[w124] coupe 3.0 z lpg 91' |
Autor |
Wiadomość |
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Wrzesień 2012, 18:35 [w124] coupe 3.0 z lpg 91'
|
|
|
Mam nadzieję, że mnie nie zlinczujecie
Ktoś pomoże na co zwrócić uwagę przy kupnie? Oprócz budy, coś szczególnego te auta bolało?
Cena aż nazbyt okazyjna, bo około 5000zł, więc z czystej ciekawości jadę sprawdzić czy to coś warte
Gośc wylistował części do wymiany (zawiecha tył, było tam nivo fabrycznie czy jako opcja? ), tłumik, instalacja rozregulowana (pewnie strzal byl, kto wie), drobne purchle gdzies kolo progow. Ale nadal cena wydaje sie zbyt niska.
Z gory dzieki za porady |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 12 Wrzesień 2012, 19:49
|
|
|
Opcja na życzenie z tym nivo. 12v czy 24 ? Ke- jet Pytaj o co chcesz...
A teraz Ci powiem - Nigdy ale to nigdy nie zbliżaj się do M 103 w gazie bo będziesz płakał. |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Wrzesień 2012, 22:07
|
|
|
A tak coś więcej ?
A jak rozpoznać czy 12V czy 24? Nie widzę jakichś tuningowych naklejek.
Powiedz coś więcej, taka straszna kicha? Egzemplarz niby jeździ na benzynie, a gaz wymaga odwiedzenia gazownika, cokolwiek to oznacza. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
boney
Dołączył: 07 Cze 2012 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Wrzesień 2012, 22:52
|
|
|
Nie wierz za bardzo właścicielowi w to co mówi.. Egzemplarz wystawiony na sprzedaż za 5k to musi być niezły szrot... |
_________________ Trwają poszukiwania: Moc, Elegancja, Kombi. |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 13 Wrzesień 2012, 07:53
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | , taka straszna kicha | Stają się kichą gdy wstawia się w nie gaz. 12v ma 180 KM 24 V 220 i duży napis MB na głowicy. Nex@pl napisał/a: | niby jeździ na benzynie | To nie ma jeździć to ma zapie....... Nex@pl napisał/a: | gaz wymaga odwiedzenia gazownika | Czyli czytaj - był wybuch i rozerwane zostały gumowe elementy KE-JET, wygięta klapa spiętrzająca przepływomierza ( oby nie wyrwane ramię z mocowania )
Auto miało gaz czyli rozdzielacz benzyny ledwo zipie - koszt nowego ok 6 tys brutto.
Jeśli blacha ładna to bierz go. Wywal LPG, kup od TOM-a silnik kompletny i śmigaj,ale ok 18/100 będzie.
Jak wnętrze ? Kompletne ? Większość części do C 124 dostępne przez ASO ale w Classic Center.Tam wiesz że ceny pt. A..... mają już inne stawki. |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13 Wrzesień 2012, 09:30
|
|
|
madzara31 napisał/a: | To nie ma jeździć to ma zapie....... |
To sprawdze Automaty miały kickdowna?
madzara31 napisał/a: | Stają się kichą gdy wstawia się w nie gaz. 12v ma 180 KM 24 V 220 i duży napis MB na głowicy. |
Prawdopodobnie ma IGSa. Po której stronie głowicy? Z prawej cxy lewej?
madzara31 napisał/a: | Czyli czytaj - był wybuch i rozerwane zostały gumowe elementy KE-JET, wygięta klapa spiętrzająca przepływomierza ( oby nie wyrwane ramię z mocowania ) |
Tego się obawiam, ale dopiero się okaże na miejscu.
madzara31 napisał/a: | Jeśli blacha ładna to bierz go. Wywal LPG, kup od TOM-a silnik kompletny i śmigaj,ale ok 18/100 będzie. |
Właśnie buda jest ponoć ok, gdzieś na rantach ma mieć ogniska a poza tym brak, no ale to sie okaze
madzara31 napisał/a: | Jak wnętrze ? Kompletne ? Większość części do C 124 dostępne przez ASO ale w Classic Center.Tam wiesz że ceny pt. A..... mają już inne stawki. |
Mało fotek, dzisiaj jade ogladac i jezeli kjet dziala to chyba wezme, bedzie projekt na dlugie zimowe wieczory. Spodziewam sie, ze niektore rzeczy moga nie dzialac, ciekawe czy chociaz podajniki sa sprawne. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 13 Wrzesień 2012, 11:05
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | Automaty miały kickdowna? | Tak - będzie miał kickdowna. Nex@pl napisał/a: | Po której stronie głowicy? | 24v po otwarciu maski ma wielki napis.
12V na oko jest identyczna jak 2,6 z W 201.
http://www.w201w124.com/f...eaa3d606423c9c5 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13 Wrzesień 2012, 12:02
|
|
|
Czyli 12V.
24V to juz inny wyglad pokrywy zaworow chociazby
Zobaczymy, przygotowuje sie teoretycznie, zeby potem nie plakac. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
|