, jak najbardziej słuszna uwaga |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
sprat
Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 9 Skąd: Zamosc/Poznań
|
Wysłany: 9 Maj 2012, 12:36
|
|
|
Ok Panowie, bardzo dziękuje za odpowiedzi. Auta będę szukac około lipca, więc pewnie pozwolę sobie wielokrotnie skorzystac z Waszej wiedzy.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 10 Maj 2012, 22:31
|
|
|
topol napisał/a: | ale oszczędne nie są |
Zależy o których mowa. Kolega pisze, że robi długie trasy i na takich długich odcinkach taki C220DIESEL traktowany pedałem gazu w miarę delikatnie schodzi poniżej 6litrów (wystarczy zajrzeć w mój podpis). C200DIESEL również pali podobnie, ale 95KM w C klasie to jest za mało a 75KM może wymagać pomocy przy większych podjazdach Więc C200diesel brałbym tylko wtedy gdym sie trafił jakiś wyjątkowy egzemplarz. Nie oszukujmy się ale CDI po trasie nie spali mniej, tyle że osiągi to inna bajka. Są jeszcze diesle 2,5litra, ale palą znacznie więcej.
Co do klimy to raczej nie patrzyłbym na nią. Szyber w C klasie na trasie jest wystarczający plus wydajna wentylacja Ci którzy piszą inaczej są już uzależnieni od klimy i tyle. Klima tak naprawdę przydaję się w tęgich upałach, gdy na dworze jest od 25stC. wzwyż. Ale ile mamy takich dni w roku?? |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,127 sekundy. Zapytań do SQL: 9
| |
|